Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Saknade saker till V5

06/02 -11 23:42 KawaiiNeko

KawaiiNeko

213 XP 81 inlägg

Kevinek skrev:
Darkness_sky skrev:

* Lägga till levlar (Tex hjälpare, cooling osv + kunna ge dem olika privilegium som leder till den över)


Denna idé gillar jag.

Och även jag :)

07/02 -11 23:18 xXaledroXx

xXaledroXx

3181 XP 139 inlägg

Jag *gillar* gilla iden :)

Byter användarnamn till xXaledroXx
Glöm inte och lägga det i eran carebox! (:
alex_i98 = xXaledroXx

08/02 -11 14:15 DarkKeyBlade

DarkKeyBlade

465 XP 40 inlägg

Ide nr.1 Vad jag önskar mig väldigt mycket är att man kan kommentera på Speltester.

Mitt skäl till denna ide är att jag inte får nog med eloge för vad jag göra :'(, och jag vill gärna ha åtminstone ''lite'' eloge för vad jag göra från folk som läser mina spel recensioner. Fuska.Nu är en av dem sidor här i Sverige där användarna får skriva egna spel recensioner, dem flesta hemsidor som jag besöker så får ''bara'' Adminserna göra Spel recensioner. Snälla Fuska.nu, gör det möjligt så att man kan kommentera på spel recensioner.


Ide nr. 2: Att man kan rösta upp och ner på Spel resencioner och fusk/guider/tips/etc som på youtube.

Anledning: Det finns många fusk/tips etc som inte används ...överhuvudtaget som te.x om det finns ett tips som verkligen hjälpter läsaren att ta sig igenom en svår nivå så kan man rösta upp den 1+. Om tipset var falskt eller inte funkade så kan man rösta ner 1-. Om det fusket/guiden etc får 5- på 1 vecka så står den under listan. Om ett fusk/tips etc får 5+ på en vecka så står den på toppen av listan. Detta är bra om ett spel har mer än 15 tips/fusk etc, då slipper man leta runt i flera minuter

Fast car means fast responsibility
Det är bättre att vara sur än att vara arg
Vänj dig innan du blir gammal

08/02 -11 14:42 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787



Problemet med V5 är att linjerna man hade på V4 blir konstiga på V5. Kan någon fixa det?!



Ska kolla på det, gäller bara IE (som jag inte använder som standardwebbläsare...)


Även med Chrome blir linjerna väldigt konstiga... (eller har jag fel?)

08/02 -11 14:59 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

Wilder787 skrev:


Problemet med V5 är att linjerna man hade på V4 blir konstiga på V5. Kan någon fixa det?!



Ska kolla på det, gäller bara IE (som jag inte använder som standardwebbläsare...)


Även med Chrome blir linjerna väldigt konstiga... (eller har jag fel?)

Google Chrome funkar linjerna bra (I alla fall för mig).

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

08/02 -11 16:32 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Nya designen lutte fiskolja! : D

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

08/02 -11 17:37 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Skulle vilja ha hur gammal man är och vilket kön man är vid avataren i forumet D:
Så som det var i V4.

(Eller är jag blind? x'D)

~ Aye!

08/02 -11 18:54 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

emma_dockan skrev:
Skulle vilja ha hur gammal man är och vilket kön man är vid avataren i forumet D:
Så som det var i V4.

(Eller är jag blind? x'D)

Har tagit upp den med FIQ men han sa att det inte behövs.

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

09/02 -11 13:45 Anyo13

Anyo13

6645 XP 1158 inlägg

Stekaren skrev:
Men en sak som jag skulle vilja ha, det är att man har det som på youtube eller facebook, att man kan +1 eller gilla ett inlägg!

Folk har tagit upp det med FIQ. Han är beredd att fixa det om tillräckligt många vill.
Så visa ert stöd för gilla/tummen upp genom att hålla med!

Om ni inte förstod det, så är jag för detta...

.

09/02 -11 15:06 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Jag är för att ha "thumbs up" funktion. Då slipper man +1 osv.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

10/02 -11 15:02 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Jag är också för "thumbs up" funktion. Gillar även iden med lvlar/privilegium och det jag själv verkligen vill är att vi ska kunna ha en bildsignatur.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

10/02 -11 15:37 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Forza skrev:
[...] det jag själv verkligen vill är att vi ska kunna ha en bildsignatur.

Detta har diskuterats hos oss (hjälp)moderatorer och just bilder i forumsignaturen blev nedröstat, så förvänta dig inget sådant inom en snar framtid (eller alls för den delen).

~ Kigsz ~

2002-2012

10/02 -11 15:43 Lupus

Lupus

1062 XP 11 inlägg

Alltid trevligt att kunna favoritmarkera (eller "prenumerera" på) trådar.

I övrigt tycker jag att "thumbs up" fungerar förjävligt i forum. Det börjar gå lite överstyr när allt man skriver skall rankas. Att ha "thumbs up" bland spelfusk är en sak, och kan fungera bra bland besökare.

Som jag nämnde i andra tråden saknar jag en liten funktion för att kunna göra inläggen mer läsbara genom att ha vit bakgrund och svart text.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Lupus

10/02 -11 16:43 Forza

Forza

9477 XP 539 inlägg

Kigsz skrev:
Forza skrev:
[...] det jag själv verkligen vill är att vi ska kunna ha en bildsignatur.

Detta har diskuterats hos oss (hjälp)moderatorer och just bilder i forumsignaturen blev nedröstat, så förvänta dig inget sådant inom en snar framtid (eller alls för den delen).

Förstår inte vad ni har emot det... klart att det måste vara max storlek på bilderna tex. 450x50 eller något. För anledningen till att man ska ha en bild i signaturen tycker jag är för att man ska kunna uttrycka sig själv mer och att det ska vara snyggare. Förstår bara inte det negativa i det hela. Det är bara min åsikt vill inte dra igång något bråk eller så.

>>>http://www.youtube.com/user/ImagineTunez<<<
Awesome Muisc Everyday!
The Music that you haven't heard yet.

10/02 -11 17:13 Lupus

Lupus

1062 XP 11 inlägg

Forza skrev:

Förstår inte vad ni har emot det...


Det negativa är ju bl.a. att det är störigt på samma sätt som att det är störigt med massa reklam inbakat på sidan.

Men om det fanns en funktion att visa/gömma signaturer så spelar det ju ingen roll.

Lupus


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar