Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Gran Turismo 5 problem

03/03 -11 19:46 petter94

petter94

3495 XP 27 inlägg

Jag köpte Gran Turismo 5 idag och då jag tänkte ,göra b-licensen så gick allt bra ända tills jag skulle starta b-6, då fastnade/frös hela mitt ps3 och jag testade flera ggr varenda gång jag testade så slutade mitt ps3 fungera. Varför händer detta?? I'm pissed off. Någon annan här med samma problem? Vad bör jag göra? Tacksam för alla svar.



04/03 -11 09:09 Fuskaren12

Fuskaren12

105 XP 17 inlägg

Tjenare Petter! Jag Har Haft Samma Problem Jag Med, Det Du Bör Göra Är Att Starta Om Profilen Men Det Är Ju Bara Drygt så Jag föredrar Nog Att Tipsa Dig Om Att Vända Dig Tillbaka Till Försäljaren Och Berätta För Dom Att Du Haft Problem Med Detta.. Det Gjorde Jag Och Jag Fick Ett Nytt Spel Då!!

Lycka Till! :)

10/07 -11 18:19 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

Jag har problem med att få min mucilago lp670-04 sv elr vad den nu heter att gå riktigt bra och den slirar mycket kan någon hjälpa mig med det berätta hur jag kar göra eller skika en länk...Tack!

11/07 -11 22:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen mackan98

när får man första nurburgring och hur mycket vinner man?

14/08 -11 07:47 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

OT rensat

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar