Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Nån som har tänkt köpa 3DS?

18/06 -10 16:25 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Har för mycket saker och spel att köpa till mina stationära konsoler. Skulle aldrig ha råd med en 3DS också. Så nej. :P

Want some chocolate?

18/06 -10 19:39 WaKnuckles

WaKnuckles

5048 XP 50 inlägg

Köööp! Snake Eater på en Nintendo-konsol? Hur skulle man kunna undvika?

Some legends are meant to die...
...Kuwabara, KUWABARA!!!

19/06 -10 01:41 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Slayer

Ska förhandsboka :3

19/06 -10 09:22 fuskisen99

fuskisen99

6646 XP 871 inlägg

blablabla skrev:
Nope :>

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Japp, jag är gamla fuskisen99.
Hoppas att ingen har glömt mig.
Walla ;* <3

19/06 -10 13:52 Rasse502

Rasse502

1230 XP 37 inlägg

HappyBunny skrev:
Nintendo 3DS kommer kosta ungefär 2500 KR.

struntar i om den kostar som en ferrari jag SKA ha den!

Jag vill vara ledig bara sitta brevid.
Inte göra nånting alls. Bara göra nånting nice!
Mario Theft Yoshi welcomes you to Youtube.

20/06 -10 00:31 amelia

amelia

8042 XP 93 inlägg

Det blev väl inget större skillnad mellan 3DS och NDS eller? Det är ju 3D, men resten är väl bara en snäpp bättre? Säkert ett antal grejer, men inte precis något märktvärdigt som att 3DS spelen grafik kan slå PSP grafik, inte vad jag har hört. Då hade det varit något. Grafik är inte det viktigaste, men DS grafiken kan vara lite irriterande när den är som "bäst".

Så, inget köp för mig. Kommer säkert flera bra spel, men 3D...nja det tröttnar man nog på.

HURRA FÖR VÄXTHUSEFFEKTEN! GASA PÅ ORDENTLIGT I
SOMMAR!!!!!!!!

20/06 -10 01:15 Noxman

Noxman

2678 XP 164 inlägg

amelia skrev:
Det blev väl inget större skillnad mellan 3DS och NDS eller? Det är ju 3D, men resten är väl bara en snäpp bättre? Säkert ett antal grejer, men inte precis något märktvärdigt som att 3DS spelen grafik kan slå PSP grafik, inte vad jag har hört. Då hade det varit något. Grafik är inte det viktigaste, men DS grafiken kan vara lite irriterande när den är som "bäst".

Så, inget köp för mig. Kommer säkert flera bra spel, men 3D...nja det tröttnar man nog på.


Den slår PSP i Grafik redan.. Och det är ändå dom första spelen som kommer.
Om en snar framtid så kommer spelen se ännu bättre ut.

Den har också G-Sensor (och annat lull lull), typ som IPhone.

Det ÄR en ny generation konsoll.. Så den är bättre än en DS, inom allt... Slår även PSP'n.

Väntar dock på PSP2... Den kommer nog spöa 3DS'n, när den kommer.. :)

FX8350 @ 4.4GHz || 16GB 1600MHz Corsair
ASUS CROSSHAIR V FORMULA-Z || R9 280X
FD Newton R2 800W || Corsair H80

20/06 -10 10:39 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Wilder787 skrev:
Noxman skrev:
amelia skrev:
Det blev väl inget större skillnad mellan 3DS och NDS eller? Det är ju 3D, men resten är väl bara en snäpp bättre? Säkert ett antal grejer, men inte precis något märktvärdigt som att 3DS spelen grafik kan slå PSP grafik, inte vad jag har hört. Då hade det varit något. Grafik är inte det viktigaste, men DS grafiken kan vara lite irriterande när den är som "bäst".

Så, inget köp för mig. Kommer säkert flera bra spel, men 3D...nja det tröttnar man nog på.


Den slår PSP i Grafik redan.. Och det är ändå dom första spelen som kommer.
Om en snar framtid så kommer spelen se ännu bättre ut.

Den har också G-Sensor (och annat lull lull), typ som IPhone.

Det ÄR en ny generation konsoll.. Så den är bättre än en DS, inom allt... Slår även PSP'n.

Väntar dock på PSP2... Den kommer nog spöa 3DS'n, när den kommer.. :)

Jag tror inte att Sony har en chans mot Nintendo i dethär läget, isåfall behövs det en riktigt bra konsol från sony själva...



Varför skulle sony inte ha en chans? Ps3 slår wii lätt och psp slår ds lätt. varför skulle då inte psp2 kunna slå 3ds?

Coucou

20/06 -10 12:30 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Spelen ser ju ut att kunna vara bättre än wii spelen så det blir nog ett köp rätt tidigt =) Ifall Animal crossing 3DS kommer ut första dagen :D

Wii U PS4 XBone PC

20/06 -10 12:31 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

amelia skrev:
Det blev väl inget större skillnad mellan 3DS och NDS eller? Det är ju 3D, men resten är väl bara en snäpp bättre? Säkert ett antal grejer, men inte precis något märktvärdigt som att 3DS spelen grafik kan slå PSP grafik, inte vad jag har hört. Då hade det varit något. Grafik är inte det viktigaste, men DS grafiken kan vara lite irriterande när den är som "bäst".

Så, inget köp för mig. Kommer säkert flera bra spel, men 3D...nja det tröttnar man nog på.

Man kan ta bort 3Dn och det verkar som att du har glömt bort det viktigaste med tv spel.. Själva spelen!

Wii U PS4 XBone PC

20/06 -10 17:32 rassebrasse1

rassebrasse1

330 XP 33 inlägg

kommer dem gamla DS spelen vara 3D?

20/06 -10 17:51 DeMoNsssAUS

DeMoNsssAUS

469 XP 44 inlägg

Jag kanske köper den jag har en länk med bilder och text om den engelska:

http://cdon.se/spel/nintendo_3ds_black-10786214

PSN ID:Humanz_Kable

21/06 -10 23:11 Noxman

Noxman

2678 XP 164 inlägg

Wilder787 skrev:
Nahkzul skrev:
Fix_d skrev:
Wilder787 skrev:
Noxman skrev:
amelia skrev:
Det blev väl inget större skillnad mellan 3DS och NDS eller? Det är ju 3D, men resten är väl bara en snäpp bättre? Säkert ett antal grejer, men inte precis något märktvärdigt som att 3DS spelen grafik kan slå PSP grafik, inte vad jag har hört. Då hade det varit något. Grafik är inte det viktigaste, men DS grafiken kan vara lite irriterande när den är som "bäst".

Så, inget köp för mig. Kommer säkert flera bra spel, men 3D...nja det tröttnar man nog på.


Den slår PSP i Grafik redan.. Och det är ändå dom första spelen som kommer.
Om en snar framtid så kommer spelen se ännu bättre ut.

Den har också G-Sensor (och annat lull lull), typ som IPhone.

Det ÄR en ny generation konsoll.. Så den är bättre än en DS, inom allt... Slår även PSP'n.

Väntar dock på PSP2... Den kommer nog spöa 3DS'n, när den kommer.. :)

Jag tror inte att Sony har en chans mot Nintendo i dethär läget, isåfall behövs det en riktigt bra konsol från sony själva...



Varför skulle sony inte ha en chans? Ps3 slår wii lätt och psp slår ds lätt. varför skulle då inte psp2 kunna slå 3ds?

Instämmer helt där.

Wilder787 you.. FAIL!


Därför att Sony failade med pspgo och har haft det skrallt med bra spel till konsolerna.Även om de kommer att släppa några spel från sig själva så måste de få fler tredjepartsutvecklare som gör bra spel för att hålla igång det hela.


PSPGO var ingen uppgraderad PSP, den har fortfarande samla gamla hårdvara i sig, med en ny design (som var sämst).

Så PSP2 kommer nog slå 3DS grafiskt, men om den får bra spel är en annan sak.
Jag tycker idag att PSP'n har mer roligare spel än DS..
Men det e just att PSP'n har mer "vuxna" spel än DS't.

FX8350 @ 4.4GHz || 16GB 1600MHz Corsair
ASUS CROSSHAIR V FORMULA-Z || R9 280X
FD Newton R2 800W || Corsair H80

22/06 -10 10:51 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendo_DSV

Jag ska helt klart ha den  :D

22/06 -10 17:12 KloakWetterl

KloakWetterl

2727 XP 296 inlägg

Herr Wilder ger mig lite av en fanboykänsla...

Ne.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar