Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Mind = Blown (3DS bilder)

05/04 -11 06:55 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Jag rekomenderar alla att ladda ner mappen från den här länken. Det är bilder från olika spel till PC/Ps3/XB360 med uppgraderade 3D effekter. Dem är riktigt coola.

http://www.mediafire.com/?1jb8c1d6fih...

(Tryck bara på "click here to start download from mediafire" för att starta nerladdningen)

1. Lägg den på skrivbordet eller var ni vill, bara ni hittar den.

2. Gå in i mappen och klicka på Cool_3DS_Pictures.

3. Tryck upp "Read me" pappret och följ instruktionerna. (eller gå bara in på "all picktures" och lägg över dem direkt, dem står redan i färdigt format)

4. Lägg över bilderna på 3DS:ens SD kort och bli AMAZED!

Bilden på Arkham Asylum med jokern som håller pistolen rakt ut ur skärmen och den på Prince of Perisa där han fightar tentakel monstret är grymma :O



Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

05/04 -11 08:41 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Har testat lite filmer med sådant förut, men bilder? :P Jaha, om det är så bra som du säger så kanske man ska testa ändå. Annars rekommenderar jag att man laddar ner dessa youtubevideos. Finns en del riktigt coola klipp där! :P
http://www.youtube.com/user/tru3D01
Men jag vet inte riktigt hur det funkar på 3DSen... :/ Borde gå i alla fall. :P

Här så blir det ju mycket "ut ur skärmen" effekter, men jag tror vi får stå ut med nästan endast djup-effekter i spelen i fortsättningen. Tror det är rätt svårt att få till såna effekter som inte är regisserade. :/

Want some chocolate?

05/04 -11 10:05 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Många är dåliga men många är också väldigt väldigt bra :)
Får kolla youtube videos när 3DS browsern drar igång :D

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

05/04 -11 20:13 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Bilderna funkade alldeles utmärkt på PS3! Eller... i 2D är upplösningen fruktansvärd. Men det funkar helt okej i 3D!
Rekommenderar att man faktiskt kollar in dem. Finns en del med riktigt coola effekter. ;)

Want some chocolate?

06/04 -11 13:43 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

vill ni testa youtubevideos så rekomenderar jag det här programet http://www.finalvideodownloader.com/

vet inte om 3ds tar formatet though

Kingdom Hearts Rules

06/04 -11 15:59 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Just nu kan man väl inte ens lägga in videos?
Fotto kanalen tar bara .jpg, .mpo och .png tror jag.

Men det lär komma en video kanal också. Dem säger ju att de vill göra det möjligt för 3D filmning.

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

06/04 -11 22:25 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

du har säkert rätt, jag kan inte koppla 3DS-et till datorn eftersom den inte har usb sladd, hade hoppats på det. min dator tar inte minneskort, undrar om jag bara kan stoppa in det i videokameran och köra därifrån? måste testa det nån gång

Kingdom Hearts Rules


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar