Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Pc-ps3 :BRINK

08/02 -11 22:58 wallshadow

wallshadow

9447 XP 24 inlägg

Hello,en kille på femton som behöver hjälp här.
Jag har fått upp ögonen för ett nytt spel av Splash Damage som heter BRINK. Jag älskar det och det ser väldigt bra ut,jag har redan förhandsbokat det till ps3 för att få ut det så fort jag kan,men har jag gjort rätt?
Jag har haft min dator i några månader och jag är en total newbie på att spela dataspel,kan i princip inte köra spel där man måste vara snabb utan kontroll till.
Så nu till min fråga

ska jag:
1: Köpa spelet till pc pga
  Att mina kompisar har det
  Datorn är bärbar och du kan spela överallt
  Eftersom det är min egen slipper jag dela den med min bror,vilket jag behöver med ps3.

2:köpa spelet till ps3 pga
  Jag är mer van vid konsollen
  Det är bättre kvalitet på hela spelupplevelsen
  Ljud och bild kvaliten höjs med stor tv och högtalare.
 

Tacksam för svar
MVH//Wallshadow



Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

09/02 -11 20:49 falla

falla

1356 XP 23 inlägg

Är det en bra dator?

Adda:Adde_12 spelar mw2,Black ops och GTA IV och massa andra Adda mig verkligen om ni kör GTA IV för typ ingen kör det längre=(

10/02 -11 11:48 wallshadow

wallshadow

9447 XP 24 inlägg

10 000 kr. speldator,windows seven, köpt för ungefär två månader sedan.

Conflicts become destructive when anger and other strong emotions turn the focus away from problem solving towards personal attacks.

11/02 -11 18:06 falla

falla

1356 XP 23 inlägg

Alltså Windows 7 är inte så bra att spela på så skulle då välja PS3 om jag var du.

Adda:Adde_12 spelar mw2,Black ops och GTA IV och massa andra Adda mig verkligen om ni kör GTA IV för typ ingen kör det längre=(


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar