Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Snabba frågor och svar

31/01 -11 18:41 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg


Om det är! Eller ja, beror på hur mycket det rör sig om. Men jag tycker det är skitbra :>>


Tack, får väl beställa det.

Nahkzul, säg gärna vad det är som suger med spelet. Alla har vi olika åsikter, men skulle gärna höra varför du dömer ut det.

*

31/01 -11 19:00 Alex_Zipe

Alex_Zipe

2708 XP 196 inlägg

Red Dead Redemption är ett höjdarspel (säger man så?!)

Ont;
Om man ska börja lira poker (hold em), vart ska man spela då?

PSN: alex_zipe
Fuck you Finch!
http://twitter.com/alexhillb0m

31/01 -11 21:05 Alex_Zipe

Alex_Zipe

2708 XP 196 inlägg

Mirrors edge till iOS är sexigt.

PSN: alex_zipe
Fuck you Finch!
http://twitter.com/alexhillb0m

31/01 -11 21:18 Spiner_

Spiner_

3832 XP 820 inlägg

Stekaren skrev:
Nembo skrev:
Eric_ skrev:
Ont: Funderar på Mirrors Edge, är det värt pengarna?


Det är värt det.

Nej verkligen inte, spelet tar en timme att klara ut typ >:

4 timmar typ, och det kostar ju 99 kr nu för tiden, så jaaaa det är värt det.
Jag köpte det för 600 vid release och ångrar det inte alls.

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

31/01 -11 21:26 Mak_Elite

Mak_Elite

12361 XP 489 inlägg

Finns det uppsägnings tid till mobilt abonnemang? Fasta tiden tog slut i december..Vill inte bara säga upp innan jag fått nya mobilen

Since 2005
MASTER SERGEANT SHOOTER SERGEANT IMPORTANT PERSON OF SEGREANTS EXTREME!

31/01 -11 21:36 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Nembo skrev:
Stekaren skrev:
Nembo skrev:
Eric_ skrev:
Ont: Funderar på Mirrors Edge, är det värt pengarna?


Det är värt det.

Nej verkligen inte, spelet tar en timme att klara ut typ >:


Spelat på svåraste?
Det skulle bli en triologi säger dom.



Funderar på att börja spela Mirror's Edge igen. Tider sen, typ.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

01/02 -11 10:52 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg

Skriver om vandringssägner på svenskan, behöver hitta en sägnen som visat sig vara sann. Gick det inte något Urban legend-program på tv6 för ett tag sen? Har för mig att de alltid visade minst en sägnen som var sann. Kan inte hitta något på varken Youtube eller tv6-play :/

Spiner_ skrev:
4 timmar typ, och det kostar ju 99 kr nu för tiden, så jaaaa det är värt det.
Jag köpte det för 600 vid release och ångrar det inte alls.

Samma här.

01/02 -11 13:57 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Void skrev:
Skriver om vandringssägner på svenskan, behöver hitta en sägnen som visat sig vara sann. Gick det inte något Urban legend-program på tv6 för ett tag sen? Har för mig att de alltid visade minst en sägnen som var sann. Kan inte hitta något på varken Youtube eller tv6-play :/

Spiner_ skrev:
4 timmar typ, och det kostar ju 99 kr nu för tiden, så jaaaa det är värt det.
Jag köpte det för 600 vid release och ångrar det inte alls.

Samma här.


T*rrent?

*

01/02 -11 17:26 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen samme9898

På tal om Mirror's Edge, någon som kan förklara hur man gör  på stället där man typ ramlar ner genom ventilation in i en korridor som leder till ett litet rum med stängsel och glasväggar... Det finns något hål i golvet där också. Jag tror man ska försöka ta sig uppåt, men jag vet inte hur, man får inget grepp någonstans D:

01/02 -11 18:38 Knewt

Knewt

11417 XP 453 inlägg


T*rrent?

Inte hittat något som verkar vara det jag söker tyvärr. :<

samme9898 skrev:
På tal om Mirror's Edge, någon som kan förklara hur man gör  på stället där man typ ramlar ner genom ventilation in i en korridor som leder till ett litet rum med stängsel och glasväggar... Det finns något hål i golvet där också. Jag tror man ska försöka ta sig uppåt, men jag vet inte hur, man får inget grepp någonstans D:

Känner igen det. Vad heter banan? Så kan jag kolla upp det lite snabbt.

01/02 -11 19:38 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

MIn jävla sparning på RDR har försvunnit, finns det ngt sätt att ångra, eller få tillbaka den? har xbox

*

01/02 -11 22:53 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Eric_ skrev:
MIn jävla sparning på RDR har försvunnit, finns det ngt sätt att ångra, eller få tillbaka den? har xbox

Om den är borta från xboxet så är den ju helt enkelt borta och då finns det inget sätt att få tillbaks den om du nu inte har kopierat den till någon extern hårddisk eller något.

Coucou

02/02 -11 07:04 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Eric_ skrev:
MIn jävla sparning på RDR har försvunnit, finns det ngt sätt att ångra, eller få tillbaka den? har xbox

Råkade du spara över en gammal fil? I så fall vet jag hur det känns, det svider.

Är det någon här som vet var jag kan få tag på en Action Replay/Game Shark till GBA Advance (SP)? Har börjar lira Pokémon igen och vill gärna ha Lugia, Ho-oh och Deoxys. (:

02/02 -11 11:51 Nonzi

Nonzi

14508 XP 1236 inlägg

Ezlo skrev:
Eric_ skrev:
MIn jävla sparning på RDR har försvunnit, finns det ngt sätt att ångra, eller få tillbaka den? har xbox

Råkade du spara över en gammal fil? I så fall vet jag hur det känns, det svider.

Är det någon här som vet var jag kan få tag på en Action Replay/Game Shark till GBA Advance (SP)? Har börjar lira Pokémon igen och vill gärna ha Lugia, Ho-oh och Deoxys. (:

Kolla i närmaste spelbutik

I am ripper....slasher....gouger.
I am the theeth in the darkness.
The talons in the night.
Mine is strength...and lust...and power!

02/02 -11 12:52 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Nonzi skrev:
Ezlo skrev:
Eric_ skrev:
MIn jävla sparning på RDR har försvunnit, finns det ngt sätt att ångra, eller få tillbaka den? har xbox

Råkade du spara över en gammal fil? I så fall vet jag hur det känns, det svider.

Är det någon här som vet var jag kan få tag på en Action Replay/Game Shark till GBA Advance (SP)? Har börjar lira Pokémon igen och vill gärna ha Lugia, Ho-oh och Deoxys. (:

Kolla i närmaste spelbutik


Syftar du på GAME eller GameStop så säljer de inte Action Replay/Game Shark längre. Om de nu inte får in begagnade vilket de aldrig får, då spelarna vet själva oftast att de är svåra att få tag på.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar