Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu - Inaktivt?

10/03 -10 21:00 Bozz

Bozz

4254 XP 441 inlägg

pimpfreddo skrev:
Inaktivt på natten, just nu äre bara jag inne D:

spela ps3 istället :)

aka powershift aka threeforce aka RC

11/03 -10 18:26 GoldenMew

GoldenMew

14211 XP 577 inlägg

Jag tror det helt enkelt är så att det brukade finnas en massa fuska.nu-reklam på FL-nets andra sidor, precis som det brukade finnas en massa reklam för andra FL-net-sidor på fuska.nu, men att de slutade med det för rätt länge sedan och att antalet aktiva användare därför sakta men säkert minskat.
(Något som är offtopic men extremt fult är att fuska.nu har mycket mer reklam än de flesta FL-netsidor... jämför med ex sverige.nu, snicksnack.nu, goldtown.nu... fuska.nu har samma reklam som de har + ännu mer)
Jag misstänker också att fuska.nu även kraftigt minskat i GoogleRank sedan 2004/2005, förr i tiden var fuska.nu ett av de första resultaten när man sökte på saker som t.ex. "xbox forum", men nu får man bläddra väldigt mycket innan man hittar fuska.nu på sådana sökningar.

Är inlägget rött så jag talar som moderator (NOT ANYMORE)
Synpunkter på min moderering? Gärna via PM! (TY M8)

27/03 -10 11:39 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Ehyllander skrev:
Många nya har kommit till fuska.nu, och även många nya har blivit mer aktiva i forumet. Men som GoldenMew sa så har nog många lämmnat på grund av riklamen på fuska.nu, och panfu reklamen som gjorde ljud har nog gjort så många medlemar har lämmnat fuska.nu.

Få nya stannar längre än någon vecka. Dessutom faller det bort ganska många nu för tiden.

7 år på fuska.nu

22/04 -10 20:55 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Jag är väldigt imponerad.
Det var väldigt länge sedan såhär många var inloggade.Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

7 år på fuska.nu

22/04 -10 22:27 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg


Ej giltlig sida? heter det inte giltig?

Står även i klubbarna. Tog upp det i felstavningstråden.

Have I ever told you the definition of insanity?

25/04 -10 13:59 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Nahkzul skrev:
Apower skrev:
Jag är väldigt imponerad.
Det var väldigt länge sedan såhär många var inloggade.Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Kollade på den där bilden och upptäckte en sak: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Ej giltlig sida? heter det inte giltig?


Det brukar vara så när andra medlemmar skriver i en tråd.
Nu, när jag skriver detta inlägg, så står det "Ej giltlig sida" på Onlinelistan.
:)

25/04 -10 14:00 Apower

Apower

9102 XP 2260 inlägg

Tatsu skrev:
Nahkzul skrev:
Apower skrev:
Jag är väldigt imponerad.
Det var väldigt länge sedan såhär många var inloggade.Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


Kollade på den där bilden och upptäckte en sak: Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Ej giltlig sida? heter det inte giltig?


Det brukar vara så när andra medlemmar skriver i en tråd.
Nu, när jag skriver detta inlägg, så står det "Ej giltlig sida" på Onlinelistan.
:)

Va?
Man kan hamna på "ej giltig sida" om man t.ex besöker en sida som inte finns.

7 år på fuska.nu

31/08 -10 07:21 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

Fuska.nu var aktivare förut

Medlem sedan version 4.

05/02 -11 11:54 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag kanske ska bli aktiv nu när sidan har blivit uppdaterad C:

Wii U PS4 XBone PC

24/02 -11 08:11 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Alltså..Jag har aldrig riktigt blivit vän med forumet.

24/02 -11 14:09 Kigsz

Kigsz

32835 XP 637 inlägg

Inaktiv vill jag inte kalla sidan:
http://apollo.fl-net.se/foretag/viewN...

"Vi har dubbelt så många besökare nu som innan vi gjorde om sajten, säger VD Michael Ländin [...] Uppsvinget innebär att Fuska.nu går från c:a 4 miljoner till över 8 miljoner sidvisningar varje månad."

~ Kigsz ~

2002-2012

25/02 -11 16:25 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Squirtle

Alltså..Det är bara 12 medlemmar online, inaktivt är det oavsett om hur många sidvisningar vi har och forumsinlägg. Flera som inte är medlemmar läser väll fusken m.m.

25/02 -11 18:25 Kevinek

Kevinek

1584 XP 980 inlägg

squtile44 skrev:
Alltså..Det är bara 12 medlemmar online, inaktivt är det oavsett om hur många sidvisningar vi har och forumsinlägg. Flera som inte är medlemmar läser väll fusken m.m.

Kan nog hålla med dig till en viss del, det är ju inte jätte många aktiva medlemmar på sidan.




Imorgon åker jag till Gran canaria, hoppas ni kommer sakna mig :D

Your life is a hell!
My life is a hell!
All lifes is a hell!

PS. I´m back!

25/02 -11 20:06 The_new_cake

The_new_cake

6336 XP 1408 inlägg

Besöksantalet tycks ha ökat, men antalet aktiva medlemmar tycks fortsätta sjunka stadigt. Detta innebär att man måste locka fler besökare till att bli medlemmar på något sätt, för att få fler medlemmar till sidan.

Exempel på vad man kan göra är att ha något erbjudande, "bli medlem nu och få 50 extra XP", "bli medlem nu och få en egen klubb helt gratis" eller "bli medlem nu och så kan du ha 5000 extra tecken på din presentation".

Går förstås ha ännu fler saker, men liknande saker kan vara bra för att få in fler medlemmar till sidan (om nu antalet aktiva medlemmar nu går stadigt neråt). Det går även göra någon text som man lägger märke till enklare som hamnar hos alla fusk/speltester som gör att besökare vill bli medlem på sidan.

25/02 -11 20:47 FIQ

FIQ

7471 XP 624 inlägg

Aktiviteten sjunker inte, det är bara tillfälligt pga releasen. Det blir alltid så - folk gillar inte den nya versionen = folk sticker. Detta återställs förr eller senare då nya kommer.

| Tänk | Skriv | Rätta | Skicka | Vänta |

FIQ - medlem

(Inspirerad från signatur av Anti)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar