Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Allsvenskan och Superettan 2011

03/01 -11 18:28 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Jag tror att MFF vinner igen 2011! Jag hoppas att vi får hem Marcus Lantz till Malmö.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

03/01 -11 22:57 TheManiac

TheManiac

3728 XP 29 inlägg

AngelOfCheat skrev:
Jag tror att MFF vinner igen 2011! Jag hoppas att vi får hem Marcus Lantz till Malmö.

Får man fråga varför du vill ha en ny spelare till allsvenskans redan bästa innermittfält? Inget fel på Lantz, men det finns ju liksom inget att förbättra...

04/01 -11 01:49 Malia

Malia

10258 XP 970 inlägg

Tråd rensad.

Djurgården vinner. Punkt slut.

Kabala
Kabala                     
                                                  

04/01 -11 14:40 midgard100

midgard100

7918 XP 1515 inlägg

Jävla DIFare.

04/01 -11 15:55 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

MFF vinner. Ja , det hade varit ett klassiskt mittfält för MFF.

Jag diskuterar ju fotboll men de andra skriver onödiga inlägg. Hur tror ni det går för Elfsborg utan Avdic? Jag hoppas de köper en intressant spelare som Mff  också borde göra om de säljer typ Hamas eller något?

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

09/01 -11 17:15 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg


Landskrona har den bästa spelidén i Superettan (tack vare Henke), men för att kunna spela det spelet behöver man tid.

Patriotism.


Nu har de spelat en hel säsong, de kan spelet nu - därför tror jag också att de lätt kommer direktkvalificera.

Spelarmaterial? Av det jag såg i Bajen - Landskrona (som slutade i utklassning till Bajen) så såg det rätt tunt ut.


Hammarby som var dåliga redan förra året har förlorat deras enda bra spelare,

Vad säger att de kommer prestera sämre?
Vi har kvar Castro Tello, som absolut håller allsvensk klass. Vet inte om du läste tidningen efter Finalen, men där stod det rätt många superlativ om hur bra han var.
Sedan har vi Simon Helg, kantspringaren som jag tror kommer säljas innan säsongens slut, men det hindrar honom inte från att också hålla allsvensk klass.
Sedan har vi också Dahl, f.d Helsinbgorgsspelaren. Håller också allsvensk klass.
Jag ber dig att faktiskt titta på Hammarby's matcher innan du uttalar dig om spelarnas kvalitet.

7 år på fuska.nu

09/01 -11 20:32 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Jag hoppas att Landskrona går upp i Allsvenskan.  Tror inte heller att Hammarby räcker till i superettan.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

30/01 -11 10:13 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Ja det var ju bra gjort av Landskrona att få en erfaren defensiv och offensiv mittfältare. De är ju bra för Marcus Lantz som bor nära och får nu återförenas med Henrik Larsson.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

30/01 -11 20:15 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

GameMaestro skrev:
Fantastiskt bra argument.

What? De slutade 5a förra året i en mycket tuffare Superetta än i år, och de har fått behålla alla spelare o h Henke/Eklund.
Vilka lag tror du slutar före?

Ehm... De har förlorat Hallenius... ... :| Det är en rätt stor förlust.
Även om det inte går sämre tabellmässigt (utan lika bra som förra året) så kommer ni ändå inte vara i närheten av Allsvenskan...
Castro-Tello Hans teknik håller Allsvensk klass, resten absolut inte.
Simon Helg håller Allsvensk klass, absolut. Men han håller inte i Superettan. För vek och jobbar inte tillräckligt hårt.
Andreas Dahl skulle nog kunna fungera i ett Allsvenskt bottenlag, typ Gefle. Inte mer.
Hopf håller Allsvensk klass - men ni kommer ingenstans med en bra målvakt och två spelare som (knappt) håller i Allsvenskan. Tittar du på Syrianska och Norrköping så hade de redan en stomme som höll Allsvensk klass, och inte bara det, de hade också spelare som håller hög Allsvensk klass (Barsom, Miller, Ijeh i Syrianska t.ex).

Hur som helst så var min poäng egentligen hur du kan tro att ett försvagat Hammarby (som slutade 10a? förra säsongen) ska gå upp, men inte ett Landskrona (5a förra säsongen) med så gott som intakt trupp?

För att Hammarby har en orutinerad trupp som behöver ett år på sig att lära sig spela fotboll i en lägre serie.
Hammarby har dessutom gjort ett par nyförvärv.
Vi får se vem som har rätt. (;

7 år på fuska.nu

30/01 -11 23:07 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Ape: Det får vi se vem som har rätt. Landskrona kommer till Allsvenskan om ett år det är jag helt säker på.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

31/01 -11 07:59 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

AngelOfCheat skrev:
Ape: Det får vi se vem som har rätt. Landskrona kommer till Allsvenskan om ett år det är jag helt säker på.

Jo, men du tror att ens fotbollskunskaper avgör ens IQ, så....

7 år på fuska.nu

02/03 -11 20:39 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Hammarby har värvat bl.a Björn Runström. Hoppas ni vet vem det är, annars blir jag väldigt besviken. Förutom det även Paulinho och till sist en lovande talang som jag inte vågar nämna namnet på pga bristande stavningskunskaper. Alla tre är anfallare. Nu har det vänt, offensiven ser helt plötsligt inte tunn ut, utan tvärt om.
Så, vad tycker ni?

7 år på fuska.nu

02/03 -11 20:57 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Jag tycker att det e bra för Bajen. Jag tror det blir succé eller flopp. Landskrona ser starkare ut.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

12/03 -11 23:27 DeadRising2

DeadRising2

407 XP 121 inlägg

AoC skrev:
Ape: Det får vi se vem som har rätt. Landskrona kommer till Allsvenskan om ett år det är jag helt säker på.

Större chans att MFF skulle åka ner till Division 8 än att Landskrona går upp.

Xbox 360: XtReMeZiKBoY997
PS3: zPreDaToRz997_K
BROS BEFORE HOES

26/03 -11 22:21 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

DeadRising2 skrev:
AoC skrev:
Ape: Det får vi se vem som har rätt. Landskrona kommer till Allsvenskan om ett år det är jag helt säker på.
rnStörre chans att MFF skulle åka ner till Division 8 än att Landskrona går upp.


Haha, sant.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar