Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Bästa spelet ni spelat??

31/03 -09 16:36 davve__92

davve__92

323 XP 2 inlägg

bäst är halo 3 och gta IV :D

Xbox-live should be free

04/04 -09 13:41 vidde5

vidde5

302 XP 1 inlägg

Oblivion. Detta spel finns det så mycket möjligheter. Dark brotherhood, Fighters gulid Thife guil. Allt möjligt. Man kan göra sina egna klsser, och så finns det 30 st man kan välja på också. Man blir galet beroende. 5 an ska komma snar YESSSSSSSSS. Och så är det sorligt. Lucien dör i dark brotherhood. 

04/04 -09 15:12 MowDown

MowDown

77 XP 1 inlägg

Call Of Duty: World AT War

Hata Hata Red wing of death  :(
Clan CoD 4: iE <'33
xBoX LiVe:    mR I MowDown

17/05 -09 00:31 halo1234

halo1234

951 XP 92 inlägg

fallout 3

17/05 -09 10:22 deadspacedlc

deadspacedlc

37 XP 1 inlägg

Dead Space. Grafiken, ljuseffekterna, storyn, vapnen. Dead Space är ju fan riktig konst!

24/05 -09 11:40 nicke95

nicke95

90 XP 2 inlägg

cod 5 cod 4 nhl 09 :D

IFK Arboga Hockey <3

24/05 -09 14:59 Ecko

Ecko

1000 XP 13 inlägg

Saints Row och Saints Row 2

Live By The Gun, Die By The Gun

24/05 -09 15:27 Psycho95

Psycho95

1499 XP 459 inlägg

vidde5 skrev:
Oblivion. Detta spel finns det så mycket möjligheter. Dark brotherhood, Fighters gulid Thife guil. Allt möjligt. Man kan göra sina egna klsser, och så finns det 30 st man kan välja på också. Man blir galet beroende. 5 an ska komma snar YESSSSSSSSS. Och så är det sorligt. Lucien dör i dark brotherhood. 

Spoiler!

Men det bästa måste vara Halo 1

VVV is SWEAT <: \/
http://vvv.smackjeeves.com/comics/325169/page-35/
R.I.P Onkel Kånkel :[

25/05 -09 21:43 Halolife2000

Halolife2000

301 XP 4 inlägg

Bom bom bom bom bom bom bom bom bom... HALF-LIFE 2!!! (hurra!) 

IMMA FIRIN MA LAZAR!!!
Xbox Live Gamertag:xflox123

25/05 -09 22:10 majkele96

majkele96

155 XP 1 inlägg

cod 4 lätt 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D GT: PirateSkum
It not come another playstation...
...because we xbox's can't die o_o

27/05 -09 16:00 majinvegeta

majinvegeta

1024 XP 4 inlägg

antonfusk skrev:
Gears of war.


Håller med. Crysis/ Far Cry 2 e oxå rätt roliga, det e kul att "leka" på de spelen, om ni fattar vad jag menar.

Jag älskar kvinnor. Varför? De är inteligenta,
snygga och de kan laga god mat. Hade de politiska
ledarna i världen varit kvinnow=NO WAR

27/05 -09 16:06 majinvegeta

majinvegeta

1024 XP 4 inlägg

KoRnMaster skrev:
antonfusk skrev:
KoRnMaster skrev:
antonfusk skrev:
KoRnMaster skrev:
Jag fatta iaf att du ser och n00bar igen Gears of War och hörru du. Kampanjen e det enda roliga i spelet. Internet kunde man vara utan. Roligare att spela FPS online


Seriöst, lär dig läsa riktigt innan du börjar tjabba. hur dåligt är inte star wars TFU då? seriöst. GoW multiplayer är grymt, bara du som inte verkar ha någon skill ju och jag förstår varför det är tråkigt för dig, du har ju inga vänner att köra det med!  Lol att jag inte tänkte på det innan. Idiot.


GoW multiplayer kul? CoD är mycket roligare och jag fattar varför playstation spelare och PC spelare inte vill ha GoW. 1an på PC sög ju. Och varför man ska köpa 360 är inte(För att GoW finns på 360) och jag har max på min live. Du kan ju försöka adda mig. Förresten vem vill ha en n00b som vän. Och jag har många vänner i verkligheten. Inget man måste bevisa för personer som är inne här 24 7 precis. Person without life. Många av mina vänner har live. Jag kan invita dig med sex av mina vänner i ett live party. Idioten i detta fallet är du. GOW kan ju PC spelare och playstation spelare vara utan och man fatta lätt varför. Det suger=/ Inse det någon jävla gång
:

PC´s version var dåligt gjort ja men det var inte epic games som gjorde den. Vi kan mötas i GoW om du vill gamertaget är Faceless Anton. Vad har det här med vänenr att göra, är ganska säker på att jag har fler vänner än dig.

Du har otroligt dålig svenska, är du invandrare eller?


Du har otroligt dålig svenska ehO.o. Nej nu till frågan. varför i helvete skulle jag spela GoW? Jag hade lånat det av en kompis i skolan för du förstår att GoW är inget spel man betalar för. Riktiga bra spel betalar man för. Man ska ju inte gyna dåliga spel utvecklare. och en sak till vad fan spelar det för roll hur många vänner man har?


Läs vad du skriver först -_-.

n00b, ett överskattat ord.

Jag älskar kvinnor. Varför? De är inteligenta,
snygga och de kan laga god mat. Hade de politiska
ledarna i världen varit kvinnow=NO WAR

07/06 -09 17:14 antonfusk

antonfusk

10170 XP 616 inlägg

cod 4 och dears och gears 2. 5.an är bättre än fyran online men spelens stories  story är det jag går efter.

Team Divinus
GT: Divinus FeroH
Best MW2 clan Sweden

07/06 -09 20:11 hallohallo

hallohallo

1025 XP 6 inlägg

mass effect, KOTOR, mgs, MAFIA(!)... daggerfall. Ähh, redigerar o lägger till mer sen.

08/06 -09 13:49 Gosta

Gosta

1692 XP 26 inlägg

Call of Duty 4!!! :)

Team Divinus
XBL: Divinus VeLoX
Famas <3


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar