Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Illuminati

Svara
13/06 -10 15:50 petterah

petterah

1376 XP 25 inlägg

Part 1
http://www.youtube.com/watch?v=sJi2Ha...

Part 2
http://www.youtube.com/watch?v=SW43Mi...

Vad tror ni om Illuminati? Jag tror det är myt, men samtidigt tycker jag det är väldigt fascinerande!



13/06 -10 18:19 brutus

brutus

4212 XP 446 inlägg

Jag har hört att det här forumet styrs av en gren av Illuminati, stämmer det?

Byt klimat nu!

13/06 -10 18:27 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Skumt.

7 år på fuska.nu

13/06 -10 19:16 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen samme9898

ramo skrev:
Dog de inte under en bilolycka?

WTF?

OnT: De är rätt skumma....

14/06 -10 00:31 petterah

petterah

1376 XP 25 inlägg

Nembo skrev:
Det här med att om man tar låtar baklänges har ju hållt på ett tag. Ta "Stairway to Heaven" baklänges, eller Eminems "My name is".


Jo, men det med låtar tror jag inte på..Man hör ju liksom det som andra säger! Spelar du en låt baklänges så hör du förmodligen ingenting av vad de säger, men om någon sedan berättar vad de sa kommer du höra precis det som de sa, om ni förstår vad jag menar..

14/06 -10 08:36 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Heh, tror att artisterna/låtskrivarna själva vet om sina meddelanden och endast har med dem på skoj.

7 år på fuska.nu

14/06 -10 09:32 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Apower skrev:
Heh, tror att artisterna/låtskrivarna själva vet om sina meddelanden och endast har med dem på skoj.

Jag tror det är lite samma anledningar som att folk säger sig se Jesus ansikte i rostbröd och i moln: om man anstränger sig tillräckligt mycket kan man lura hjärnan att se/höra saker som inte finns där.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

14/06 -10 09:44 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

GoldenMew skrev:
Apower skrev:
Heh, tror att artisterna/låtskrivarna själva vet om sina meddelanden och endast har med dem på skoj.

Jag tror det är lite samma anledningar som att folk säger sig se Jesus ansikte i rostbröd och i moln: om man anstränger sig tillräckligt mycket kan man lura hjärnan att se/höra saker som inte finns där.

Jag tror att de lägger meddelandena med flit.
T.ex i en beatleslåt som släpptes efter att folk trodde att Paul Mcartney var död så hör man baklänges någon säga "I burried Paul", vilket självklart är ett medvetet skämt, då ha faktiskt inte var död.

7 år på fuska.nu

14/06 -10 10:03 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Apower skrev:
GoldenMew skrev:
Apower skrev:
Heh, tror att artisterna/låtskrivarna själva vet om sina meddelanden och endast har med dem på skoj.

Jag tror det är lite samma anledningar som att folk säger sig se Jesus ansikte i rostbröd och i moln: om man anstränger sig tillräckligt mycket kan man lura hjärnan att se/höra saker som inte finns där.

Jag tror att de lägger meddelandena med flit.
T.ex i en beatleslåt som släpptes efter att folk trodde att Paul Mcartney var död så hör man baklänges någon säga "I burried Paul", vilket självklart är ett medvetet skämt, då ha faktiskt inte var död.

Poängen är att man inte alls hör "I buried Paul" om man nu inte lyssnar baklänges just för att någon sagt att man kan höra den meningen där.
Det är bara att hitta några människor att testa på, exempelvis med de berömda Stairway to Heaven-meddelandena, nästan alla kan höra de om de fått reda på vad de ska lyssna efter innan, men om de inte har en aning om att de ska lyssna efter dolda meddelande så hör de bara random gibberish (vilket det egentligen också är).
Grundläggande mänsklig psykologi.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

14/06 -10 10:10 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

GoldenMew skrev:
Apower skrev:
GoldenMew skrev:
Apower skrev:
Heh, tror att artisterna/låtskrivarna själva vet om sina meddelanden och endast har med dem på skoj.

Jag tror det är lite samma anledningar som att folk säger sig se Jesus ansikte i rostbröd och i moln: om man anstränger sig tillräckligt mycket kan man lura hjärnan att se/höra saker som inte finns där.

Jag tror att de lägger meddelandena med flit.
T.ex i en beatleslåt som släpptes efter att folk trodde att Paul Mcartney var död så hör man baklänges någon säga "I burried Paul", vilket självklart är ett medvetet skämt, då ha faktiskt inte var död.

Poängen är att man inte alls hör "I buried Paul" om man nu inte lyssnar baklänges just för att någon sagt att man kan höra den meningen där.
Det är bara att hitta några människor att testa på, exempelvis med de berömda Stairway to Heaven-meddelandena, nästan alla kan höra de om de fått reda på vad de ska lyssna efter innan, men om de inte har en aning om att de ska lyssna efter dolda meddelande så hör de bara random gibberish (vilket det egentligen också är).
Grundläggande mänsklig psykologi.

När jag lyssnade på det så var det enda vi fick höra innan: "Lyssna på detta."

7 år på fuska.nu

14/06 -10 15:10 TCP

TCP

2241 XP 40 inlägg

Äsch, New Age trams som vanligt.

PC: Powercolor 6970, Gigabyte 6990, Intel I7 3820 @4,3Ghz, Intel 520 250GB, Asrock extreme 7, Silverstone tj-11, Vattenkyling med 120+480 rad.

16/06 -10 12:08 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

2PAC -> KILLUMINATI!

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

16/06 -10 16:25 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

eric_hawkfan skrev:
Apower skrev:
GoldenMew skrev:
Apower skrev:
Heh, tror att artisterna/låtskrivarna själva vet om sina meddelanden och endast har med dem på skoj.

Jag tror det är lite samma anledningar som att folk säger sig se Jesus ansikte i rostbröd och i moln: om man anstränger sig tillräckligt mycket kan man lura hjärnan att se/höra saker som inte finns där.

Jag tror att de lägger meddelandena med flit.
T.ex i en beatleslåt som släpptes efter att folk trodde att Paul Mcartney var död så hör man baklänges någon säga "I burried Paul", vilket självklart är ett medvetet skämt, då ha faktiskt inte var död.


Det är bara ett av dom underliga o knäppa tecknen på att Paul skulle va död.

Gå in på Wikipedia och sök på "Paul Is Dead"

Han dog aldrig.

7 år på fuska.nu

16/06 -10 18:40 seamonster

seamonster

3832 XP 51 inlägg

Nä, det är ju det han säger...

I think everyone I know is NPCs

17/06 -10 14:55 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Vilka är Illuminati?

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

17/06 -10 15:04 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

UnlimitedDri skrev:
Vilka är Illuminati?

HAHAHAHAHAHA!
Det är inte några, det är något.

7 år på fuska.nu


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar