Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Importera spel vart ifrån som helst men med faktura?

24/03 -11 18:16 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

Jag tänkte köpa Playstation Move Heroes men upptäckte att försäljarna är psykiskt störda och absolut inte vill få sin prodikt såld, de har gått så långt som att tvångsdubba spelet till svenska (och danska/norska/finska eller nått sånt), det finns allstå inget val för engelska.
Det var samma sak med Epic Mickey till Wii och det var irriterande men att lyssna på R&C, J&D, Sly and Bently på svenska är fan inte irriterande, det är tortyr i högsta grad och jag skulle aldrig stå ut.

tyvärr kan jag inte betala med kreditkort eftersom jag inte är 18 år gammal och pappa vill inte använda sitt kort om han inte är säker på att man kan lita på försäljaren vilket han aldrig är. Finns det nått ställe som importerar spel från antingen UK eller US eller nått annat engelsktalande land som man kan betala med faktura hoss???

PS. nån som vet vart idioterna som säljer spelet i sverige bor? nån ska dö!



Kingdom Hearts Rules

25/03 -11 18:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen nelek1

Kanske Amazon eller HMV?

25/03 -11 20:56 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Utan för EU ska du hålla dig borta från, dyrare frakt och spelen funkar ändå inte här.

Men Amazon är alltid ett bra val i UK och Play.com funkade mycket bra för mig också. Varnar dock för längre frakttider än du är van vid i Sverige. :P Och så rekommenderar jag att tänka över PSMH en gång till med tanke på betygen det fått... har inte spelat det, men vore försiktig om jag var du. :)

Want some chocolate?

27/03 -11 14:23 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

repli skrev:
Utan för EU ska du hålla dig borta från, dyrare frakt och spelen funkar ändå inte här.

Men Amazon är alltid ett bra val i UK och Play.com funkade mycket bra för mig också. Varnar dock för längre frakttider än du är van vid i Sverige. :P Och så rekommenderar jag att tänka över PSMH en gång till med tanke på betygen det fått... har inte spelat det, men vore försiktig om jag var du. :)

PS3 spel är regionsfria så de funkar överallt.
igentligen verkar väll inte spelet så där gättebra men jag har drömmt om en crossover med de spelen i flera år och det var största anledningen att jag köpte Move.



Saken är att jag måste betala med faktura eftersom jag inte är 18 och föräldrarna vägrar ge ut sina kort. kan försöka övertala dem med amazon men jag tror inte det kommer gå

Kingdom Hearts Rules

27/03 -11 23:29 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

mr_tul skrev:
repli skrev:
Utan för EU ska du hålla dig borta från, dyrare frakt och spelen funkar ändå inte här.

Men Amazon är alltid ett bra val i UK och Play.com funkade mycket bra för mig också. Varnar dock för längre frakttider än du är van vid i Sverige. :P Och så rekommenderar jag att tänka över PSMH en gång till med tanke på betygen det fått... har inte spelat det, men vore försiktig om jag var du. :)

PS3 spel är regionsfria så de funkar överallt.
igentligen verkar väll inte spelet så där gättebra men jag har drömmt om en crossover med de spelen i flera år och det var största anledningen att jag köpte Move.



Saken är att jag måste betala med faktura eftersom jag inte är 18 och föräldrarna vägrar ge ut sina kort. kan försöka övertala dem med amazon men jag tror inte det kommer gå


Där lärde jag mig något nytt! Hade för mig att Sony hade regionslås, men du vet säkert bättre än mig. :P

Okej, ja, jag vet inte om jag kan hjälpa dig så mycket mer. :/

Want some chocolate?

12/04 -11 17:21 mr_tul

mr_tul

2763 XP 258 inlägg

Jag kunde ladda ner det från PSN, Thank the gods SONY aint idiots, after all Sony was the winning god in grece mythologhy

det verkar som att endast moderatorer kan låsa trådar nu så, you're welcome

Kingdom Hearts Rules


Svara

Denna tråd är låst och man kan inte längre skriva inlägg i tråden.

Hoppa till forum

Trådar