Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nån som vet var det kan vara för fel på min kattunge?

10/03 -11 14:08 Sora_Zidane

Sora_Zidane

1147 XP 35 inlägg

Det började igår när min 7 månaders kattunge helt plötsligt bara ligger ner vid elementet i köket och reser sig inte för han kan inte gå. Han har ingen aptit och dricker inte. Jag är orolig för honom men ja vet inte om det är nått allvarligt. mamma har fått i honom mat idag men han har ingen aptit ännu vad ja vet.



Naruto 4 ever
Harvest moon så bra spel!
Mario kart wii äger!!!

10/03 -11 14:21 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Får han tillräckligt med uppmärksamhet?

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

10/03 -11 14:49 Sora_Zidane

Sora_Zidane

1147 XP 35 inlägg

Jadå han är i centrum typ hela tiden :P

Men han är bättre nu också. men undrar fortfarande varför han vart så dålig helt plötsligt :/

Naruto 4 ever
Harvest moon så bra spel!
Mario kart wii äger!!!

10/03 -11 15:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Åk till en veterinär?

10/03 -11 16:34 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Det ända du kan göra är att ta din katt till vetrinären. Det är ganska självklart att ni bör göra detta i denna situationen.

~ Aye!

10/03 -11 19:39 Swires

Swires

4469 XP 624 inlägg

Psysisk handikapp!!

Din katt borde nog åka till en veterinär i detta fallet då.

3hDe, 1Pl och 75mH

Das Auto

11/03 -11 19:06 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Veterinär är en bra sak att göra.

Be också om en liten manual om vad en kattunge ska få. Jag har läst i en sån att katter överhuvudtaget inte får äta fel mat. Din katt borde äta mer rinig mat än torrfoder, jag vet inte vad ni ger er katt men... Sen är ju frågan hur historien bakom katten är och vilket kön det är. Om det fortfarande är problem med kattungen kan du bara slänga iväg ett pm så svarar jag så fort jag kan.

EDIT: Ämnet låter nästan som du tror att kattungar är leksaker men jag vet att du inte tror det men det låter som klassiskt "Vad är det för fel på denna kattungeleksak *duns* *duns*"

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar