Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



vem är coolast? illidan eller arthas

15/08 -07 15:47 blapp21

blapp21

152 XP 4 inlägg

Arthas, för Illidan blev fångad av Night Elves

17/08 -07 01:28 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

lol......

18/08 -07 23:24 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

blapp21 skrev:
Arthas, för Illidan blev fångad av Night Elves
ööö blapp21 vad fan menar du med det??? ja han blev fångad av night elfs Warden men kael thas och lady vashij räddade honom då föresten illidan skulle kunna spöa arthas hur lätt som helst men han kan nog inte klara av litch king för tex han har ju arthas krafter också så lich king kommer att typ vara alls mäktig men dom jag tror att dom enda som har en chans mot litch king är illidan archimonde kil jaden

19/08 -07 03:02 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Okey... okey kan alla ni som inte kan ett skit om historien i warcraft sluta svammla en stund?

Illidan har sutit i fängelse än gång för han hade pakter med demoner, gjorde ett nytt världsträd, och lite andra olagliga saker för över 10.000år sedan.
Mal'furion, hans egen bror, satte honom då i ett fängelse. Han vr personligt vaktad av väktarinnan Maiev Shadowsong.
Senare återvänder demonerna och Tyrande som vet att Illidan är mycket stark mot demonerna ch tycker 10.000år i fängelse är tillräckligt dödar maievs anhängare och befriar Illidan.
Illidan drar krafterna från the skull of gul'dan så han blir en demon hybrid själv. Korruptionen i...
BLA BLA BLA!
Illidan har varit tillfångatagen två gånger, en gång i 10.000år och en gång en kort stund i outland.

Okey nu ska vi göra en power rating.
Tex vi spelare har pr (power rating) 10 och neputlon har 50. Ju högre pr man har ju starkare är man. Här är en lista över power rating.
1-100.

Och enligt mig är den mäktigaste varelsen på azeroth... riktiga gudar eller Elune med en power rating på 100!
98- Aman'thul
97- Sargeras
95- Medlemmar i Phanteon
90- Old Gods
85- Alextraza
82- Nozdrumo
80- Kil'jeaden
79- Deathwing och Archimonde
76- Vanliga Titaner
75- Neputlon
71- Ysera
70- Arthas/Lich King
70- Vanliga Drakar
65- Empress Azshara
63- Halvgudar
55- Ragnaros
50-Mal'furion Stormrage
46- Illidan Stormrage
40-Tyrande Whisperwind
36- Jaina Proudmoore
32-Maiev Shadowsong
25-Riktiga Hjältar
20-Spelare

04/01 -08 06:44 Mikey

Mikey

1000 XP 2 inlägg

Skojar ni med mig? Klart Arthas är coolast! I mean wtf.. Illidan åker ju på storstryk i trean plus att Arthas är den mäktigaste varelsen i hela världen (wowvärlden, ta mig inte som en idiot).. VAD för skäl finns då att Illidan är coolare? :P Han är ju cp xDD

Mikey Wuz here!!!!
Om det är nån som kan spela Zelda här...
...Så är det jag

04/01 -08 15:30 Datafusket

Datafusket

169 XP 3 inlägg

Båda hehe 

WOW        W
O WOW  O 
W    WOW

05/01 -08 00:37 Murzagh

Murzagh

1750 XP 21 inlägg

(kommer in i tråden nu så jag fortsätter på hur den startar även om ni andra börjat på något nytt)

jag tycker personligen Arthas är "coolare" men jag hålelr med om att han behöver Frostmourne. och om han inte kan spöa Illidan utan den ge honom en anledning att inte ha Frostmourne. Sen underskattade Illidan Arthas utanför The Lich Kings berg tror jag. Men jag tycker Arthas för han påminner om mig själv.

Jag står upp för AIK & Arsenal.
Vad sa Blizzard när dem skapat horde?
Nä kom igen nu vi kan mycket bättre.

05/01 -08 04:42 Murzagh

Murzagh

1750 XP 21 inlägg

Njae Maiev var ganska lätt att spela ananrs hadde hon jobbig röst questen var korkat sjuka och var ful som stryk.

Illidan's svärd elelr vad dem är har alltid avrit coola och kommer alltid vara.

Jag står upp för AIK & Arsenal.
Vad sa Blizzard när dem skapat horde?
Nä kom igen nu vi kan mycket bättre.

05/01 -08 22:17 Xinay

Xinay

780 XP 32 inlägg

Yoshi = Lmao.

This stress game is very stressing!

05/01 -08 22:40 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Förstår inte riktigt med Arthas bara. Många säger att han är starkast i warcraft som finns idag. Men borde inte Kiljaden aega han iaf? om de 1v1? Eller iaf Archimonde är starkare kiljaden. Archimonde var den som invaderade planeter och kiljaden var han som letade efter trupper. Men han var fortfarande stark och skapade lichking. Lichking fixade arthas en paladin.

men borde väl fortfarande vara svagare än kiljaden.

Har jag fel elr?

Arthas är cool men så är illidan oxå. Maiev fyfan justice must be done. så är hon kär i stormrage också lilla gulleplutten.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

05/01 -08 23:40 Murzagh

Murzagh

1750 XP 21 inlägg

ja alltrå det var ett jävla drama...Illidan och Stormrage vär kära i Tyrande. Tyrande och Maiev var kära i stormrage.

Jag står upp för AIK & Arsenal.
Vad sa Blizzard när dem skapat horde?
Nä kom igen nu vi kan mycket bättre.

06/01 -08 16:53 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

De menar i Azeroth då, inte hela det kända universumet.
Arthas/Lich King är den mäktigaste och kraftfullaste varelsen/karaktärern i Azeroth.

Kil'Jeaden kommer från en annan värld och har skapat Lich King genom Ner'Zhul (ner'zhul är lich king och vice versa).

Kil'Jeaden var svagare en Archimonde men ändå starkare en Lich Kíng.

Archimonde var starkare en Kil'Jeaden men Kil'Jeaden har mer makt och kontrol.

Arthas var en paladin, ja.
Men blev lurad av Lich Kíng, den mest intillegnta varelsen på Azeroth/Draenor som någonsin levat. Han är enormt smart och hade planerat allting från den stunden han skapades.

Orginal planen var att Lich King skulle skapa en armé åt demonerna, the Burning Legion.
Men Lich King förådde Kil'Jeaden och hans demoner.

Maiev är inte kär i Mal'Furion, Tyrande är ihop med Mal'Furion. Illidan är/var kär i Tyrande och han droppar en sak som heter något med Tyrande.

08/01 -08 23:12 BadGirl

BadGirl

232 XP 2 inlägg

illidan äger

09/01 -08 00:07 rappe_1

rappe_1

8485 XP 4 inlägg

illi

---------------LêTs MàKè SôMè LòVê---------------
World Of Warcraft & Alla anndra Blizzard Spel <3

09/01 -08 07:14 MAXIMUS_424

MAXIMUS_424

1698 XP 38 inlägg

Illidan, men arthas har coolare personlighet.

i'd rather be hated for who i am,
than loved for who i'm not...
R.I.P Kurt Cobain <3


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar