Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Pokémon Generation 5 på G

19/07 -10 12:05 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

emma_dockan skrev:
Bilderna har försvunnit i inlägget med alla bilder längre upp. Eller är det bara min dator som har CP? Jag vill ju se dem igen :/



Bilderna har inte riktigt försvunnit för mig, det står bara felaktig bild. =/
Det var ju typiskt, jag fick dom från Pokébeach.com och nu krånglar ju Pokébeach hemsidan, vilket tydligen påverkar bilderna....=/

SimsMarri skrev:
jag hoppas det kommer nya fire. jag tkr det finns för få.



Aa, jag håller med dig.
I D/P fanns det ju liksom inga vilda Fire Pokémon som man kunde fånga, bara Ponyta. Det tycker jag var dåligt.....=/
Men vi har i alla fall fått syn på en Hihidaruma inför Gen 5.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

22/07 -10 11:22 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Titta, nu kom bilderna från mitt inlägg tillbaka! x'D
Pokebeach hemsidan krånglade, det påverkade bilderna, men nu när den funkar kom de tillbaka! ^^

Btw, du kan också skriva in namnen på dom.
Den rosa saken heter i alla fall Mamanbo, de tror att det kan vara en utveckling av Luvdisc. Sten figuren som blev bekräftad för nån månad sen heter Gigaiasu.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

22/07 -10 15:28 ShinyLucario

ShinyLucario

4670 XP 687 inlägg

mariobros1 skrev:
emma_dockan skrev:
Bilderna har försvunnit i inlägget med alla bilder längre upp. Eller är det bara min dator som har CP? Jag vill ju se dem igen :/



Bilderna har inte riktigt försvunnit för mig, det står bara felaktig bild. =/
Det var ju typiskt, jag fick dom från Pokébeach.com och nu krånglar ju Pokébeach hemsidan, vilket tydligen påverkar bilderna....=/

SimsMarri skrev:
jag hoppas det kommer nya fire. jag tkr det finns för få.



Aa, jag håller med dig.
I D/P fanns det ju liksom inga vilda Fire Pokémon som man kunde fånga, bara Ponyta. Det tycker jag var dåligt.....=/
Men vi har i alla fall fått syn på en Hihidaruma inför Gen 5.

reshiram är ju dragon och fire   och pokabu som sen får 2 utväcklingar 5st motsvarar det

3DS Friend Code: 5198 - 2459 - 7859
Wii nummer: 5138 - 6559 - 2130 - 5087
Om ni addat mig - berätta via PM.

23/07 -10 00:39 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

ShinyLucario skrev:
mariobros1 skrev:
emma_dockan skrev:
Bilderna har försvunnit i inlägget med alla bilder längre upp. Eller är det bara min dator som har CP? Jag vill ju se dem igen :/



Bilderna har inte riktigt försvunnit för mig, det står bara felaktig bild. =/
Det var ju typiskt, jag fick dom från Pokébeach.com och nu krånglar ju Pokébeach hemsidan, vilket tydligen påverkar bilderna....=/

SimsMarri skrev:
jag hoppas det kommer nya fire. jag tkr det finns för få.



Aa, jag håller med dig.
I D/P fanns det ju liksom inga vilda Fire Pokémon som man kunde fånga, bara Ponyta. Det tycker jag var dåligt.....=/
Men vi har i alla fall fått syn på en Hihidaruma inför Gen 5.

reshiram är ju dragon och fire   och pokabu som sen får 2 utväcklingar 5st motsvarar det



Nu pratar jag om standard Pokémon, jag kommer liksom inte kunna fånga Pokabu eftersom jag väljer Tsutaja. =/
Och Reshiram vill jag inte ha i mitt team, jag tränar inte legendariska.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

25/07 -10 08:40 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Nintendoguy

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Som Yoshiman sa so har den digemon liknade pokemonen fott ett namn som heter Bikutini!

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Den stor som Nr #000 so den stor först i Isshu pokedexen!

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

För att fo Bikutini so moste man fo en Liberty Ticket som er en event fron 18 September till 18 Oktober!

25/07 -10 12:37 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Den heter egentligen Victini.
Bokstavlig; Bikutini.
Nåt sånt stog det i alla fall! x)
Men den där Pokémon:en tycker jag var söt! Riktigt söt faktiskt! Den liknar kanske en Digimon lite grann, men den är ändå riktigt söt! ^^

Här kommer en till bild.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek


EDIT: Nästa vecka kommer Pokémon Sunday visa upp den första trailern för Pocket Monsters - Best Wishes, och här kommer en väldigt förhandsgranskning inför trailern.

http://www.youtube.com/watch?v=Fu9_xG...

Här kommer även en ny film som visar en trippelstrid + Victini och Liberty Ticket Event.

http://www.youtube.com/watch?v=YIVfAi...

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

25/07 -10 13:36 pokemaster9

pokemaster9

3946 XP 87 inlägg

Aha, är han en event pokemon. Trodde att han skulle typ vara som Ashs nya pikachu

If you ask really nice maybe, just maybe you´ll get a piece of me =p

25/07 -10 13:47 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Haha, hörde ni Michael Jacksons Black Or White då de bekräftade Victini? x'D
Haha!

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

27/07 -10 10:51 rassebrasse1

rassebrasse1

330 XP 33 inlägg

Vet någon vilka som kommer var dom tre legendariska syskonen?

30/07 -10 01:20 emma_dockan

emma_dockan

3585 XP 1370 inlägg

Legendariska syskonen? Jag fattar inte :P

~ Aye!

30/07 -10 12:02 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Update, nya Pokémon:

Dagens Oha Suta bekräftade 3 helt nya Pokémon i Pokémon Black/White's senaste trailer.
Först har vi en hjort-liknande Pokémon som heter Shikijika.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Och här kommer en bild på Minezumi's utveckling, Miruhoggu. Och så finns det en typ av svan-Pokémon, men inget namn har blivit bekräftad till den än.

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek  Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Det nya onda teamet har bliviti bekräftade i Pokémon Black/White, de kommer heta Team Plasma och här kan ni se hur de ser hur ut.
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Och sist av allt kommer trailern som bekräftar allting.
http://www.youtube.com/watch?v=ghL3eT...

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

30/07 -10 13:46 rassebrasse1

rassebrasse1

330 XP 33 inlägg

emma_dockan skrev:
Legendariska syskonen? Jag fattar inte :P


T.ex Azelf, Uxie, Mesprit...

31/07 -10 16:03 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Wilder787

Team Plasma ser väldigt konstiga ut...

31/07 -10 17:08 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Snyggaste kläderna hittills! (y)
(Ironi)

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

01/08 -10 11:51 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Update: Första trailern inför Pokémon Best Wishes + bilder

Pokémon Sunday sändes under natten, och då visade de upp den första trailern inför Pokémon Best Wishes.

Serien har premiär i Japan den 23 September, i USA har den premiär nån gång 2011. I Sverige vet jag inte, Sverige ligger ju så långt bak inom serien.

Flickan som ska ersätta Dawn heter som sagt Iris, och hennes partner är en Kibago, draktypen.
Killen som ska ersätta Brock heter Dento, idag fick vi se en första titt på honom och han verkar vara en Pokémon Co-ordinator, bara att vänta och se.
Man fick varken se Ash eller Pikachu i serien, tyvärr, men det är bekräftat att dem kommer att vara med.
Inga nya Pokémon fick vi se i trailern heller.

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=jEJJFu...


Bilder:
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek  Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek  Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek  Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
(Tagna från Pokébeach)

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar