Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad gör du just nu?(Förutom att va inne på fuska.nu)

19/10 -11 15:56 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Lyssnar på Cliffs of Dover!!

19/10 -11 16:52 mariobros1

mariobros1

19720 XP 857 inlägg

Pluggar fysik.

The stone that sits on the very top of the mountain's mighty face, does it think it's more important than the rocks that form the base?

22/10 -11 17:04 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

Knäpper första.

De eller dem?

23/10 -11 00:05 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Omegle. Hittade en assnygg tjej som lade till mig på skype, hon tyckte till och med att vi skulle träffas när jag ska dit:D Hon hette Robyn, jag heter Robin. Vi är lika gamla. Båda studerar för att bli läkare. Jag föreslog att vi var menade för varandra och hon skrattade och höll med. Ååååh, jag tror att jag är kär.

Denise, du som vet hur tjejer fungerar, har jag någon chans?

wtfwjd skrev:

Coucou

23/10 -11 00:17 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Skype och Minecraft. :D

23/10 -11 00:42 ReservoirDog

ReservoirDog Spelmoderator

15423 XP 4988 inlägg

Planerar en algoritm/struktur kring hur mitt bokprojekt skall se ut.

Tillfällig moderator på sidan. Fråga mig om ni undrar över något.

I refuse. - Rohan Kishibe

23/10 -11 09:35 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:
Omegle. Hittade en assnygg tjej som lade till mig på skype, hon tyckte till och med att vi skulle träffas när jag ska dit:D Hon hette Robyn, jag heter Robin. Vi är lika gamla. Båda studerar för att bli läkare. Jag föreslog att vi var menade för varandra och hon skrattade och höll med. Ååååh, jag tror att jag är kär.

Denise, du som vet hur tjejer fungerar, har jag någon chans?

wtfwjd skrev:



OFTAA COOLT! Ja men herregud kör hårt. Fast om du inte känner henne från innan vilket du obviously inte gör, borde du kanske lära känna henne lite bättre först c:

23/10 -11 11:04 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:
Omegle. Hittade en assnygg tjej som lade till mig på skype, hon tyckte till och med att vi skulle träffas när jag ska dit:D Hon hette Robyn, jag heter Robin. Vi är lika gamla. Båda studerar för att bli läkare. Jag föreslog att vi var menade för varandra och hon skrattade och höll med. Ååååh, jag tror att jag är kär.

Denise, du som vet hur tjejer fungerar, har jag någon chans?

wtfwjd skrev:



OFTAA COOLT! Ja men herregud kör hårt. Fast om du inte känner henne från innan vilket du obviously inte gör, borde du kanske lära känna henne lite bättre först c:

Såååå, hur länge ska man vänta innan man kontaktar henne? Tredagarsregeln eller?;)

Coucou

23/10 -11 11:34 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:
wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:
Omegle. Hittade en assnygg tjej som lade till mig på skype, hon tyckte till och med att vi skulle träffas när jag ska dit:D Hon hette Robyn, jag heter Robin. Vi är lika gamla. Båda studerar för att bli läkare. Jag föreslog att vi var menade för varandra och hon skrattade och höll med. Ååååh, jag tror att jag är kär.

Denise, du som vet hur tjejer fungerar, har jag någon chans?

wtfwjd skrev:



OFTAA COOLT! Ja men herregud kör hårt. Fast om du inte känner henne från innan vilket du obviously inte gör, borde du kanske lära känna henne lite bättre först c:

Såååå, hur länge ska man vänta innan man kontaktar henne? Tredagarsregeln eller?;)

What, finns det en sådan regel? HAHA. Nej men vet faktiskt inte... hur hade du tänkt kontakta henne? Tre dagar känns ju väldigt länge, åtminstone om det handlar om någon sm man verkligen vill snacka med c: Hon kanske väntar på att höra från dig med, sådant är så svårt att veta.

23/10 -11 11:40 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
What, finns det en sådan regel? HAHA.

Det är bara något jag har hört talas om. Läste precis vad det tydligen innebär.
"Finns ju en gammal 3 dagars regel där tjejen första dagen tänker på killen, fall han är något att ha etc. Ringer han här slår hon bakut och han anases som en desperat kille. Dag 2 har tjejen bestämt sig och om tjejen är intressead vill hon att han ska ringa och bara väntar. Dag 3 börjar hon ge upp hoppet och känner sig lite ledsen över att han inte hört av sig men så ringer han och hon blir jätteglad. Om det går så långt som till dag 4 är han bortglömt oavsätt om han ringer eller inte. Dock tror jag det finns tjejer som kan "glömma" redan dag 2."
Haha, fungerar ni så eller?;)

wtfwjd skrev:

What, finns det en sådan regel? HAHA. Nej men vet faktiskt inte... hur hade du tänkt kontakta henne? Tre dagar känns ju väldigt länge, åtminstone om det handlar om någon sm man verkligen vill snacka med c: Hon kanske väntar på att höra från dig med, sådant är så svårt att veta.

Via Skype isf, troligtvis chattfunktionen, eftersom det är det enda sättet jag kan få tag i henne. Om jag nu inte skulle leta upp hennes facebook, och det tänker jag inte göra. :>


Edit: Jag tror absolut inte att ni tjejer fungerar så, det var mest ett skämt;)

Coucou

23/10 -11 11:57 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Fix_d skrev:

Det är bara något jag har hört talas om. Läste precis vad det tydligen innebär.
"Finns ju en gammal 3 dagars regel där tjejen första dagen tänker på killen, fall han är något att ha etc. Ringer han här slår hon bakut och han anases som en desperat kille. Dag 2 har tjejen bestämt sig och om tjejen är intressead vill hon att han ska ringa och bara väntar. Dag 3 börjar hon ge upp hoppet och känner sig lite ledsen över att han inte hört av sig men så ringer han och hon blir jätteglad. Om det går så långt som till dag 4 är han bortglömt oavsätt om han ringer eller inte. Dock tror jag det finns tjejer som kan "glömma" redan dag 2."
Haha, fungerar ni så eller?;)

haha vadå generalisera <333333 Jo men, det kanske är något ändå den där regeln... Hon lär knappast ha glömt dig tills dess, menar, du verkar ju ha gjort ett bra första intryck på henne. Men det är väl ändå hon som ska få spela svår haha D: Om hon gillar dig är det skitsamma om du kontaktar henne idag eller imorgon.



Via Skype isf, troligtvis chattfunktionen, eftersom det är det enda sättet jag kan få tag i henne. Om jag nu inte skulle leta upp hennes facebook, och det tänker jag inte göra. :>

Okey dokey. Nej det känns väl lite stalkervarning atm.

23/10 -11 12:20 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

wtfwjd skrev:
Fix_d skrev:

Det är bara något jag har hört talas om. Läste precis vad det tydligen innebär.
"Finns ju en gammal 3 dagars regel där tjejen första dagen tänker på killen, fall han är något att ha etc. Ringer han här slår hon bakut och han anases som en desperat kille. Dag 2 har tjejen bestämt sig och om tjejen är intressead vill hon att han ska ringa och bara väntar. Dag 3 börjar hon ge upp hoppet och känner sig lite ledsen över att han inte hört av sig men så ringer han och hon blir jätteglad. Om det går så långt som till dag 4 är han bortglömt oavsätt om han ringer eller inte. Dock tror jag det finns tjejer som kan "glömma" redan dag 2."
Haha, fungerar ni så eller?;)

haha vadå generalisera <333333 Jo men, det kanske är något ändå den där regeln... Hon lär knappast ha glömt dig tills dess, menar, du verkar ju ha gjort ett bra första intryck på henne. Men det är väl ändå hon som ska få spela svår haha D: Om hon gillar dig är det skitsamma om du kontaktar henne idag eller imorgon.

Awesome, gör det väl helt enkelt när det känns rätt! Måste bara ta tag i läxorna innan... ;_;

Coucou

23/10 -11 12:49 Fix_d

Fix_d

7094 XP 1988 inlägg

Blipi skrev:
Tredagarsregeln kommer ju från the Bro Code, haha... :D
Följ INTE den regeln! Kontakta dirr!

Gillar hon dig, så spelar det ingen större roll, precis som Denise sa.

Great, thanks for the support guys/girls!

Coucou

23/10 -11 23:30 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Blipi skrev:
Tredagarsregeln kommer ju från the Bro Code, haha... :D


Herregud vad jag önskar att jag lade ner mer tid åt himym och mindre åt skolarbete. Ligger typ 3 säsonger efter vid det här laget dammit.

Have I ever told you the definition of insanity?

24/10 -11 20:23 Pimpfreddo

Pimpfreddo

9482 XP 976 inlägg

Skype med kompisar. <:


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar