Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Rökning

03/01 -10 23:01 UnlimitedDri

UnlimitedDri

3581 XP 242 inlägg

Vet ej, men ifall man slutar sälja ciggaretter och alkohol osv. så kommer det bli RIKTIGT stora protester!

BLACK OPS IZZZZ GOOING
TO
PWWNN!!!

07/01 -10 19:36 little_man

little_man

8522 XP 857 inlägg

stepson skrev:
Som jag & min kompis säger det är bögigt att röka xd

Varför?

Detta är en liten hälsning

07/01 -10 20:24 Kazuma

Kazuma

0 XP 16 inlägg

Ne, jag pallar inte.

08/01 -10 02:12 Supergamer

Supergamer

1815 XP 3 inlägg

Rökning är mycket skadligt, det är en självklarhet. Har inte läst alla inlägg, men om de argument trådskaparen lade fram för rökning kan sägas:

*Det finns många nyttigare saker som påverkar matsmältningen åt både det ena och andra hållet, så att säga. (T ex te och katrinplommon, fibrer, osv)
*Visst kan det säkert vara trevligt tillsammans med andra, men det vore självklart bättre att samlas kring något annat än rökning. Spela sällskapsspel, se på film, eller whatever. Det finns alltid något trevligt man kan göra.
*Den eventuella stresslindringen man skulle få av en cigarrett är ytterst tillfällig. Man blir snarare mer stressad när man sen börjar känna suget igen. På lång sikt mår man mer och mer psykiskt dåligt.

Quidquid latine dictum sit, altum sonatur.

08/01 -10 12:00 wasabi13

wasabi13

-160 XP 7 inlägg

little_man skrev:
stepson skrev:
Som jag & min kompis säger det är bögigt att röka xd

Varför?

för att mark levengood röker .____.

08/01 -10 21:17 little_man

little_man

8522 XP 857 inlägg

wasabi13 skrev:
little_man skrev:
stepson skrev:
Som jag & min kompis säger det är bögigt att röka xd

Varför?

för att mark levengood röker .____.
Finns heterosexuella som röker, hei.

Detta är en liten hälsning

08/01 -10 21:30 andiders

andiders

2407 XP 220 inlägg

little_man skrev:
wasabi13 skrev:
little_man skrev:
stepson skrev:
Som jag & min kompis säger det är bögigt att röka xd

Varför?

för att mark levengood röker .____.
Finns heterosexuella som röker, hei.


han ville väl ha en anledning.
finns heterosexuella killar som kysser andra killar. ska det klassas inom en speciell läggning då?

AntiModerator
AntiAntiModerator
dubbelmoralisk, optimistisk pessimist

08/01 -10 22:40 wnuxx

wnuxx

405 XP 57 inlägg

well, om en kille väljer att kyssa en kille istället för en tjej är han väl inte heterosexuell? eller har jag inte förstått vad du menade?

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

09/01 -10 00:28 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wnuxx skrev:
well, om en kille väljer att kyssa en kille istället för en tjej är han väl inte heterosexuell? eller har jag inte förstått vad du menade?

Han kanske är väldigt ensam? >:

Have I ever told you the definition of insanity?

09/01 -10 01:52 storfuskare

storfuskare

3089 XP 233 inlägg

Danne_00 skrev:
wnuxx skrev:
well, om en kille väljer att kyssa en kille istället för en tjej är han väl inte heterosexuell? eller har jag inte förstått vad du menade?

Han kanske är väldigt ensam? >:

Victory.
XD

- You know that huge, emerald, diamond engagement
ring I promised to buy for you? - Oh.. Oh my god!
- That's right, I bought you a horse!

09/01 -10 18:23 andiders

andiders

2407 XP 220 inlägg

wnuxx skrev:
well, om en kille väljer att kyssa en kille istället för en tjej är han väl inte heterosexuell? eller har jag inte förstått vad du menade?

kan man väl vara? ens läggning avgörs av ens intresse inte vem dom gör det med.
majoriteten av kvinnliga p-stjärnor i lesbisk porr är ju hetero. dom får bara betalt att göra det med tjejer.

AntiModerator
AntiAntiModerator
dubbelmoralisk, optimistisk pessimist

09/01 -10 21:16 ProGamer1337

ProGamer1337

15 XP 47 inlägg

Rökning är ett till av människans misstag och de som röker liksom snusar och dricker är bara människor. De vet inte bättre kan man verkligen säga. Idioter kan man kalla dem med eftersom det är väl de som både dricker, snusar och röker.

ProGamer1337 play everything! Xbox 360
Playstation, Wii his Computer and portable device
like Nintendo Ds and PSP and older consoles

09/01 -10 22:42 wnuxx

wnuxx

405 XP 57 inlägg



kan man väl vara? ens läggning avgörs av ens intresse inte vem dom gör det med.
Ja, jag springer runt och hånglar med killar dag ut och dag in. Fast jag tänder fortfarande på tjejer! Tycker du själv det låter normalt? Näe.




majoriteten av kvinnliga p-stjärnor i lesbisk porr är ju hetero
Sen är det ju en svordom borttagen bra skillnad på porr och irl.

Är på bra humör, men ändå inte. Lite bakis från
igår, det blev en hel del, 5 cider, 1 annan
alkohol dryck + någon god men konstig likör.

15/01 -10 11:21 storfuskare

storfuskare

3089 XP 233 inlägg

Argumenten studsar fram och tillbaka, men jag har inte sett en ordentlig källa på varför det är farligt att röka / ofarligt att röka.
Antingen är det farligt, eller inte farligt. Och då menar jag inte mot rökaren, utan även folk runtomkring och samhället.

- You know that huge, emerald, diamond engagement
ring I promised to buy for you? - Oh.. Oh my god!
- That's right, I bought you a horse!

15/01 -10 20:36 andiders

andiders

2407 XP 220 inlägg


- Vill man röka spelar det ingen roll om man är "beroende" personligen tror jag det är överdrivet, man blir inte så lätt beroende och det är inte så svårt att sluta. Droger? Vilka då? Man kan inte bli beroende av Cannabis och cigarretter är mycket farligare än Cannabis. Inga likheter egentligen.



det där med cannabis, är en pundar-propaganda som funnits länge, trots det har forskare gång på gång bevisat faran med cannabis men ignorans får alla förnekare att inte tro på det.

gällande att sluta röka så sägs det att det är lika svårt att sluta röka som det är att sluta med heroin (världens mest beroendeframkallande drog).

om du inte tror mig om cannabis så kan jag ge dig ett nummer till Tommy Persson, startare av K.R.I.S i malmö (min fd kontaktman), sen kan han berätta riskerna för dig om just cannabis.
och om du sen påstår att det han säger är falskt så har vi kraftiga bevis på vilken förnekelse du lever i.

Tommy Persson har varit en av malmös största langare innan han valde ett hederligt liv, har suttit mer än halva sitt liv i fängelse och har varit narkoman. han har säkerligen mer erfarenhet av droger än någon på denna sida, även de som är pålästa i ämnet.
detta är en man jag har stor respekt för p.g.a det han varit med om.

ville bara säga det

AntiModerator
AntiAntiModerator
dubbelmoralisk, optimistisk pessimist


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar