Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nån som har tänkt köpa 3DS?

Svara
26/03 -11 08:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

19Robb92 skrev:
Jag är väldigt nöjd. 3D effekten är riktigt ball, speciellt på den lilla filmen man får om man gör en system updatering. Stor skillnad med 3D. Pilotwings är också valör i 3D :D

Det är som ett litet bärbart Wii i 3D och med massa andra finesser. Och då menar jag litet för daaaaamn va liten den e. Ser grymt mycket större ut på bild tkr jag. Det var ju en väldigt glad översskning :D

Mycket coola saker i den här lilla maskinen. Tyckte bara den känns lite.. 'plastig' eller vad man ska säga. Inte jätte dåligt, den känns väldigt hållbar, men lite leksaksaktigt nästan. Men annars är den awesome, var väldigt skeptisk för 3Dn. :)


Vilka spel har du? :)

26/03 -11 10:07 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Fick Rayman 3D och Pilotwings för 500kr Så dem två. Rayman är en ganska dålig överföring av Rayman 2, men köpte det mest för nostalgi :)

Tycker för övrigt det är rätt dåligt av Nintendo att inte ha virtual console och Internet servicen klar till releasen :P

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

26/03 -11 10:46 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

19Robb92 skrev:
Fick Rayman 3D och Pilotwings för 500kr Så dem två. Rayman är en ganska dålig överföring av Rayman 2, men köpte det mest för nostalgi :)

Tycker för övrigt det är rätt dåligt av Nintendo att inte ha virtual console och Internet servicen klar till releasen :P

Trodde att du hade laddat ner minst 2 VC men aja.

Om jag fick köpa 2 spel till 3DS så väljer jag nog SSFIV 3D Edition och Pilotwings Resort.

26/03 -11 12:25 19Robb92

19Robb92

9486 XP 1615 inlägg

Nintendoguy skrev:

Trodde att du hade laddat ner minst 2 VC men aja

Med tanke på att det inte går så verkar det ju lite konstigt att du trodde det xP

Spelar just nu: Mario Kart 7

Robbview #117: Super Mario: 3D Land (3DS) - 8/10 (Super Bra)

28/03 -11 15:05 Milosh

Milosh

446 XP 9 inlägg

Varför köpa den igen om man har den.
(Jag fick i lördags)

Om steroider är olagliga för idrottsmän, borde inte PhotoShop vara olagligt för modeller?

13/04 -11 08:01 tizo

tizo

1598 XP 74 inlägg

jag fick min i måndags (11/4) jag blev sååå överraskad! jag fick rayman 3d men jag bytte den till sims3, nu KANSKE jag ska byta den mot lego star wars 3

I <3 NINTENDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

27/04 -11 17:17 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

tizo skrev:
jag fick min i måndags (11/4) jag blev sååå överraskad! jag fick rayman 3d men jag bytte den till sims3, nu KANSKE jag ska byta den mot lego star wars 3



Rayman 3D är samma spel som Rayman 2 the great escape- fast det är mycket bättre på datorn.

27/04 -11 19:30 tizo

tizo

1598 XP 74 inlägg

jag  har redan bytt den till lego star wars 3 nu. det är 1000 gånger roligare än sims 3, jag som trodde att sims 3 skulle vara likadant på 3ds som på datorn, men på 3ds är det mycket svårare
nu har jag också sett att nintendogs + cats frech bulldog är det populäraste spelet till 3ds enligt de som har det spelat, KANSKE ska köpa det också, men om några månader då ^^, men jag kommer absolut köpa ALLA, och då menar jag; ALLA, mario-spel. oj, vad jag länktar till det där spelet med en svans på o:et i mario. och såklart kommer jag köpa the legend of zelda: OOT. ja, så var min "3ds-ekonomi" XD

I <3 NINTENDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar