Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SSB4 karaktärer!

23/11 -08 11:03 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

bossar är väl inte... så små? Om man kollar på alla bossar i SSBB så är dom stora, och Zant skulle nog passa bätre som karaktär då.

"Death is the beginning of immortality.."

23/11 -08 15:29 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Tabuu är liten, och bara för att de var stora i SSBB behöver de väl inte vara det i SSB4?

Have no fear - Rebellion is here

23/11 -08 19:01 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Nej, men... äsch, skit i vad jag sa >.<

"Death is the beginning of immortality.."

24/11 -08 19:23 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Ni har så idiotiska idéer. Ni måste tänka realistiskt. Man kan inte ha med hur många karaktärer som helst. Och inte hur många som helst från en serie och lite från en annan. Det beror helt på hur stor serien är. Mario, Zelda och Pokémon serierna är stora därmed fyra karaktärer (Pokémon har sju men fyra platser). Starfox och Kirby tre. Sen resten två och en karaktärer. I SSBB alltså. Sen i nästa spel om det kommer ett så kan det komma tillläggningar men inte för många som jag påpekade. Antalet beroende på vilken serie.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

28/11 -08 16:31 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

SuperJOCKE skrev:
Ni har så idiotiska idéer. Ni måste tänka realistiskt. Man kan inte ha med hur många karaktärer som helst. Och inte hur många som helst från en serie och lite från en annan. Det beror helt på hur stor serien är. Mario, Zelda och Pokémon serierna är stora därmed fyra karaktärer (Pokémon har sju men fyra platser). Starfox och Kirby tre. Sen resten två och en karaktärer. I SSBB alltså. Sen i nästa spel om det kommer ett så kan det komma tillläggningar men inte för många som jag påpekade. Antalet beroende på vilken serie.

det är så jag har tänkt, om du kolar så har jag bara lagt till en karaktär på Mario, pokémon och zelda så det blir 5, sen på dom som hade 3 i Brawl får fyra här, sen har resten 3,2 eller 1. det är bara många karaktärer. Och jag tycker faktist at stanley the Bugman förtjänar en platts.

"Death is the beginning of immortality.."

28/11 -08 17:53 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Jag känner inte till honom, så han är inte så stor dvs att han inte förtjänar en plats.

Have no fear - Rebellion is here

28/11 -08 19:23 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

blablabla skrev:
SuperJOCKE skrev:
Ni har så idiotiska idéer. Ni måste tänka realistiskt. Man kan inte ha med hur många karaktärer som helst. Och inte hur många som helst från en serie och lite från en annan. Det beror helt på hur stor serien är. Mario, Zelda och Pokémon serierna är stora därmed fyra karaktärer (Pokémon har sju men fyra platser). Starfox och Kirby tre. Sen resten två och en karaktärer. I SSBB alltså. Sen i nästa spel om det kommer ett så kan det komma tillläggningar men inte för många som jag påpekade. Antalet beroende på vilken serie.

det är så jag har tänkt, om du kolar så har jag bara lagt till en karaktär på Mario, pokémon och zelda så det blir 5, sen på dom som hade 3 i Brawl får fyra här, sen har resten 3,2 eller 1. det är bara många karaktärer. Och jag tycker faktist at stanley the Bugman förtjänar en platts.

Vet inte vem det är. Låter inte så stor så han får ingen plats enligt mig. Bra att jag inte är den ända som tänker så. Annars blir det allt för många.

EDIT: Nu kom jag på vem det är. Jag kännner till honom som Stanley. Men han platsar inte. Det ska vara Kongs eller Kremlings ifrån DK serierna.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

29/11 -08 09:43 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Ja, nu kom jag också på, nej, han är för liten.

Have no fear - Rebellion is here

29/11 -08 17:21 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

Om HAL kan ta med en random pokémon som Jigglypuff, så kan nästan vem som helst vara med.

~ A winner is you!

29/11 -08 20:31 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Visserligen...

Have no fear - Rebellion is here

30/11 -08 10:04 Moldorm

Moldorm

817 XP 78 inlägg

Shoryuken skrev:
Om HAL kan ta med en random pokémon som Jigglypuff, så kan nästan vem som helst vara med.


Vadå random? Se animen.

Devil in a marketplace
Devil in your bleeding face
Fall dog bombs the moon.

30/11 -08 10:20 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Just precis, vadå random?

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

30/11 -08 10:53 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Han kanske menade att HAL bara tog nån Pokémon...?
Dom hade inte bestämmt sig? jag vet inte -.-'

"Death is the beginning of immortality.."

05/12 -08 18:17 Yoshi42

Yoshi42

429 XP 3 inlägg

Har du med Ridly och/eller Meta Ridly på bosslistan!

Och på karaktär listan Dry Bowser med beniga attaker!

POWER!

05/12 -08 18:55 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Dry Bowser är inte tillräckligt stor för att vara karaktär. Han tar bara med en Mario karaktär, vilken jag hoppas är Toad, Waluigi eller Daisy.

Have no fear - Rebellion is here


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar