Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SSB4 karaktärer!

23/10 -08 16:58 skaz

skaz

1877 XP 48 inlägg

Nä, jag tycker att han är för lik Bowser...Om han är med i nästa spel kasnke han blir en klon av Bowser..

Life...dreams...hope...Where do they come from?
And where do they go? Such meaningless things...
I'll destroy them all!

23/10 -08 17:22 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Låt honom vara kvar! Hur skulle den lille vara klon av store Bowser? Hans attacker skulle nog ha något med staven från Sunshine, och då skulle han antagligen bli en unik karaktär.

Have no fear - Rebellion is here

23/10 -08 19:13 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Just precis!

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

24/10 -08 10:43 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

bra då låter jag honom vara kvar!

Men en sak bara, jag har gjort så här om ni inte fatar ordningen: dom som hade 4 karaktärer i SSBB är 5 nu, alla originals förutom dom som hade 5 har 4, sen dom som har varit med men inte är originals t.ex: Fire Emblem får 3 eller 2. Men jag vet inte vilken sista Pokémon jag ska ta med!

kan man få lite hjälp?

"Death is the beginning of immortality.."

24/10 -08 14:44 liverpool93

liverpool93

5145 XP 450 inlägg

Pokemon är jag bra på^^

Exempel: Primeape http://www.serebii.net/pokedex-dp/057.shtml

Machamp http://www.serebii.net/pokedex-dp/068.shtml

The Shuffling Master!
Stay Back!
I will Shuffle ya FACE!

24/10 -08 17:24 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

Ni kan säkert räkna med fler karaktärer från Earthbound (eller Mother 3/Earthbound 2 -.-) eftersom de är skapade av HAL Laboratories, skaparna av SSBB.

~ A winner is you!

25/10 -08 10:46 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Shoryuken skrev:
Ni kan säkert räkna med fler karaktärer från Earthbound (eller Mother 3/Earthbound 2 -.-) eftersom de är skapade av HAL Laboratories, skaparna av SSBB.

eftersom att Ness inte är en av originalen, men han har varit i alla SSB spel så fick han 3, för dom tänker på att dom  är Japan only, och att det kanske inte blir lika kul för världen att spela med för många Japan only, fasxt jag gillar Mother/Earthbound och vill ha typ 5 st med, men man måste tänka lite mer när man gör en sån lista, det är typ 2 eller 3 mer mario karaktärer som jag vill ha med, men jag skippade dom!

tillbaka till min fråga: har nån mer nån idé om vilka Pokémon som skulle kunna vara med?

"Death is the beginning of immortality.."

25/10 -08 12:15 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

blablabla skrev:
Shoryuken skrev:
Ni kan säkert räkna med fler karaktärer från Earthbound (eller Mother 3/Earthbound 2 -.-) eftersom de är skapade av HAL Laboratories, skaparna av SSBB.

eftersom att Ness inte är en av originalen, men han har varit i alla SSB spel så fick han 3, för dom tänker på att dom  är Japan only, och att det kanske inte blir lika kul för världen att spela med för många Japan only, fasxt jag gillar Mother/Earthbound och vill ha typ 5 st med, men man måste tänka lite mer när man gör en sån lista, det är typ 2 eller 3 mer mario karaktärer som jag vill ha med, men jag skippade dom!

tillbaka till min fråga: har nån mer nån idé om vilka Pokémon som skulle kunna vara med?


Lucas kom ju från Mother 3, och Marth kom från ett Fire Emblem-spel som aldirg släppts utanför Japan, och jag kan garantera att HAL inkluderar någon mer från ett "Japan only"-spel i framtiden.

Dessutom finns det en hackad ROM till Mother 3 till GBA där spelet är översatt från japanska till engelska.

http://www.ds-scene.net/?s=viewtopic&nid...

~ A winner is you!

25/10 -08 18:23 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Shoryuken skrev:
blablabla skrev:
Shoryuken skrev:
Ni kan säkert räkna med fler karaktärer från Earthbound (eller Mother 3/Earthbound 2 -.-) eftersom de är skapade av HAL Laboratories, skaparna av SSBB.

eftersom att Ness inte är en av originalen, men han har varit i alla SSB spel så fick han 3, för dom tänker på att dom  är Japan only, och att det kanske inte blir lika kul för världen att spela med för många Japan only, fasxt jag gillar Mother/Earthbound och vill ha typ 5 st med, men man måste tänka lite mer när man gör en sån lista, det är typ 2 eller 3 mer mario karaktärer som jag vill ha med, men jag skippade dom!

tillbaka till min fråga: har nån mer nån idé om vilka Pokémon som skulle kunna vara med?


Lucas kom ju från Mother 3, och Marth kom från ett Fire Emblem-spel som aldirg släppts utanför Japan, och jag kan garantera att HAL inkluderar någon mer från ett "Japan only"-spel i framtiden.

Dessutom finns det en hackad ROM till Mother 3 till GBA där spelet är översatt från japanska till engelska.

http://www.ds-scene.net/?s=viewtopic&nid...



men snart släpps ett re-make av alla första Fire Emblem spel som släpptes i Japan-only, på DS i hela världen.

Men...
Vilka Pokémon kan vara med?

"Death is the beginning of immortality.."

25/10 -08 19:07 skaz

skaz

1877 XP 48 inlägg

Gardevoir....

Life...dreams...hope...Where do they come from?
And where do they go? Such meaningless things...
I'll destroy them all!

25/10 -08 19:20 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

skaz skrev:
Gardevoir....


henne har jag redan med, ni måste läsa noggrannare även om listan är lång :P

men jag har två frågor nu!
1. kan nån komma på en till Pokémon som kan vara med? jag säger till om jag tycker att förslaget är bra.

2. kan nån ge en länk till en bild av hu Giygas från Earthbound ser ut?

"Death is the beginning of immortality.."

25/10 -08 20:08 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

Darkrai

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.

26/10 -08 08:55 liverpool93

liverpool93

5145 XP 450 inlägg

Ungefär så här ser Giygas ut http://www.profil3.com/blog/t_profil3_com-bl...

Pokemon som kan vara med är Primeape, Machamp, Regigigas, Darkrai, Pokemon trainer med Turtwig, Monferno och Empoleon? Pichu? Riolu? Garchomp? :D

The Shuffling Master!
Stay Back!
I will Shuffle ya FACE!

26/10 -08 09:24 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

liverpool93 skrev:
Ungefär så här ser Giygas ut http://www.profil3.com/blog/t_profil3_com-bl...

Pokemon som kan vara med är Primeape, Machamp, Regigigas, Darkrai, Pokemon trainer med Turtwig, Monferno och Empoleon? Pichu? Riolu? Garchomp? :D


bra idéer, men jag har en fråga, du är ju ett Pokémon fans ju, så jag undrar om du vet nån från 5:e generationen som kan vara med? Om den har kommit ut altså...
annars så funderar jag på Empoleon som en karaktär, är det bra?

"Death is the beginning of immortality.."

26/10 -08 10:48 SuperJOCKE

SuperJOCKE

9095 XP 648 inlägg

5:e generationen har inte kommit än.

I'm the Master Gamer. Think you can win?
I draw my power from my inner hollow.
~ Blessing in Disguise - Hey there, kitten.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar