Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bästa spelet någonsin?

06/06 -11 13:53 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Paulinho skrev:
Viktore2 skrev:
Paulinho skrev:
Viktore2 skrev:

Jag har varit överallt i spelet och när det gäller träd så har jag inget att argumentera om. Grafiken blir bättre det är bara att bita i det sura äpplet.

TBC: Inte ond förut? Jodå. Han har alltid varit maktgalen och svartsjuk på andra. Det är inget slott det är ett Tempel.

WoTLK: En ond gubbe? Nää du har fel igen.Vet du ens vem Lich King är?
Denna lilla drake har varit ond ända sedan Vanila så där har du fel igen. Och nej. Han måste ha en arme för att vinna. Han kan inte göra det själv. Du har fel igen.

Cata: Draken har varit ond innan Vanila kom så fel.

Alla tycker olika om saker och ting. Personligen tycker jag att spelet bjuder på en djup story och djupa karaktärer.

Vet du vad som är riktigt djävla roligt? WoW-nördar som försöker diskutera storyn utan att ens ha spelat Warcraft 3, SOM HELA DJÄVLA SPELET ÄR BASERAT PÅ!

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek Ser du hur 2-dimensionellt trädet är? Detta är underifrån.

TBC: Har du ens kollat upp något så vet du att han räddade hela världen när han dödade Tichondrius, men eftersom WoW är din bibel så har du inte kollat upp det.

WotLK: Jag tror att jag vet vem Lich King är tio gånger mer än dig, eftersom jag var där och spelade igenom Warcraft 3, som hela hans karaktär är baserad på. Och han behöver inte tio gubbar för att vinna. När han dör så säger Terenas "There must always be a Lich King", vilket betyder att även utan ledare och djävligt decimerade så är Scourge farliga. MED ledare och lika många trupper innan han ledde invasionen så hade han definitivt erövrat världen.

Cata: Draken var inte ond från början, alltså så BLEV han ond, när han blev det är irrelevant.

En annan sak som är roligt med WoW-nördar är att de säger att spelet har bra karaktärer, men när man frågar vilka så kan du aldrig svara.


Det trädet är förmodligen med sämsta grafik inställningarna.
WoW nörd? Nhaa.. Spelar inte ens WoW. Jag har spelar WC3?

TBC: Ja han hatar demoner. Demon slayer. MEN!!! Bara för han dödade en ond demon betyder det inte att han inte är ond... Som du kanske vet hatade han sin bror och var äckligt svartsjuk, och var maktfalen. Och genom att förräda sitt egna folk blev han bannlyst och inlåst i 100000år. Så han var ond.

Cata: Draken var ond innan Vanila. Efter ha fått tag på Dragon Soul blev han hjärntvättad av ''Old Gods'' som övertalade honom att han hade kraften för att kunna göra allt. Han har nu kommit tillbaka efter han har regenererat sina skador. 

För andra gången. Jag är ingen WoW nörd. Ska jag nämna några karaktärer med en djup story?
Deathwing
Ner'zhul
Thrall
Bolvar

Där har du några av dem.

Vet du, jag skulle också hata en brorsa som låste in mig i en källare för att bli torterad i 10 000 år bara för att jag inte håller med hans livsskådning. Dessutom så kan du ju knappast påstå att han var en galning i Warcraft 3? Men eftersom WoW:arna krävde mer raids så gjorde mongoföretaget Blizzard honom till en raidboss.

Och du vet, jag kan storyn om Deathwing, djävligt vek är den. Det är egentligen bara en drake som blir hjärntvättad utav Lovecraftkopior så att han blir ond och galen.

Ner'zhul storyn kommer ifrån Warcraft 2, Mary Suen (http://en.wikipedia.org/wiki/Mary_Sue) Thrall kommer ifrån warcraft 3.

Bolvars story, däremot.På vilket sätt är den djup? Genom Lich Kings bullshitdöd så blir han en ny Lich King, av någon anledning. På vilket sätt är det en djup story?


Han hatade sin bror innan han blev inlåst.
Illidan är galen på det sättet. Utan han vill ju bara ha mer kraft, med andra ord maktgalen. Att göra honom till en raidboss var inget misstag. Det drog upp mycket uppmärksamhet till Illidan, även om hans story inte passar in. Så får man ju tänka såhär att alla spelar inte WoW för storyn, många älskar bara spelet.

Bolvar xD Menar ju Hellscream xD

06/06 -11 14:37 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Viktore2 skrev:

Bolvar xD Menar ju Hellscream xD

Hehe, där hade du tur :)

Men seriöst, vilken av dem? Grom i warcraft 3 eller Garrosh i WoW?

Apropå Illidan så var det verkligen inte ett steg i rätt riktning i hans karaktärsutveckling. Moralt så var han definitivt inte superond, även om han gjort lite onda saker. Moralt så var han faktiskt grå, vilken kan faktiskt vara lite uppfriskande i ett spel där nästan alla är superonda/supergoda. Att göra honom till ännu en galning som blev till en raidboss var definitivt inte ett särskilt bra steg.

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

06/06 -11 14:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Paulinho skrev:
Viktore2 skrev:

Bolvar xD Menar ju Hellscream xD

Hehe, där hade du tur :)

Men seriöst, vilken av dem? Grom i warcraft 3 eller Garrosh i WoW?

Apropå Illidan så var det verkligen inte ett steg i rätt riktning i hans karaktärsutveckling. Moralt så var han definitivt inte superond, även om han gjort lite onda saker. Moralt så var han faktiskt grå, vilken kan faktiskt vara lite uppfriskande i ett spel där nästan alla är superonda/supergoda. Att göra honom till ännu en galning som blev till en raidboss var definitivt inte ett särskilt bra steg.


Grom har starkare enligt mig. Men Garrosh har ju ochså en stark story.

Hmm ja, Om jag minns rätt så ville Illidan alla väll men blev inlåst pågrund av hans utseende och vad han gjort. (Blivit en demon)

06/06 -11 17:32 Paulinho

Paulinho

2919 XP 297 inlägg

Viktore2 skrev:


men blev inlåst pågrund av hans utseende

Vilka djävla rasister!

Våldtäkt är roligt, men bara om du blir våldtagen av en Clown.
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex.

06/06 -11 17:37 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

Paulinho skrev:
Viktore2 skrev:


men blev inlåst pågrund av hans utseende

Vilka djävla rasister!


Haha men det är ju sant xD

18/06 -11 14:36 Staren19

Staren19

194 XP 4 inlägg

Team Fortress 2 är sjukt bra och roligt att spela!

24/06 -11 19:54 Silver_

Silver_

3840 XP 1019 inlägg

Har kört bra många bra pc spel men jag har ju en storfavorit som är The Sims 3.

(:=           
):=
|:=

25/06 -11 01:45 Stewiee

Stewiee

1372 XP 58 inlägg

Staren19 skrev:
Team Fortress 2 är sjukt bra och roligt att spela!


Och nu är det gratis! Fast alla som köpte det är typ Premium eller något (vad det nu gör)

INTRO OF DARKNESS
THEN REDNESS
THEN WHITENESS! - Toby Turner aka Tobuscus

10/07 -11 00:10 hampe_100

hampe_100

4405 XP 472 inlägg

Just nu är det League of Legends. Förut var det Ocarina of Time och Turf Battles. Kanske Runescape '06-07

Halo 3, GoW och CoD 4 dagarna var de bästa xbox minnena.

GT: Brondmaniac

03/11 -11 10:39 Markuz97

Markuz97

35958 XP 4200 inlägg

MINECRAFT :D

Medlem sedan version 4.

03/11 -11 13:36 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Uncharted 2 & 3

Coucou

03/11 -11 14:21 Lespooo

Lespooo

2239 XP 1024 inlägg

Battlefield 3 <3

I do not care what race you are, what you are a fan of, your sexual preference or if you are fat or skinny.
I hate you anyway

30/01 -12 11:37 LoveTheSims3

LoveTheSims3

18 XP 7 inlägg

Hmm... Kolla mitt användarnamn så vet ni mitt favvospel ^^

10/06 -12 17:34 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Animal Crossing Lets Go To The City skulle jag personligen säga är mitt favorit spel någonsin! Spelet är inte på något sätt bäst i sin genre men endå tycker jag att spelet är perfekt och bäst för mig.

Annars så måste jag nog säga att jag tycker att Resident Evil Code Veronica är ett riktigt storslaget spel som alla bör testa!

Wii U PS4 XBone PC

10/06 -12 17:59 DarkMasters

DarkMasters

10289 XP 1689 inlägg

utan tvekan blir det Uncharted 2: Among Thieves. Jag har spelat hundratals spel i mitt liv och inget har varit lika bra som det.

[::[___]::]
[o [__] ::]
==3DS==


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar