Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Min inköpslista

05/08 -10 11:52 psIII

psIII

797 XP 26 inlägg

sparris skrev:
replicator99 skrev:
Killzone 3
Motorstorm Apocalypse
Castlevania: Lords of shadow
Crysis 2
Mortal Kombat
Star wars: The force unleashed 2
Little big planet 2
Need for speed: Hot pursuit
Infamous 2

Hm, det är väl de viktigaste. :P

Ta bort Little big planet 2 å  Castlevania så är den bra^^
LBP2 äger varför ska han ta bort den för?

05/08 -10 18:14 Mario1000fb

Mario1000fb

2333 XP 98 inlägg

Exakt!  8)
Vissa vuxna förstår sej inte på LittleBigPlanet bara för att de inte har nån fantasi kvar!  :-o

06/08 -10 09:00 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen sparris

Mario1000fb skrev:
Exakt!  8)
Vissa vuxna förstår sej inte på LittleBigPlanet bara för att de inte har nån fantasi kvar!  :-o

Haha jag har fantasi kvar.. men LBP fattar jag inte vad som är så kul...

06/08 -10 11:50 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

sparris skrev:
Mario1000fb skrev:
Exakt!  8)
Vissa vuxna förstår sej inte på LittleBigPlanet bara för att de inte har nån fantasi kvar!  :-o

Haha jag har fantasi kvar.. men LBP fattar jag inte vad som är så kul...


Min kompis tog med lbp och vi har spelat några banor. Är springa och hoppa allt man ska göra? Väldigt tråkigt spel i så fall. Kanske något för de yngre men inte för mig.

Coucou

06/08 -10 16:36 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

sparris skrev:
replicator99 skrev:
Killzone 3
Motorstorm Apocalypse
Castlevania: Lords of shadow
Crysis 2
Mortal Kombat
Star wars: The force unleashed 2
Little big planet 2
Need for speed: Hot pursuit
Infamous 2

Hm, det är väl de viktigaste. :P

Ta bort Little big planet 2 å  Castlevania så är den bra^^


Hehe, ja, jag älskar LBP1! Tycker det är jättekul att göra egna banor. Jag och mina kompisar spelar det hemma hos mig varje lunchrast. Hur roligt som helst! :D
Jag är medveten om att Castlevania har dåligt rykte, och gameplayet ser ju inte så märkvärdigt ut. Men det som intresserar mig så mycket är den episka och långa storyn. Sen är några skådespelare som står mig nära med också! Spelet ser rent av underbart ut och jag tror inte Kojima productions kommer misslyckas med gameplayet. Men det vore synd om spelet blev dåligt ändå, det har mycket potential.

Många av spelen på listan har jag såklart något personligt intresse av. Det måste inte vara AWESOME för att jag ska köpa det. ;)

Want some chocolate?

06/08 -10 16:57 psIII

psIII

797 XP 26 inlägg

Nahkzul skrev:
Fix_d skrev:
sparris skrev:
Mario1000fb skrev:
Exakt!  8)
Vissa vuxna förstår sej inte på LittleBigPlanet bara för att de inte har nån fantasi kvar!  :-o

Haha jag har fantasi kvar.. men LBP fattar jag inte vad som är så kul...


Min kompis tog med lbp och vi har spelat några banor. Är springa och hoppa allt man ska göra? Väldigt tråkigt spel i så fall. Kanske något för de yngre men inte för mig.

Haha du förklarade just hela spelet, springa och hoppa, springa och hoppa om och om igen. Naej jag tycker verkligen det är tråkigt D:
Låt mig förklara. LBP2 är inte bara springa och hoppa. Det är sammarbete, skjuta i olika shooting nivåer, och göra ett kommando över sitt lag i en liknande stragegy lvl som starcraft 2. Aså att man styr med sina gubbar och annat. Så spelet är inte tråkigt. Man kommer aldrig bli less på den. Det är därför man ska köpa den, inte som dom flesta FPS spel om några månader börjar dom bli tråkiga.

06/08 -10 18:19 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

psIII skrev:
Nahkzul skrev:
Fix_d skrev:
sparris skrev:
Mario1000fb skrev:
Exakt!  8)
Vissa vuxna förstår sej inte på LittleBigPlanet bara för att de inte har nån fantasi kvar!  :-o

Haha jag har fantasi kvar.. men LBP fattar jag inte vad som är så kul...


Min kompis tog med lbp och vi har spelat några banor. Är springa och hoppa allt man ska göra? Väldigt tråkigt spel i så fall. Kanske något för de yngre men inte för mig.

Haha du förklarade just hela spelet, springa och hoppa, springa och hoppa om och om igen. Naej jag tycker verkligen det är tråkigt D:
Låt mig förklara. LBP2 är inte bara springa och hoppa. Det är sammarbete, skjuta i olika shooting nivåer, och göra ett kommando över sitt lag i en liknande stragegy lvl som starcraft 2. Aså att man styr med sina gubbar och annat. Så spelet är inte tråkigt. Man kommer aldrig bli less på den. Det är därför man ska köpa den, inte som dom flesta FPS spel om några månader börjar dom bli tråkiga.



Jag kollade precis på en trailer på lbp2 och det är ju ingen större skillnad enligt mig, visst kan man skjuta på vissa banor men det verkar inte kul att skjuta man siktar ju inte ens man skjuter ju bara åt höger eller vänster.

Jag håller med, enligt mig så har Battlefield Bad Company 2 10gånger bättre hållbarhet än little big planet.

Coucou

07/08 -10 13:54 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2
Battlefield: Bad Company 2

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

07/08 -10 17:03 96vika

96vika

11604 XP 2538 inlägg

Min inköpslista:


Crysis 2
Dead Rising 2
Call of Duty: Black OPS
Medal of Honor.
Driver

07/08 -10 17:29 n_erik_n

n_erik_n

1643 XP 134 inlägg

min inköpslista:

Playstation move starting pack (x)
Playstation move navigation kontroller (x)
Call of duty: Black ops (x)
Sorcery
Killzone 3 (x)
Dragon age: origins 2
Little big planet 2 (x)
NBA elite 11/NBA 2k11
Grand theft auto V

''x'' är de spel/kontroller jag säkert kommer att köpa.

..............l##l.)##).(##(....l____l##l.........
..............l##l..........)##)....l___l##l......
[  PSN:DARKNEN  ]...............l____l##l......

07/08 -10 23:04 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Fix_d skrev:
psIII skrev:
Nahkzul skrev:
Fix_d skrev:
sparris skrev:
Mario1000fb skrev:
Exakt!  8)
Vissa vuxna förstår sej inte på LittleBigPlanet bara för att de inte har nån fantasi kvar!  :-o

Haha jag har fantasi kvar.. men LBP fattar jag inte vad som är så kul...


Min kompis tog med lbp och vi har spelat några banor. Är springa och hoppa allt man ska göra? Väldigt tråkigt spel i så fall. Kanske något för de yngre men inte för mig.

Haha du förklarade just hela spelet, springa och hoppa, springa och hoppa om och om igen. Naej jag tycker verkligen det är tråkigt D:
Låt mig förklara. LBP2 är inte bara springa och hoppa. Det är sammarbete, skjuta i olika shooting nivåer, och göra ett kommando över sitt lag i en liknande stragegy lvl som starcraft 2. Aså att man styr med sina gubbar och annat. Så spelet är inte tråkigt. Man kommer aldrig bli less på den. Det är därför man ska köpa den, inte som dom flesta FPS spel om några månader börjar dom bli tråkiga.



Jag kollade precis på en trailer på lbp2 och det är ju ingen större skillnad enligt mig, visst kan man skjuta på vissa banor men det verkar inte kul att skjuta man siktar ju inte ens man skjuter ju bara åt höger eller vänster.

Jag håller med, enligt mig så har Battlefield Bad Company 2 10gånger bättre hållbarhet än little big planet.


Meh, det handlar ju bara om spelsmak. XD Själv gillar jag båda genrerna. :D Både hoppa och skjuta! :-o

Want some chocolate?

08/08 -10 02:21 SquirrelStew

SquirrelStew

208 XP 44 inlägg

Även jag har en egen inköpslista :)
LittleBigPlanet(Trots att inte stor skyllnad märks så är detta något man fortfarande ska ha)
Red Dead Redemption(Vet inget en, har bara sett ett par trailers, men verkar likna GTA lite)
Skate 3(Kört det hos min kompis och det ser grymt ut)
World of Warcraft: Cataclysm!(Förstår inte varför ingen nämnt det, Går inte att missa. 100% Köp)
Diablo III(Kan ta en stund men direkt köp)
Star Wars Force Unleashed 2(Vet inte, Ettan var väldigt repetetiv, hoppas att dem gör något åt det...)
World of Warcraft; 2 Month Game Card(Har slut på tid, måste skaffa fler...)

08/08 -10 18:44 PSYCHOTiKS

PSYCHOTiKS

49 XP 1 inlägg

-Littlebigplanet 2 (verkar riktigt lovande ! )

-CoD: Black Ops ( Hoppas på att noobtuben är riktigt nedsatt i detta spel (Y). )

-Funtar på Bioshock 2.

02/02 -11 21:12 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Most anticipated games of 2011:

Motorstorm 3: Apocalypse

Uncharted 3: Drake's Deception

The Elder Scrolls V: Skyrim

Coucou

02/02 -11 21:32 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Kan uppdatera min med då :P

Killzone 3
Ico collection
Infamous 2
Uncharted 3
Marvel VS Capcom 3
The Last guardian
Resistance 3
Metal gear solid rising
Batman Arkham City
Street fighter X Tekken
Motorstorm Apocalypse?

Want some chocolate?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar