Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



justin bieber

Svara
20/10 -10 20:12 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

vad tycker ni om denna 17 åriga artist



tjavagörs

20/10 -10 20:53 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

Groove skrev:
Hmm.... Han är fan en b**. Han är sämst, hatar honom som fan. Tänker bara på tjejer.


Och det gör inte Sean Banan elr? Hans två låtar handlar ju om brudar och deras kroppar.


Btw, gillar inte honom alls, respekterar dock dom som gillar honom. Elr nej föresten det gör jag inte alls.

*

20/10 -10 21:30 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

justin bieber är lika bra som en hög koskit, nej förresten nu var jag taskig mot koskiten ju.

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

20/10 -10 21:38 Fetaost

Fetaost

855 XP 326 inlägg

Lyssnar hellre på Jonas Brothers eller Miley Cyrus.

Beware...

20/10 -10 22:03 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Det enda han behöver är en kula i skallen.

20/10 -10 22:09 OdenRaz

OdenRaz

4344 XP 196 inlägg

Fetaost skrev:
Lyssnar hellre på Jonas Brothers eller Miley Cyrus.

true true

Må de krisnas blod pryda min grav
Må demoner ta de Falska
Sänd dem till HEL

20/10 -10 22:35 Forsa

Forsa

7979 XP 566 inlägg

Lyssnar hellre på Eminem...

Nä men, allvarligt då. Tycker inte alls om varken hans musik eller hans sätt att utföra sina framträdanden på. Måste rent  ut säga att min åsikt är: Han är värdelös.

Men å andra sidan är det ju inte precis min musiksmak heller. o;

http://open.spotify.com/user/forsafor...

Mitt stream: Twitch.tv/Pottoww

20/10 -10 22:41 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Justin Bieber är verkligen ingen artist som jag lyssnar på. Gillar varken hans överskattade låt "Baby" eller resten av hans låtar. Jag respekterar dock hans fans som lyssnar på hans musik (däremot inte om de är kära i honom som person..).

Men å andra sidan sa jag så om Lady Gaga, men det har förändrats mycket sedan jag sade det. Hennes låtar är i alla fall "hörbara" jämfört med Biebers musik. Gillar Lady Gaga skarpt, mest för musiken då. Men angående hur hon går i klädstil och så, är ett mysterium för mig.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

21/10 -10 07:04 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

http://www.youtube.com/watch?v=ryvw9g... LMAO

21/10 -10 17:40 nitrous

nitrous

4810 XP 228 inlägg

Satt här och läste lite. Inte för att det är min musiksmak. Men vad är det som är just speciellt med honom för alla hatar han. Han är ju inte direkt en al-Qaida medlem eller nått åt det hållet. Så varför är det så många som hatar han ??

SITTER ALLA SKYLINE FANS PÅ FEL SIDA AV SOFFAN NÄR
DOM KÖR GRAND TURISMO
King_F_R_C & Lambo_Fan är de bästa polarna!

21/10 -10 18:40 QuakeNet

QuakeNet

1474 XP 149 inlägg

Har bättre saker för mig än att sitta bakom en datorskärm och säga hur mycket man hatar honom etc. Jag är neutral till honom, gillar inte "musik-stilen" riktigt men har heller inget emot honom. Alla är olika och det ska man respektera.

Nitrous: Som svar på din fråga så tror jag att det är en blandning mellan avundsjuka och stolthet. De flesta (killar oftast) är avundsjuka på honom, (med det menar jag att de också skulle vilja kunna sjunga, ha massa tjejer efter sig etc). Dock så kommer stoltheten in och det är ingen som vågar erkänna något sådant även fast de flesta tycker så och då känns det manligare/coolare att kalla honom "bög"/"gay" istället även fast det bara är onödigt och töntigt. Eller klicka på hans videos på youtube bara för att skriva en elak kommentar eller klicka på "dislike" knappen.
Det är vad jag tror iallafall.

21/10 -10 19:19 ulrica

ulrica

941 XP 184 inlägg

HAn är väl bra för vissa men för mig går det inte långt.

skoja bara han är helt värdelös
Finns bara ett ord tjej musik nu säger jag inte att alla tjejer lyssnar på han. <_<

Run away, no what?

21/10 -10 19:22 ulrica

ulrica

941 XP 184 inlägg

Glömde säga att han låter som en katt som är i parsäsongen
Justin den här är till dej: http://www.youtube.com/watch?v=Xw-m4jEY-Ns " target="_blank"> Run away, no what?

21/10 -10 19:43 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

ReservoirDog skrev:
Justin Bieber är verkligen ingen artist som jag lyssnar på. Gillar varken hans överskattade låt "Baby" eller resten av hans låtar. Jag respekterar dock hans fans som lyssnar på hans musik (däremot inte om de är kära i honom som person..).


Kan bara hålla med.

Coucou

21/10 -10 19:49 97emilin

97emilin

532 XP 43 inlägg

smutsigare skrev:
justin bieber är lika bra som en hög koskit, nej förresten nu var jag taskig mot koskiten ju.

Han låter som en tjej när han sjunger och baby kan vem som helst stå och skrika

I am Batman is always the right answer exept when you ask the Riddler

21/10 -10 20:08 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Slayer

ÄLSKAR HANS MUSIK!!!! <333333 :PPPPPPPPPPPP


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar