Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SSB4 karaktärer!

08/10 -08 16:44 skaz

skaz

1877 XP 48 inlägg

Varför ska man ha Pachirisu???

Life...dreams...hope...Where do they come from?
And where do they go? Such meaningless things...
I'll destroy them all!

08/10 -08 18:47 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Pichu var med i Melee, så jag tog nån som var ganska lik honom

"Death is the beginning of immortality.."

08/10 -08 19:16 skaz

skaz

1877 XP 48 inlägg

Men Pichu sög ju   Ta Lucario eller Pokemon Trainer.

Life...dreams...hope...Where do they come from?
And where do they go? Such meaningless things...
I'll destroy them all!

09/10 -08 15:56 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Jag tycker att Pokémon trainer är så BÖ*! och istället för Lucario ska jag kanske ta nån ny Pokémon som kommer lite senare! Och Pachirisu skulle INTE vara en klon av Pika!

"Death is the beginning of immortality.."

09/10 -08 16:57 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

I super smash bros 4 hoppas jag på att dessa är upplåsabara karaktärer + alla dom gamla (utom typ Lucario och Pokemon trainer,Samt Ice climbers)

1.Mewtwo.(pokemon)

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Visste ni att mewtwo skulle varit med i super smash bros brawl,Men man hade inte tillräckligt tid att göra honom klart.(man har crackat brawl CD'n och hittat filer för karaktären samt bilder)

Jag hoppas att det ska vara helt nytt moveset för honom jämfört med melee,Där var han den sämsta karaktären,Men jag spelade som han iallafall.
Han förtjänar verkligen en plats som den (orginala) kraftfullaste pokemonen :)

PS.ta bort lucario och ersätt med mewtwo

2. Ridley.(metroid)

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

I japan så fick fansen rösta på en karaktär som skulle vara med i Brawl,Metaknight vann dock och Ridley kom 2:a.
Han skulle vara finfin som en ny Metroid karaktär.

3.Black knight (Fire emblem)

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Hmm..Har inte så mycket att säga om denna,Tycker bara att det är ett bra förslag till en ny Tungviktar kataktär.
Tycker också att det är för lite boss/onda karaktärer i spelet som ni kanske märker
:P
Han är också en av Main-Fienderna i Fire emblem.

Övriga saker att adda till smashbros 4 är:

1.Seriöst....Ändra tillbaka till den gamla Smash bros Melee fysik motorn.Den var mer Precis och var bättre på alla sätt.

2.Gör spelet lika snabbt som melee.

3.Ta bort "Tripping" dvs att man kan snubbla.

4.Fokusera mer på Multiplayer än Single player.

5.Bättre online,T.ex att man kan välja "1 mot 1" eller "free for all",Och att man kanske får se hur mycket motståndaren har vunnit eller förlorat (och man själv)
Lägg också till så att man kan lägga till Friend-request så att man kan lägga till en spelare man hade kul när man spelade mot.

Kanske borde finnas nån online ranknings lista??

6.Mer balanserade och genomarbetade karaktärer (duh!)

7.Nya rörelser? kan inte komma på nåt nu men nåt kan man komma på säkert,Från 64 - melee la dom ju till massor men ingenting i brawl.

8.Ta tillbaka det gamla adventure mode,Eller kom på nåt bättre!!!

Finns säkert massor utav nya grejer att lägga till också :)

09/10 -08 18:17 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

METTALEX skrev:
I super smash bros 4 hoppas jag på att dessa är upplåsabara karaktärer + alla dom gamla (utom typ Lucario och Pokemon trainer,Samt Ice climbers)

1.Mewtwo.(pokemon)

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek
Visste ni att mewtwo skulle varit med i super smash bros brawl,Men man hade inte tillräckligt tid att göra honom klart.(man har crackat brawl CD'n och hittat filer för karaktären samt bilder)

Jag hoppas att det ska vara helt nytt moveset för honom jämfört med melee,Där var han den sämsta karaktären,Men jag spelade som han iallafall.
Han förtjänar verkligen en plats som den (orginala) kraftfullaste pokemonen :)

PS.ta bort lucario och ersätt med mewtwo

2. Ridley.(metroid)

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

I japan så fick fansen rösta på en karaktär som skulle vara med i Brawl,Metaknight vann dock och Ridley kom 2:a.
Han skulle vara finfin som en ny Metroid karaktär.

3.Black knight (Fire emblem)

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Hmm..Har inte så mycket att säga om denna,Tycker bara att det är ett bra förslag till en ny Tungviktar kataktär.
Tycker också att det är för lite boss/onda karaktärer i spelet som ni kanske märker
:P
Han är också en av Main-Fienderna i Fire emblem.

Övriga saker att adda till smashbros 4 är:

1.Seriöst....Ändra tillbaka till den gamla Smash bros Melee fysik motorn.Den var mer Precis och var bättre på alla sätt.

2.Gör spelet lika snabbt som melee.

3.Ta bort "Tripping" dvs att man kan snubbla.

4.Fokusera mer på Multiplayer än Single player.

5.Bättre online,T.ex att man kan välja "1 mot 1" eller "free for all",Och att man kanske får se hur mycket motståndaren har vunnit eller förlorat (och man själv)
Lägg också till så att man kan lägga till Friend-request så att man kan lägga till en spelare man hade kul när man spelade mot.

Kanske borde finnas nån online ranknings lista??

6.Mer balanserade och genomarbetade karaktärer (duh!)

7.Nya rörelser? kan inte komma på nåt nu men nåt kan man komma på säkert,Från 64 - melee la dom ju till massor men ingenting i brawl.

8.Ta tillbaka det gamla adventure mode,Eller kom på nåt bättre!!!

Finns säkert massor utav nya grejer att lägga till också :)


Okej, dom flesta vet att Mewtwo skulle ha varit med i SSBB, men dom tog Lucario, (fast att dom hade planer för både Mewtwo och Lucario) bara för att han var mest poppis i Japan just då, inte Mewtwo, så den mest troliga kanidaten  är den Pokémon som är mest poppis i Japan nu: Gardevoir, men jag skulle inte vara ledsen om dom tog tillbaka Mewtwo, han var min main i Melee! Och Ridley skulle vara kul, Bowser krympte ju jätte mycket från Super mario 64 till Melee, så Ridley kunde också göra det, eller så kunde Ridley från Metroid Fusion vara med, han var lite mindre :P

"Death is the beginning of immortality.."

11/10 -08 19:58 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Tänk också på hur mycket dom förstorat Captain olimar och Kirby från sina spel,Kirby är ju typ 2 CM lång tror jag,Men är lika stor som typ Mario i Smashbros :P

11/10 -08 22:16 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Olimar är mindre än ett tuggummi.

Have no fear - Rebellion is here

12/10 -08 13:26 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

vänta, om Olimar är mindre än et tuggummi, och han har en dotter, hur liten är då hon?

"Death is the beginning of immortality.."

12/10 -08 15:11 Moldorm

Moldorm

817 XP 78 inlägg

blablabla skrev:
vänta, om Olimar är mindre än et tuggummi, och han har en dotter, hur liten är då hon?


En fjärdedels tuggummi?


Kirby är ju typ 2 CM lång tror jag


Nej, han är väl drygt knähög?


ta bort lucario och ersätt med mewtwo


Varför inte båda?
Och Ridley: ja, Black Knight: nej.
Balanserade karaktärer, ja.
Och att allt som ska vara som Melee är bara dumt. Melee var tävlngsinriktat, men det är inte Brawl, och nu när vi sett hur mycket bättre Brawl är så tror jag det finns mer efterfrågan på mer av en partyfighter.
Gamla adventure mode? Är du dum? Melees adventure mode var otroligt halvdant och tråkigt. Brawls adventure mode hade story (skriven av en manusförfattare till Final Fantasy-serien) och cutscenes.

Devil in a marketplace
Devil in your bleeding face
Fall dog bombs the moon.

12/10 -08 17:41 repli

repli

9026 XP 509 inlägg

Jag tycker man ska ha mera Sonic. Bättre stagebuilder där man kan lägga in egna bakgrunder med SD-kort och även egen musik! Och självklart Miis!

PS: Den där Black Knight är väldigt lik Black knight i Sonic and the Black knight. Hmm... Mystiskt... :-?

Want some chocolate?

12/10 -08 18:34 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

replicator99 skrev:
Jag tycker man ska ha mera Sonic. Bättre stagebuilder där man kan lägga in egna bakgrunder med SD-kort och även egen musik! Och självklart Miis!

PS: Den där Black Knight är väldigt lik Black knight i Sonic and the Black knight. Hmm... Mystiskt... :-?


Miis?! det skulle jag aldrig vilja ha med! deras attacker skulle vara så Bö*iga!

och finns det ens ett Sonic & The black Knight? lol!

"Death is the beginning of immortality.."

12/10 -08 18:57 Moldorm

Moldorm

817 XP 78 inlägg

blablabla skrev:
replicator99 skrev:
Jag tycker man ska ha mera Sonic. Bättre stagebuilder där man kan lägga in egna bakgrunder med SD-kort och även egen musik! Och självklart Miis!

PS: Den där Black Knight är väldigt lik Black knight i Sonic and the Black knight. Hmm... Mystiskt... :-?


Miis?! det skulle jag aldrig vilja ha med! deras attacker skulle vara så Bö*iga!



Sen när är "bög" ett svärord?
Och om Miis fick vara med skulle man nog få bygga ett eget moveset.

Devil in a marketplace
Devil in your bleeding face
Fall dog bombs the moon.

13/10 -08 00:51 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

replicator99 skrev:

PS: Den där Black Knight är väldigt lik Black knight i Sonic and the Black knight. Hmm... Mystiskt... :-?


Var lugn. Jag tror han är sista bossen i Fire Emblem: Path of Radiance (?) och det släpptes innan Sonic & Black Knight. Jag tror dock att han skulle vara ett bra tilägg till serien. I alla fall som boss.

~ A winner is you!

13/10 -08 15:37 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

Moldorm skrev:
blablabla skrev:
replicator99 skrev:
Jag tycker man ska ha mera Sonic. Bättre stagebuilder där man kan lägga in egna bakgrunder med SD-kort och även egen musik! Och självklart Miis!

PS: Den där Black Knight är väldigt lik Black knight i Sonic and the Black knight. Hmm... Mystiskt... :-?


Miis?! det skulle jag aldrig vilja ha med! deras attacker skulle vara så Bö*iga!



Sen när är "bög" ett svärord?
Och om Miis fick vara med skulle man nog få bygga ett eget moveset.


ja, men det skulle faktist vara tråkigt, jag tycker att själva Miis har förstört Wii lite, visst, dom är jätte kul att ha med i spel som Wii sports eller Wii Fit, men dom har varit med i MK Wii, och massa andra spel, som dom igentligen inte passar i, dom flesta tycker nog att jag har fel, man jag tycker så iallafall!

"Death is the beginning of immortality.."


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar