Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SÄmsta läraren

28/07 -09 23:12 nitrous

nitrous

4810 XP 228 inlägg

little_man skrev:
Min f.d träslöjds lärare August. Också kallad "Trä-hitler" av många. Han har gått i pension men innan var han riktigt dålig.

Han hjälpte bara tjejer, han blev förbannad om man gjorde fel. En gång när min polare gjorde fel så sa han "Jag kan se igenom ditt huve, men inte jävlar kan jag se en hjärna i den. Skaffa en idiot" till honom. Lolz.




omg. läste lite här på denna tråden. finns ju väldigt mycket rötägg och naziter som lärare. visa hur man ska ta tvål, punka på däck, man måste sitta ner att gunga, träslöjdslärare som hjälper bara tjejer,

sånt ska inte finnas.  en lärare kan inte bli hur sträng som helst. vi hadde en lärare i 8an till 9an. han var f.d. Fn soldat. men han kunde bli sträng ibland. när det är en som går på en person. det tycker jag är bra. att han säger till då att låta han/hon vara. eller när något går sönder.

men fanns en i 7an. gammal tant. sa man va. så blev hon sur. hon sa att man ska säga, vad sa du ?.

men fn soldatan var väldigt trevlig. han var en bra lärare. vår mentor.

SITTER ALLA SKYLINE FANS PÅ FEL SIDA AV SOFFAN NÄR
DOM KÖR GRAND TURISMO
King_F_R_C & Lambo_Fan är de bästa polarna!

29/11 -09 20:00 Gustavia

Gustavia

707 XP 66 inlägg

Min syslöjds lärare e rena tortyr mästaren alla förutom tjejerna i min klass hatar henne.Lyssnar bara på tjejerna och säger till oss att vara tysta även om vi bara viskar och tjejerna får flabba hur högt dom vill        

27/12 -09 14:03 hage77

hage77

630 XP 29 inlägg

vi har 2 pedifiller i våan skola en är våran skolsköterska
och en är våran musik lärare

love Typhlosion
lås din forum om det är längst back

27/12 -09 23:18 Rasse502

Rasse502

1230 XP 37 inlägg

i 5:an så var våran gympa lärare idiotiskt dum (Ursäkta för beteendet) MEN om man ska springa runt gympasalen hela tiden så får man inte ens sakta ner lite var tvungen att åka till sjukhuset pga att jag nästan kunde ha dött så hon fick inte söka jobb i våran  kommun längre men har hört rykten om att hon jobbar i sävsjö kommun men det vet jag inte.

Jag vill vara ledig bara sitta brevid.
Inte göra nånting alls. Bara göra nånting nice!
Mario Theft Yoshi welcomes you to Youtube.

28/12 -09 15:41 pfc

pfc

1202 XP 19 inlägg

har en gammal tant i engelska och spanska. hon pratar alltid i samma ton och har nog aldrig harklat sig. vi gör samma saker varje lektion. ja, det menar verkligen varje lekrion. vi får i snitt 3 nya lösblad/stenciler per lektion. hon väntar bara på att få gå i pension.

28/12 -09 21:43 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen samme9898

Vi har en rätt udda träslöjdslärare....
T.ex en gång så undrade en av mina kompisarna hur man skulle göra elr nåt. Han sade att man skulle göra så "där" *han visar och berättar* när hon hade gjort det och skulle visa för honom fick han utbrott på henne
och sa att hon gjort fel fast han visade hur man skulle göra. Då blir man nog rätt sur.

De andra i min klass skulle nog säga vår lärare Carin var det värsta för hon skäller hela tiden men hon har faktisgt en anledning varje gång, jag har respekt för henne men hon går i pension nu i vår tror jag.

28/12 -09 22:00 superfuskare

superfuskare

4543 XP 440 inlägg

Min gamla franska lärare, hon uttalade alla orden fel och sa att vi var dåliga elever och skulle få bo på gatan...

Medlem sedan
15/07 2004, kl 16:59

03/01 -10 11:30 hage77

hage77

630 XP 29 inlägg

en gång så kålla  jag och mina kompisar i min lärare's privat skåp det fans kondomer och en lista på alla lärrare så stog det (hanns) bajs kräken
och han är våran musik lärare

love Typhlosion
lås din forum om det är längst back

03/01 -10 23:05 stepson

stepson

3642 XP 88 inlägg

*suck*, sämsta. vi har ingen bra, eller jo musikläraren kalle han är snäll. :d fast alla andra dem kan fan sjutas och rektorn... fy fan vilken mes -.-

17/01 -10 14:59 Fuska-nu

Fuska-nu

1 XP 16411 inlägg

Skrivet av den borttagna medlemmen divan49

min svenska lärare boel marie är helt sjuk i huvudet jag glömde min penna (första gången) och hon sa att jag alltid gör så och sånt så jag fick inte gå hämta en penna och mitt skåp var utanför.och när vi hade ett prov en gång så frågade en tjej i min klass vad ett ord betydde då sa min lärare det kan jag in berätta det ska du veta.men uppgiften var attt man skulle använda så många verb eller nåt sånt i en mening och man kunde välja bland ord.

21/01 -10 18:31 pigge

pigge

590 XP 46 inlägg

Denise skrev:
robert, aka roger. och no-läraren, tycker nästan lite synd om dem..

Meneej! Haha roger ftw. Han gav mej vg!

27/01 -10 19:46 timbol

timbol

114 XP 8 inlägg

min no lärare svär åt min klass en gån gpratade många så blev han skitarg och typ svärde åt oss så fick vi bara sitta i klassrummet sen och om nån sa nått typ ett ord bara så var vi tvungna och sluta senare

Naruto 0w0
Manga    !!!

27/01 -10 21:37 louie

louie

2020 XP 491 inlägg

min före detta lärare var ett jävla gnuarsle. ingen fick gå på toa på hela lektionen förutom en elev. jag gjorde lite gult på golvet den gången... bad memories

tjavagörs

02/02 -10 21:02 DBZ5

DBZ5

762 XP 60 inlägg

min engeska lärare Leif är ''skit dålig'' lärare.han är typ sämst i engelska! nu ska jag vara ärlig ,jag är bättre än han!andra i klassen är också det.vi har jätte lite glosor också 5-10 glosor,när vi börjar 7:an ska vi ha typ 30 glosor!hur ska vi då kunna klara oss?! vi kommer ju inte vara förberedda!

Life Is A Beach!

09/02 -10 14:40 zoom_

zoom_

568 XP 23 inlägg

Gamrdude skrev:
vet inte om det precis är sämsta lärarn men kemiläraren blev skitsur på min kompis o mig idag. men vi hade inte gjort ett skit!

Vad jag har för mig så ska man göra nåt på lektionerna??


Just_A_Kid_ skrev:
emmh jag har  2 , en som tyå slår oss med pennor och en som säger att man inte få sitta på golvet elr krama ngn -.-



Fråga om  man får göra christian side hug då...
I'm just sayin

Har du lagt märke till att 95% av alla f.nu
användare har en profilbild/avatar gjord i Paint
http://www.avigsidan.com/avigsidan/fpict/avlag


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar