Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Vad gör du just nu?(Förutom att va inne på fuska.nu)

08/10 -11 17:59 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:

Lugnt. Vi fixar en ny ettårsdag ska du se.

Ja, lätt <3

08/10 -11 20:08 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

jagharingetattgöra ): finns chatten kvar, snälla säg att den gör dettt

08/10 -11 21:50 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

jag ser på film

08/10 -11 22:10 Emomilol

Emomilol

5839 XP 2268 inlägg

Inte ett skit. Har fett tråkigt.

08/10 -11 22:46 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

jersey shore <3

09/10 -11 20:50 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Har ett sådant tillfälle nu igen då jag önskar att jag hade riktiga vänner. Inget ont mot dem jag redan har. Eller jo. Jag vet inte. Jag förstår inte vad jag gör för fel. Men jag har en, och jag älskar henne så mycket ): saknar ändå att kunna göra sådant som andra tjejer gör tillsammans, bara umgås och ....vara. Visst kan träffa hur många killar som helst för att kompensera för allt jag går miste om, men det spelar ingen jävla roll.
Jag hatar mig själv.
Och jag vill bli vegetarian.
Men det är en annan historia.
Varför var jag tvungen att ta skada av det här. Alltså, är det bara jag eller känner fler såhär?

Har ni någonsin tänkt på allting som ni går miste om? Jag brukar, men jobbar på att sluta. Skrev feta inlägget men raderade. För det första: tmi. För det andra: vad tjänar jag på att posta det här. Dumma tankar. Borde avbelasta hjärnan någonstans. Att blogga vore ett alternativ men tyvärr är det inget som lockar. Twitter? Hm. För opersonligt. Att dagboka kommer inte på fråga. Så då kommer återigen ovanstående alternativ upp. Skaffa en vän. Låtsas eller inte.
Visste ni att.... jag brukar prata med en teckning jag har hemma. SANT!
Det hjälper faktiskt. Synd att jag inte har den här just nu. Ska sticka och slänga iväg några desperata tweets till Jedward nu, puss

10/10 -11 20:17 Eric_

Eric_

3583 XP 690 inlägg

wtfwjd skrev:


Har ni någonsin tänkt på allting som ni går miste om?


Ohja! Känner ofta otrolig ångest över att jag går miste om saker, suuuger.

*

10/10 -11 23:35 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

wtfwjd skrev:
Har ett sådant tillfälle nu igen då jag önskar att jag hade riktiga vänner. Inget ont mot dem jag redan har. Eller jo. Jag vet inte. Jag förstår inte vad jag gör för fel. Men jag har en, och jag älskar henne så mycket ): saknar ändå att kunna göra sådant som andra tjejer gör tillsammans, bara umgås och ....vara.

Jag undrar egentligen hur många tjejer det är som kan "bara umgås och vara". Verkar som att vänskapsförhållanden mellan kvinnor svänger lika ofta som en annan byter underkläder.
Denise skrev:
Visst kan träffa hur många killar som helst

Eller bara mig. Kvalitet framför kvanititet?
Denise skrev:
för att kompensera för allt jag går miste om, men det spelar ingen jävla roll.
Jag hatar mig själv.
Och jag vill bli vegetarian.
Men det är en annan historia.
Varför var jag tvungen att ta skada av det här. Alltså, är det bara jag eller känner fler såhär?

Gud nej. Jag ångrar varenda risk jag inte har tagit.

Have I ever told you the definition of insanity?

11/10 -11 08:29 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Eric_ skrev:
wtfwjd skrev:


Har ni någonsin tänkt på allting som ni går miste om?


Ohja! Känner ofta otrolig ångest över att jag går miste om saker, suuuger.

Så sämst, ja.  Jag har velat göra massor av saker annorlunda, bland annat min skolgång. Visst det är rätt bra som det är men känner ändå att jag ångrar många av de beslut jag fattat. Har liksom inget kul att se tillbaka på. :c Läskigt ändå, vi lever bara en gång och det skrämmer mig när jag tänker på det.
Nåväl, får göra det bästa av situationen.

11/10 -11 08:48 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Danne_00 skrev:

Jag undrar egentligen hur många tjejer det är som kan "bara umgås och vara". Verkar som att vänskapsförhållanden mellan kvinnor svänger lika ofta som en annan byter underkläder.

Mjo. Det händer, men det går att undvika sådana personer. Oftast är det bara en ytlig relation, inget att hänga i granen med andra ord.


Danne_00 skrev:

Eller bara mig. Kvalitet framför kvanititet?


Gärna för mig (:

11/10 -11 13:05 wtfwjd

wtfwjd

4268 XP 1102 inlägg

Funderar på vad jag ska skriva om i sam B-uppsatsen. Förra året skrev jag om kastsystem och det gick bra men det var inte särskilt kul. Eller intressant för den delen.
Något samhällsproblem i alla fall.

JUSTEE MINA SKOR KOM IGÅR <3 men ingen var hemma så de kördes tillbaka till vaddetnuvar. ): fml

12/10 -11 21:24 Rainbowzz

Rainbowzz

2784 XP 1616 inlägg

Lyssnar på Live.

13/10 -11 19:22 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen Salvation

typ ingenting för tillfället

13/10 -11 23:52 Frisko

Frisko

15348 XP 455 inlägg

wtfwjd skrev:
Funderar på vad jag ska skriva om i sam B-uppsatsen. Förra året skrev jag om kastsystem och det gick bra men det var inte särskilt kul. Eller intressant för den delen.
Något samhällsproblem i alla fall.

JUSTEE MINA SKOR KOM IGÅR <3 men ingen var hemma så de kördes tillbaka till vaddetnuvar. ): fml


Skriv om alkohol- och drogvanor hos ungdomar.

De eller dem?

14/10 -11 14:28 Lord_Mario

Lord_Mario

15226 XP 3272 inlägg

Väntar på att min flickvän ska komma hem från skolan!

Snarkning snarkning och sova på natten.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar