Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska bladet! prenumenera nu!

Svara
13/05 -11 14:51 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Fuska_Bladet skrev:
Och det var nu drömmen inträffade då 96vika, huvudansarig i klubben, skickade meddelandet då Squirtle nästan grät av lycka.

Åh herregud

Tonight's the night.

21/05 -11 15:00 Lokahoitas

Lokahoitas

2369 XP 103 inlägg

Dexter skrev:
Fuska_Bladet skrev:
Och det var nu drömmen inträffade då 96vika, huvudansarig i klubben, skickade meddelandet då Squirtle nästan grät av lycka.

Åh herregud

Vad är det för fel med det där?

Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Hej.
Jag gjorde 10 rader fast man bara kan ha 3!

04/06 -11 12:32 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg


"Intervju med Lokahoitas i fuska_bladet:

Varför dödade han sig själv?

-Det beror på att där han bodde, tror man mycket på gud och så, så man tror om man dödade sig själv och tog med folk till döden så fick man åka upp till gud och få ett nytt liv hos han. Jag tror det var så iallafall."



lololololollololololol



Ännu roligare är att ni på pressen har reklam för riktiga företag så som Pepsi, Ving.se och sånt. Obvious att ni vill få det att se proffsigare ut.

*

05/06 -11 12:30 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Eric_ skrev:

"Intervju med Lokahoitas i fuska_bladet:

Varför dödade han sig själv?

-Det beror på att där han bodde, tror man mycket på gud och så, så man tror om man dödade sig själv och tog med folk till döden så fick man åka upp till gud och få ett nytt liv hos han. Jag tror det var så iallafall."



lololololollololololol



Ännu roligare är att ni på pressen har reklam för riktiga företag så som Pepsi, Ving.se och sånt. Obvious att ni vill få det att se proffsigare ut.

Stackars företag.

Sedan undrar jag vad FL-net tycker när folk ger bort gratis reklam på deras sajt. Turligt nog finns det ingen regel om det såvitt jag kan se.

Å andra sidan är det inget konstigt att de vill få det att se proffsigt ut.

Jag tackar nej till att gå med även om jag vill önska er lycka till. Grundidén är lovande, men jag tror att ni måste utveckla den en del om ni vill komma längre än var ni är.

7 år på fuska.nu

05/06 -11 15:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen ToonLink

Dexter skrev:
Fuska_Bladet skrev:
Och det var nu drömmen inträffade då 96vika, huvudansarig i klubben, skickade meddelandet då Squirtle nästan grät av lycka.

Åh herregud

Indeed.

OnT: Tror jag avstår. Men lycka till med klubben och hemsidan!

05/06 -11 17:43 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Jag tror inte att ni på riktigt har blivit sponsrade av alla de där företagen eftersom varför skulle flera storföretag sponsra en lite wannabetidning skapad av 2 barn på en random site?

Och btw:

  Yes man: +++
- lite sämre kanske. Du hör lite för många "ja" i filmen

Är det för många ''ja'' i filmen? No shit, Sherlock... Filmen heter YES MAN så då borde den väl innehålla ''JA''

Och läs INTE detta Squirtle och ni andra om ni inte vill bli ledsna.

05/06 -11 19:23 Dexter

Dexter

12703 XP 1058 inlägg

Munchkin skrev:
Jag tror inte att ni på riktigt har blivit sponsrade av alla de där företagen eftersom varför skulle flera storföretag sponsra en lite wannabetidning skapad av 2 barn på en random site?

Såvitt jag kan se så skriver de ingenting om att de har blivit sponsrade av något företag.

fuskabladet skrev:
Fuska bladet stödjer det här nedanför,

Skillnad på att stödja och att sponsra.

Tonight's the night.

05/06 -11 20:19 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Ni kan ju börja med att recensera aktuella filmer som går på bio istället för att bara ta dem ni hittar hemma i hyllan.

*

05/06 -11 21:00 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Eric_ skrev:
Ni kan ju börja med att recensera aktuella filmer som går på bio istället för att bara ta dem ni hittar hemma i hyllan.


well said, doc.

10/08 -11 11:08 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Om man väljer att kopiera nyheter så finns det mycket bättre tidningar än Aftonbladet.

24/08 -11 19:56 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Haha, är ni fortfarande uppe på det där xD


Serrö, jag beter mig seriösare på andra forum. Det ända jag gjort här är att klaga och reta upp folk xP

24/08 -11 21:19 Hyrule

Hyrule

8428 XP 582 inlägg

Märks så.. Anmäld för spam då du erkände.

24/08 -11 22:02 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Squirtle skrev:
Haha, är ni fortfarande uppe på det där xD


Serrö, jag beter mig seriösare på andra forum. Det ända jag gjort här är att klaga och reta upp folk xP



Seriösare kanske, men tveksamt mognare.

Have I ever told you the definition of insanity?

02/12 -11 07:11 PS3GAMER

PS3GAMER

1569 XP 441 inlägg

kanske...

Ride The Lightning


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar