Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Snyggaste Kill?

17/01 -10 21:29 MRmarsmellow

MRmarsmellow

2919 XP 54 inlägg

jonathan_94 skrev:
Nice,  såg en film på youtube med Triple Killl med sniper.

Det har jag fått, två i en collateral och den tredje i ett skott jag sköt precis efteråt.

u5TheNewGene skrev:
öjöj glöm vad jag sa förut fick sista killen idag med flash så jäkla snyggt, en i mitt lag gick fram jag kastade flash prisis så kom nån, han i mitt lag sköt på honom. han som vart sköten hade last stand och min flash träffade rätt i huvet, SISSTA KILLEN, alla såg den TDM så jäkla snyggt..

Älskar när man gör nåt snyggt i Game Winning Kill så alla pratar om en i lobbyn. :D

17/01 -10 21:39 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

PÅ tal om snipers! Vilken sniper är starkast? Alltså har mest damage?

18/01 -10 00:05 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

Viktore2 skrev:
PÅ tal om snipers! Vilken sniper är starkast? Alltså har mest damage?


Alla snipers har 70 i damage, 50 med silencer. Men barret och intervention får en 1,2 multiplicerare  i magen och någonting på 1,5 i bröstet och 2,0 i huvudet. medan t ex m21 inte har någon multiplicerare, förutom i huvudet, som är 2,0.

Kanske lite komplicerat men så är det.

intervention och barret har exakt samma skada och man får exakt samma summa hitmarkers. ;)

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

18/01 -10 10:23 MRmarsmellow

MRmarsmellow

2919 XP 54 inlägg

antonfusk skrev:
Viktore2 skrev:
PÅ tal om snipers! Vilken sniper är starkast? Alltså har mest damage?


Alla snipers har 70 i damage, 50 med silencer. Men barret och intervention får en 1,2 multiplicerare  i magen och någonting på 1,5 i bröstet och 2,0 i huvudet. medan t ex m21 inte har någon multiplicerare, förutom i huvudet, som är 2,0.

Kanske lite komplicerat men så är det.

intervention och barret har exakt samma skada och man får exakt samma summa hitmarkers. ;)


Hur kan man veta allt det där?

18/01 -10 11:17 Gummixx

Gummixx

4861 XP 146 inlägg

På Crossfire (MW1) Så fick jag slut på skott i min P90 när jag försökte mata på med skott.. Var några sekunder kvar av matchen. Drog fram min sniper och non scopade han från den ena sidan till den andra på långsträckan ^^

(Skriv in din signatur)

18/01 -10 22:11 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

MRmarsmellow skrev:
antonfusk skrev:
Viktore2 skrev:
PÅ tal om snipers! Vilken sniper är starkast? Alltså har mest damage?


Alla snipers har 70 i damage, 50 med silencer. Men barret och intervention får en 1,2 multiplicerare  i magen och någonting på 1,5 i bröstet och 2,0 i huvudet. medan t ex m21 inte har någon multiplicerare, förutom i huvudet, som är 2,0.

Kanske lite komplicerat men så är det.

intervention och barret har exakt samma skada och man får exakt samma summa hitmarkers. ;)


Hur kan man veta allt det där?

Står på CoD Wikia.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

18/01 -10 23:24 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Viktore2

antonfusk skrev:
Viktore2 skrev:
PÅ tal om snipers! Vilken sniper är starkast? Alltså har mest damage?


Alla snipers har 70 i damage, 50 med silencer. Men barret och intervention får en 1,2 multiplicerare  i magen och någonting på 1,5 i bröstet och 2,0 i huvudet. medan t ex m21 inte har någon multiplicerare, förutom i huvudet, som är 2,0.

Kanske lite komplicerat men så är det.

intervention och barret har exakt samma skada och man får exakt samma summa hitmarkers. ;)


AHH! So silencer tar ner skaddan! Aja tack :D Har alltid trott att silencer tar ner skaddan för dom dör mycket snabbare utan!

19/01 -10 12:18 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Men problemet i spelet är att när det gäller Snipern så visar ju Silencer kortare sträcka, inte mindre skada. Antagligen programeringen för Silencer.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

19/01 -10 23:44 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

jonathan_94 skrev:
Men problemet i spelet är att när det gäller Snipern så visar ju Silencer kortare sträcka, inte mindre skada. Antagligen programeringen för Silencer.


Mätaren för något på vapnena stämmer inte, m16 skadar inte mer än fams t ex, ändå står det att m16 har dubbelt så stor skada som famas.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

20/01 -10 17:13 thefreak117

thefreak117

231 XP 17 inlägg

ibland brukar jag bara kasta iväg en granat en dag kastade jag iväg och då fick jag en dubble kill
      :|

jag gillar star wars not xD
die homer die
åh nej jag tror han dog

20/01 -10 19:53 xelander

xelander

6668 XP 176 inlägg

Körde estate, I stora huset, över trappan, satt jag en claymore, och så fick jag en kniv på mig, jag dog, sne när jag respawna stog det triple kill.
Gick jag till baka, och gjorde samma sak, men dog inte, dubble kill, pradator, fick två, sen harrier, sen dog jag av en noob tuber. xD

True story.

Ops! Det var visst snyggaste kill, inte bra killstreaks.
Det kan någ va När jag kastade en kniv I luften bara så där på waste land, över mittel buskarna eller vad det är, och jag fick död på någon på Ground war.

Citera för svar!

20/01 -10 19:59 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Alltid kul när man bara kastar kniven och dödar en. Men jag suger med kastkniven.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

22/01 -10 19:59 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Nice. Tycker att man ska kunna se den som gör sista kill'n i Domination.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.

23/01 -10 09:59 andreaslol2

andreaslol2

1331 XP 9 inlägg

min var när spelet började. sedan sköt jag en nobtube över hela banan och boom first blood, triple kill

Hi My Name Is A Secret

23/01 -10 11:07 jonathan_94

jonathan_94

11941 XP 332 inlägg

Var du Navy SEALs på Sub Base? För jag vet hur man dödar en med n00b tube över hela banan. Ska kanske göra en Tutorial.

.:Team Diony Clan Member:.
.:GamerTag: Jonthe94:.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar