Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



SSB4 karaktärer!

06/01 -09 14:06 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

lol.

Och Petti, på bilderna så har han mörk-blont, men i spelet så har han brunt.

"Death is the beginning of immortality.."

06/01 -09 17:06 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Varför skulle de ändra hans hårfärg mellan officiella artworket och spelet? Du hör väl hur dumt det låter x'D

Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Ja du har rätt, det ser lite brunt ut... Men jag tror det är mörk blondt.

Have no fear - Rebellion is here

06/01 -09 22:44 chrvia4

chrvia4

3331 XP 64 inlägg

Young_Link_ skrev:
Det har ryktats om det, jag tog det som exempel då jag trodde det var många som trodde det .____.'
Och link har iNTE blont i Brawl :O


Klicka för att öppna bilden i nytt fönster och i full storlek

Det ser ut som blont iaf

Fantasy is not a crime!
8(>_<)8  *<):o)  <(-'.'-)>
Yeah, that makes sense! 
KIKOSHO!!!!

07/01 -09 01:43 iii

iii

248 XP 40 inlägg

Tycker att listan vart helt okej. Skulle dock inte ha Peach med, för hon har jag aldrig spelat med på SSBM. Waluigi skulle vart nice, och även Dixie Kong.

07/01 -09 11:16 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Mmm han borde ta bort Peach eftersom du inte har spelat med henne. Okej, ska jag skicka ett medelande och till honom och säga att han ska ta bort Peach eftersom du inte har spelat med henne? Eller ska jag be en modde ändra det?

Have no fear - Rebellion is here

07/01 -09 11:45 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

lol >.<
Peach har en väldigt stor roll i Mario spelen, och får vara med också för att hon var med i SSBM och SSBB med.

"Death is the beginning of immortality.."

07/01 -09 11:58 Shoryuken

Shoryuken

3115 XP 2750 inlägg

blablabla skrev:
lol >.<
Peach har en väldigt stor roll i Mario spelen, och får vara med också för att hon var med i SSBM och SBB med.


Peach var inte med i SSB.

~ A winner is you!

07/01 -09 13:42 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

blablabla skrev:
lol >.<
Peach har en väldigt stor roll i Mario spelen, och får vara med också för att hon var med i SSBM och SBB med.

Men ändå, han har ju inte spelat som henne i SSMB -.-'

Have no fear - Rebellion is here

07/01 -09 19:57 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

sorry om jag skrev "SSB", mitt tangentbord började krångla samtidigt som internet, och det blev lite fel >.<
Men vilken tur att edt inte blev jätte fel xD

"Death is the beginning of immortality.."

11/01 -09 23:02 iii

iii

248 XP 40 inlägg

Petti skrev:
Mmm han borde ta bort Peach eftersom du inte har spelat med henne. Okej, ska jag skicka ett medelande och till honom och säga att han ska ta bort Peach eftersom du inte har spelat med henne? Eller ska jag be en modde ändra det?


Rolig du är. Kan vi ta det IRL?

12/01 -09 17:43 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Varför? För att du vet att jag bara äger dig om du inte får använda knytnävarna?

Have no fear - Rebellion is here

12/01 -09 17:53 blablabla

blablabla

10307 XP 1440 inlägg

-.-

"Death is the beginning of immortality.."

16/01 -09 21:33 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

Moldorm skrev:
blablabla skrev:
vänta, om Olimar är mindre än et tuggummi, och han har en dotter, hur liten är då hon?


En fjärdedels tuggummi?


Kirby är ju typ 2 CM lång tror jag


Nej, han är väl drygt knähög?


ta bort lucario och ersätt med mewtwo


Varför inte båda?
Och Ridley: ja, Black Knight: nej.
Balanserade karaktärer, ja.
Och att allt som ska vara som Melee är bara dumt. Melee var tävlngsinriktat, men det är inte Brawl, och nu när vi sett hur mycket bättre Brawl är så tror jag det finns mer efterfrågan på mer av en partyfighter.
Gamla adventure mode? Är du dum? Melees adventure mode var otroligt halvdant och tråkigt. Brawls adventure mode hade story (skriven av en manusförfattare till Final Fantasy-serien) och cutscenes.


Nej melee KUNDE vara tävlingsinriktat ELLER en partyfighter,Det var den perfekta balanseringen enligt mig.
Och det där med adventure mode,Visst,jag tyckte att subspace emissary var rätt kul innan man klarat sista bossen,
Men sen när den var avklarad så känns det väldigt tråkigt med det nya subspace emmisary,att slåss mot fiender och sånt.

Det jag menar är att Melee adventure var roligare att spela om och om igen,till skillnad från brawl som man tröttnar på när man klarar 100%.

+ till subspace emmisary för att man kan spela 2 personer dock :)

Det där med Mewtwo och Lucario : Man kan nog inte ha båda för att båda är extremt lika,kanske om man ändrade på Mewtwo's moveset.

Men det skulle bli överflockat med karaktärer om man tänkte så hela tiden ;)

Och det där att Brawl är "Så mycket bättre" är bara snack, på vissa delar Tummen upp!
På många delar Tummen ner....

16/01 -09 21:40 Petti

Petti

7757 XP 443 inlägg

Måste du skriva så långa inlägg -.-'

Have no fear - Rebellion is here

16/01 -09 22:08 METTALEX

METTALEX

3561 XP 113 inlägg

hmm...vet inte,det är väl bättre än många korta? :P


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar