Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Skaffat Xbox 360 elite idag XD

Svara
02/04 -10 20:45 FireXoNoX

FireXoNoX

1323 XP 11 inlägg

Hej alla.

Jag skaffa Xbox 360 elite idag med Pure och Lego batman.

Kan ni tipsa om något bra spel jag ska köpa. Gillar Action och bilspel C:

Tack i förhand



PSP ÄGER!!!!!!!!

02/04 -10 23:10 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Forza 3
Colin McRae DiRT 2
Modern Warfare 2
Assassin's Creed 2
Halo 3
Battlefield Bad Company 2

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

02/04 -10 23:46 AvE

AvE

372 XP 67 inlägg

Jag föreslår Wolfenstein.
Ett bra spel.

03/04 -10 00:05 FireXoNoX

FireXoNoX

1323 XP 11 inlägg

jonathan_94 skrev:
Forza 3
Colin McRae DiRT 2
Modern Warfare 2
Assassin's Creed 2
Halo 3
Battlefield Bad Company 2


Jag kommer not skaffa dom spelen xD tack!!

AvE skrev:
Jag föreslår Wolfenstein.
Ett bra spel.



Jag titta på en film på de spelet. de värkar faktistk kul :D

Tack för svar än så länga :D

PSP ÄGER!!!!!!!!

03/04 -10 00:37 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Oblivion, om du gillar rollspel.

03/04 -10 02:23 FireXoNoX

FireXoNoX

1323 XP 11 inlägg

A de ser roligt ut. (titta på film på youtube) Tack! :D

Ett till spel jag nog ska skaffa är Fable2 C:

PSP ÄGER!!!!!!!!

03/04 -10 10:14 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

FireXoNoX skrev:
A de ser roligt ut. (titta på film på youtube) Tack! :D

Ett till spel jag nog ska skaffa är Fable2 C:



Det är också ett roligt spel. Men Oblivion är friare. I Fable 2 kan man bestämma om man ska ond eller god, men man kan inte gå exakt vart man vill. Lite tråkigt :/

03/04 -10 10:42 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Rollspel: Först av allt, köp Oblivion. Det är ett väldigt stort spel med många quests. Det finns guilder som Dark Brotherhood (Mördare), Thieves Guld (Tjuvar), Mage Guild (Magi), Fighters Guild (Krigare) och några till. Man får också bestämma väldigt mycket om hur man ska se ut. Det finns ett antal raser att välja på. Argonian t ex, är en ödlemänniska och är immun mot gift och kan andas under vattnet. Dark Elf är immun mot eld.

Cyrodill är väldigt stort med ett antal städer. I varje stad kan man köpa ett hus för ca 10,000 guld. Det dyraste ligger i Skingrad och kostar 25,000 guld, men det är mer som ett slott än ett hus.

Man kan även bli vampyr om man har otur, men man blir väldigt stark. Du måste suga blod från en person för att kunna vara ute på dagen, men det är ganska standard. Det finns ett quest så att man inte blir en vampyr. Ett tips om du köper spelet är att inte sova i caves!

Ett bra och roligt spel!!

Bilspel: Något spel från Need for Speed-serien. Grymt bra spel. Om du gillar biljakter; Need for Speed Most Wanted som går ut på att få så mycket bounty som möjligt m.m. Sjukt roligt spel, med fina städer. Grafiken är bättre än spelkänslan, som är lite dåligt.
Om du är ute efter storyn; Need for Speed Carbon eller NFS Undercover. Carbon, är mer ett spel om man är ute efter spelkänslan, och grafiken är inte så bra. Men man kan styla sina bilar mer än vad man kan i MW. Undercover har mer bilar, större städer och bättre grafik. Storyn är bra. Det är mycket svårare med poliserna som försöker typ att döda en :/
Om du gillar banracing; NFS Prostreet eller NFS SHIFT (Det senaste).
Prostreet är inte så roligt, har inte spelat det så mycket så jag har lite att skriva om det :/ Det finns inga biljakter i det här i alla fall, som jag inte gillar. Men det finns roliga banor och fräcka bilar. Det finns även dragracing nu. Som försvann efter Most Wanted.

SHIFT är roligare än PS, och coolare bilar x3 Det är bättre spelkänsla för man kan ha cockpit view och kraschar man blir bilden suddigare m.m. Sjukt grymt spel.

Kommer att komma fler förslag ...

03/04 -10 14:22 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Final Fantasy XIII är också något att skaffa.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

03/04 -10 14:46 dragoneye

dragoneye

464 XP 6 inlägg

skaffa call of duty modern warfare2 jag ska skaffa det men det ser lovende ut kolla på min tråd så får du se :)

03/04 -10 21:34 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Growlancer

jonathan_94 skrev:
Final Fantasy XIII är också något att skaffa.

04/04 -10 08:01 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Nahkzul skrev:
Tatsu skrev:


Cyrodill är väldigt stort med ett antal städer. I varje stad kan man köpa ett hus för ca 10,000 guld. Det dyraste ligger i Leyawiin och kostar 25,000 guld, men det är mer som ett slott än ett hus.



Det bästa, finaste och största huset ligger i Skingrad. Det vet väll vilken Oblivion spelare som helst?

Aha, juste. Jag brukar blanda ihop städerna ibland :/ Spelet är trasigt, så jag har inte spelat det på ett tag.

04/04 -10 22:48 FireXoNoX

FireXoNoX

1323 XP 11 inlägg

Tack för alla tips.

än så länge är min lista på spel jag ska köpa.

1. Oblivion
2. need for speed: Shift'
3. Forza 3
4. BF. bad company 2 eller COD.modern warfare 2.

Tack för alla tips. forsätt gärna ge mer tips :D

PSP ÄGER!!!!!!!!

04/04 -10 22:59 firedog

firedog

5111 XP 24 inlägg

Mass Effect 2, Halo 3

Carpe Diem - Spela Halo

11/04 -10 08:07 Malak

Malak

7016 XP 391 inlägg

Det finns två spel man måste ha om man har Xbox 360:
Gears of War 2.
Mirrors Edge.

I brist på något bättre:
Gå och ställ dig i ett hörn!
http://www.myspace.com/domnickeehn

17/04 -10 20:56 FireXoNoX

FireXoNoX

1323 XP 11 inlägg

Har köpt Fable 2 får 50 kr nu :) Kanske lite billigt men :) Köpte de av en kompis som trodde de kosta 100 eller något bara. Så jag fick köpa de för 50 kr lol :)

Har inte hittat Oblivion i någon butik. Ska till Göteborg om 1 vecka typ. ska se fall dom har de där :)

PSP ÄGER!!!!!!!!


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar