Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vilket sonic spel är bäst till mega drive?

03/11 -09 12:26 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Eftersom jag inte varken har mega drive och dom gamla sonic spelen i 2D som jag vill ha så är jag inte helt säker på vilken av dom som är bäst. Här är listan på vissa av sonic spelen till mega drive.

Sonic the hedgehog
Sonic the hedgehog 2
Sonic CD (Till tillbehöret Sega CD)
Sonic the hedgehog 3
Sonic and Knuckles

Sen finns det många till, men dom är inte nog så bra som dessa mästervärk. Rösta på vilken som är bäst av dom.

14/11 -09 08:59 Tomtes

Tomtes

477 XP 13 inlägg

Sonic the Hedgehog 2 helt klart. Har spelat det vid olika tidpunkter i över 10 år nu. Vet inte riktigt vad det är som gör spelet så bra, men det jag vet är att det är kul att springa snabbt och att musiken i spelet är kanon.

För övrigt har jag inte Sonic CD på listan ovan, istället har jag Sonic Spinball. Alla Sonic spelen till Mega Drive är iaf riktigt ba.

30/11 -09 00:58 Rooney

Rooney

4785 XP 106 inlägg

Tomtes skrev:
Sonic the Hedgehog 2 helt klart.

30/11 -09 20:17 the_Link96

the_Link96

5294 XP 472 inlägg

Jag tycker Sonic the Hedgehog 3. Eller Sonic and Knuckles. Dom två är fett bra Sonic Mega Drive spel.

What can i say i´m a bad man.

03/02 -10 19:53 MartinMilk

MartinMilk Forummoderator

17341 XP 1623 inlägg

Jag har endast sonic & knuckles till min mega drive av sonic delen dåra så jag tar väl det : ) Det är inte dåligt :D

Wii U PS4 XBone PC

15/09 -10 07:20 Markuz97

Markuz97

35964 XP 4201 inlägg

Rooney skrev:
Tomtes skrev:
Sonic the Hedgehog 2 helt klart.


Medlem sedan version 4.

12/02 -11 19:09 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen JayJayHero

Jag säger bara nästan vilket Sonic spel som helst MEN INTE Sonic 3D Blast! Men om jag nu ska välja en åt dig så går nog min röst till Sonic The Hedgehog 2 men annars här har du min lite typ av top3 av de bästa Sonic spelen till Mega Drive:

1. Sonic The Hedgehog 2.
2. Sonic & Knuckles
3. Sonic Spinball.

OBS dom är inte i nån direkt ordning.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar