Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



MIN GTA IV CLAN! LÄS!

12/07 -10 12:42 YaoPaow

YaoPaow

98 XP 3 inlägg

Japp, som rubriken lyder. Jag tänkte starta om min förra clan i GTA IV, för er som undrar hade jag en clan till GTA IV (XB360) som var mycket olik andra. Vi körde inte så mycket clanmatcher men hade det roliga på max.
- Vi spelade med: Livvakter, helikopterförare, min privatabilförare och yrkesmördare, självklart fanns det mer. Vi hade ett eget clanhus i Alderney, där man kan hitta 2-3 stycken Cognoscenti's som mer är åt limousine hållet. Iallafall, vi var runt 19 spelare och jag hade ungefär 8 livvakter, 2 bilschauförer och 2 helikopterförare, 1 yrkesmördare och fler olika jobb.
Detta är mer som en Maffia som ni ser lol.

- Jag tänkte alltså återskapa detta, så jag söker medlemmar.

Nuvarande jobb:

1. Livvakt
2. Min privata bilchaffis
3. Helikopterförare
4. Min yrkesmördare/torped.

[D]etta var alla för tillfället och obeservera att endast 4 personer får bli livvakter nu.

Adda mig på Xbox Live: iiTz NoiizY x


Saker vi gör :

- Jo, det vi gjorde förra året var att vi var 14 i ett game (asså 14 clan medlemmar) och så gjorde vi så att random snubbar joinade, och alla stod vid vårt clanhus beväpnade med RPG's, AK-47's, granater och så hade vi 2 helikoptrar där, och när dom kollade på kartan och såg att vi var så många i en hög så ville dom också vara med, så fort dom närmade sig så pepprade alla på dem, så vi startade krig. Så ville dom hämnas, dom tog helikoptrar och en massa olika saker, tillslut leavade 3 i vår clan gamet så vi var 11, då kommer det ännu fler fiender. Tillslut tvingas jag hoppa in i en helikopter med min privatpilot och jag tog med mig 2 livvakter och så flydde vi till flygplatsen där alla tog varsin helikopter så krigade vi i luften ;O

Det blev så nice. Sen när vi körde runt i stan satt jag och mina 2-3 livvakter i den långa bilen och jämte oss följde 2 Jeepar efter oss som hjälp om det hände något, och inte nog med det, vi hade en helikopter som följde efter oss också!
Om jag lyckas övertygat dig om att detta kommer bli så kul så tveka inte att joina!

11/10 -10 10:37 potatismos11

potatismos11

2435 XP 543 inlägg

YaoPaow skrev:
Japp, som rubriken lyder. Jag tänkte starta om min förra clan i GTA IV, för er som undrar hade jag en clan till GTA IV (XB360) som var mycket olik andra. Vi körde inte så mycket clanmatcher men hade det roliga på max.
- Vi spelade med: Livvakter, helikopterförare, min privatabilförare och yrkesmördare, självklart fanns det mer. Vi hade ett eget clanhus i Alderney, där man kan hitta 2-3 stycken Cognoscenti's som mer är åt limousine hållet. Iallafall, vi var runt 19 spelare och jag hade ungefär 8 livvakter, 2 bilschauförer och 2 helikopterförare, 1 yrkesmördare och fler olika jobb.
Detta är mer som en Maffia som ni ser lol.

- Jag tänkte alltså återskapa detta, så jag söker medlemmar.

Nuvarande jobb:

1. Livvakt
2. Min privata bilchaffis
3. Helikopterförare
4. Min yrkesmördare/torped.

[D]etta var alla för tillfället och obeservera att endast 4 personer får bli livvakter nu.

Adda mig på Xbox Live: iiTz NoiizY x


Saker vi gör :

- Jo, det vi gjorde förra året var att vi var 14 i ett game (asså 14 clan medlemmar) och så gjorde vi så att random snubbar joinade, och alla stod vid vårt clanhus beväpnade med RPG's, AK-47's, granater och så hade vi 2 helikoptrar där, och när dom kollade på kartan och såg att vi var så många i en hög så ville dom också vara med, så fort dom närmade sig så pepprade alla på dem, så vi startade krig. Så ville dom hämnas, dom tog helikoptrar och en massa olika saker, tillslut leavade 3 i vår clan gamet så vi var 11, då kommer det ännu fler fiender. Tillslut tvingas jag hoppa in i en helikopter med min privatpilot och jag tog med mig 2 livvakter och så flydde vi till flygplatsen där alla tog varsin helikopter så krigade vi i luften ;O

Det blev så nice. Sen när vi körde runt i stan satt jag och mina 2-3 livvakter i den långa bilen och jämte oss följde 2 Jeepar efter oss som hjälp om det hände något, och inte nog med det, vi hade en helikopter som följde efter oss också!
Om jag lyckas övertygat dig om att detta kommer bli så kul så tveka inte att joina!

Det skulle faktiskt vara kul att vara med!

Jag skulle kunna vara 2.

Kolla in min Hardstyle lista!

Hardstyle will newer die!

27/10 -10 15:43 teddie980506

teddie980506

319 XP 12 inlägg

om jag får xboxlive så kan jag vara med vill du hjälpa mig med att få xboxlive

31/10 -10 17:18 nahojj

nahojj

6318 XP 251 inlägg

Tror redan jag har dig på Xbox Live faktiskt.
Gamertag: McWalley

Before you criticize someone, walk a         
mile in their shoes. That way you're a         
mile away, and you have their shoes too.

09/11 -10 22:02 fuskarn96

fuskarn96

356 XP 28 inlägg

Kan joina kan vara allt som helst :D

Fånga kycklingen! vart e kycklingen!
Att fuska eller inte fuska det är frågan??

13/01 -11 17:34 fbk

fbk

2448 XP 54 inlägg

jag vill lätt va med :D

Adda WFz iLaZeR på xbox live :)
Black ops <3

15/03 -11 22:20 chicco

chicco

3505 XP 34 inlägg

Vill också gärna va med :D

Mass Effect...


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar