Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Har Mario nån mamma eller pappa?

01/01 -08 19:40 xela

xela

943 XP 16 inlägg

Toads tjej hette toadette om jag inte mins fel.

The oralcle says WoW sucks.
The oracle want's WoW unpopular.
The oracle says www.AQworlds.com needs support.

01/01 -08 19:45 xela

xela

943 XP 16 inlägg

Och bowser JR fick reda på att peach inte är hans mamma i sunshine.

The oralcle says WoW sucks.
The oracle want's WoW unpopular.
The oracle says www.AQworlds.com needs support.

03/01 -08 16:50 Jontix97

Jontix97

1471 XP 21 inlägg

Mario och luigi har väl i efternamn bros.? Skämta bara

|\ . .|. .___ . .___. . |. |. |.Orka skriva
| .\ .| .|. . | .| . .|. .|..|. |. någonting
| . .\| .|_ _| .|_ _|. .0.0. 0.  annat!

20/01 -08 20:54 lego_las

lego_las

43 XP 2 inlägg

Yoshi's tjej heter Birdo.
Mario och Luigi HAR föräldrar, man får se dom i Super Mario World 2: Yoshi's Island till SNES (men man får dock inte se deras fejs).

20/01 -08 20:59 lego_las

lego_las

43 XP 2 inlägg

För den som inte visste, Shigeru Miyamoto döpte sin nyuppfunna figur till Jumpman i Donkey Kong 1981 men han fick senare namnet Mario.

11/05 -08 21:33 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Jag är inte säker om att mario och peach har barn än. Wario är inte mario's kusin. Wario är mario's klon Waluigi är luigi's clon man är inte särker. Jag undra om hur bowser har fått sina åtta barn fast bowser inte har någon fru eller flickvän. Har bowser föräldra?

22/05 -08 15:04 Lord_wii

Lord_wii

2461 XP 148 inlägg

Nä kalaskula, Wario är Mario's klon, och Wauligi är Luigi's klon, du kan läsa det i den senaste Game Reacer tidningen. (eller vad den nu heter)

22/05 -08 15:13 kakaan123

kakaan123

1346 XP 84 inlägg

heter inte marios pappa amarildo?? (har hört det någonstans)

(¯`*•.¸,¤°´'`°¤,¸.•*´¯)   
    serebi net medlem: chaos arceus
¸,¤°´'`°•.¸O¸.•°´'`°¤,¸

23/05 -08 21:24 Mr_Y

Mr_Y

1344 XP 283 inlägg

Baby peach och Baby mario är peach och Marios barn.

För övrigt bör du joina Mother klubben.

23/05 -08 21:25 Mr_Y

Mr_Y

1344 XP 283 inlägg

Lord_wii skrev:
Nä kalaskula, Wario är Mario's klon, och Wauligi är Luigi's klon, du kan läsa det i den senaste Game Reacer tidningen. (eller vad den nu heter)

-.- Waluigi är Luigi och Marios onda kusin samma med Wario.

För övrigt bör du joina Mother klubben.

23/05 -08 21:45 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Mr_Y skrev:
Lord_wii skrev:
Nä kalaskula, Wario är Mario's klon, och Wauligi är Luigi's klon, du kan läsa det i den senaste Game Reacer tidningen. (eller vad den nu heter)

-.- Waluigi är Luigi och Marios onda kusin samma med Wario.

Nope waluigi är klon av luigi och wario är klon av mario. Baby peach och baby mario är inte mario's och peach's barn även om dom har meningslösa namn. Baby mario är mario själv när han var en bebis och samma sak med baby peach och peach. Baby mario uppträde i super mario world 2 yoshi's island det var 30 år före då mario räddar peach från bowser i super mario bros. Baby peach uppräde i yoshi's island DS det var efterföljaren av yoshi's island till SNES. Så vet du baby mario är bebis verson av mario och baby peach är bebis verson av peach. Om dom skulle ha barn skulle barnet heta march, peario, mini mario, mini peach mario.jr eller peach.jr det ropå om barnet är en pojke eller flicka kanske en koopa eller så är luigi pappan.

24/05 -08 13:09 Mr_Y

Mr_Y

1344 XP 283 inlägg

DUMBSKALLZ!Har du inte sett Partnes in Time?Mario bär på Baby Mario Luigi bär på Baby Luigi >_> Och i sluter bär Peach på Baby Peach -.-

För övrigt bör du joina Mother klubben.

24/05 -08 13:57 trickmaster

trickmaster

2956 XP 630 inlägg

Mr_Y skrev:
DUMBSKALLZ!Har du inte sett Partnes in Time?Mario bär på Baby Mario Luigi bär på Baby Luigi >_> Och i sluter bär Peach på Baby Peach -.-

Då vet jag det men poängen är att baby mario och baby peach är inte mario's och peach's barn. -.-

25/05 -08 19:50 Mr_Y

Mr_Y

1344 XP 283 inlägg

När så dom det?

För övrigt bör du joina Mother klubben.

30/05 -08 17:42 LenisFlenis

LenisFlenis

59 XP 1 inlägg

Jag fattar inte vad ni snackar om..
Kan inte någon förklara för lilla mig


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar