Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad gör du just nu?(Förutom att va inne på fuska.nu)

24/10 -11 20:59 Daxter_SSJ4

Daxter_SSJ4

8246 XP 1890 inlägg

Biologi. Borde egentligen gjort för en vecka sedan.

25/10 -11 07:07 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

Jag ser på morgonens film.

01/11 -11 11:15 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Jag ska fixa biljetter till MIF - RÖGLe.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

02/11 -11 16:04 SBTK

SBTK

9589 XP 1058 inlägg

Blipi skrev:
Tredagarsregeln kommer ju från the Bro Code, haha... :D

Näe, den har funnits längre än HIMYM och Neil Patrick Harris.

From green to red our days pass by
Waiting for a sign to tell us why
Are we dancing all alone?

05/11 -11 00:05 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

VILLE OCKSÅ GÅ PÅ BMTH JU
mitt liv är förstört...............

05/11 -11 17:52 AoC

AoC

12851 XP 1566 inlägg

Har precis ätit.

Joina Games Har 1080 medlemmar. AKTIV KLUBB!!!!!!
Bli medlem!!!!Bli gärna medlem i Spel_Fan_Klubben!!! Det är helt gratis!!!

05/11 -11 22:02 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Står inför ett stort dilemma. Fortsätta med p-piller eller inte. Vet inte vad jag ska göra, dear god help me. Leva i celibat eller inte? Fast eh vet nog vad Gud hade föredragit. MEN NEJ DET HÄR GÅR INTE

06/11 -11 05:00 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Står inför ett stort dilemma. Fortsätta med p-piller eller inte. Vet inte vad jag ska göra, dear god help me. Leva i celibat eller inte? Fast eh vet nog vad Gud hade föredragit. MEN NEJ DET HÄR GÅR INTE

Det beror väl hur mycket sex du har och vad du tycker är skönast, med eller utan kondom menar jag. Sen kan det ju förstöra rätt rejält om du och en kille ska göra det och så hittar ni ingen kondom, där talar jag från egen erfarenhet :/. Jag som kille skulle föredra om min tjej tog p-piller, men det har ju egentligen ingen större betydelse, det är ju hennes kropp därav hon som bestämmer. (:

Coucou

06/11 -11 10:29 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:

Det beror väl hur mycket sex du har och vad du tycker är skönast, med eller utan kondom menar jag. Sen kan det ju förstöra rätt rejält om du och en kille ska göra det och så hittar ni ingen kondom, där talar jag från egen erfarenhet :/. Jag som kille skulle föredra om min tjej tog p-piller, men det har ju egentligen ingen större betydelse, det är ju hennes kropp därav hon som bestämmer. (:

Försöker väga det positiva mot det negativa men det känns ändå som att de inte gör särskilt stor nytta atm bortsett från att de dödar pmsmonstret inom mig. Har gått upp 1-2 kilo, fått mer finnar än någonsin, världens jävla humörsvängningar. Kan gråta åt att se på småfåglar. ): Och det är lätt att man glömmer ta dem..
Det är ju ändå 100 kronor i kvartalet, åt typ ingenting. För ligga runt tänker jag inte, liten stad där alla snackar.
Men det är ju så smidigt ändå, I know.

06/11 -11 12:47 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:

Försöker väga det positiva mot det negativa men det känns ändå som att de inte gör särskilt stor nytta atm bortsett från att de dödar pmsmonstret inom mig. Har gått upp 1-2 kilo, fått mer finnar än någonsin, världens jävla humörsvängningar. Kan gråta åt att se på småfåglar. ): Och det är lätt att man glömmer ta dem..
Det är ju ändå 100 kronor i kvartalet, åt typ ingenting. För ligga runt tänker jag inte, liten stad där alla snackar.
Men det är ju så smidigt ändå, I know.

Ah, fast det ser ju ut som att de negativa är rätt övervägande för dig. (:

Coucou

06/11 -11 13:09 _j_o_n_a_s_

_j_o_n_a_s_

907 XP 71 inlägg

Spelar BF3

Go fuska :P

07/11 -11 12:36 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

HERRE.GUD...
En gubbe ställde sig utanför fönstret och kissade. Jävla a-lagare, kan inte någon bara köra bort dem?! ):

08/11 -11 07:25 DarknessSky

DarknessSky Administratör

11856 XP 1499 inlägg

Slö surfar och programmerar.

Nickar Quattro i #fuska.nu
Administratör på fuska.nu.

08/11 -11 08:37 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Har precis fått veta vad tvåornas årliga teater ska handla om. Nåt spel, Dante's inferno? Säger det någonting? Vad har vi för konstiga lärare.... haha. Äh det blir väl kul.

08/11 -11 21:13 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Förbereder mig inför samhällskunskaps-debatt imorgon genom att duscha, löda en mikrofon och kolla f.nu. Koncentrationen på topp?

Fysikprov på torsdag också. Förbereder mig inför det as well.

Have I ever told you the definition of insanity?


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar