Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



vem är coolast? illidan eller arthas

Svara
25/06 -07 10:28 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

jag undrar vem ni tycker är coolast illidan eller arthas? jag tycker illidan för arthas är en fjant han kan inte spöa illidan utan frostmourne som han får i 3 an

25/06 -07 11:35 Roxas

Roxas

1186 XP 2 inlägg

Illidan ffs -.-

~.~. FuNkY FrEsH ^~.

25/06 -07 13:50 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Illidan höll på att spöa Arthas i Felwood i Wc3 om ni minns. Arthas var nära Lich King så han vann.
Jag gillade Illidan innan han fick fetma och världens fulaste model i TBC.
Sen så borde inte Illidan dö så lätt...

Nu gillar jag Mal'furion, kael'thas och Kil'jaeden.

25/06 -07 22:17 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

arthas är en noob han kan inte spöa illidan utan frostmourne för när han fick den blev han snabbare starkare ondare och mäktigare utan det jävla skit tråkiga svärdet skulle illidan powna sönder arthas men en sak är dum om ni minns så slåss illidan och arthas i 3an när man har klarat alla campains och då är illidan så dum så istället för att blocka arthas attack hoppar han upp i luften åt sidan sen så springer arthas och huger han från mellan bena upp till huvvet

26/06 -07 00:09 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Vet skulle enkelt kunna slås bättre än Illidan själv om man var likadan som Illidan. He need more skills.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

26/06 -07 11:29 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

illidan är klumpig det är det enda om han va lite msidigare skulle han spöa arthas även fast han hadde frosmourne

26/06 -07 19:34 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Frostmourne gör inte så mycket. Kallar det själv Psyksvärdet. Han slår lite hårdare kanske och har en röst i hans huvud.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

26/06 -07 19:57 storfuskare

storfuskare

3089 XP 233 inlägg

Illidan är lätt grymmast!

- You know that huge, emerald, diamond engagement
ring I promised to buy for you? - Oh.. Oh my god!
- That's right, I bought you a horse!

26/06 -07 22:37 Crescent

Crescent

609 XP 6 inlägg

Jag gillar nog mest Illidan Stormrage, han har en mycket bättre historia än Arthas har, tex så föddes Illidan med gyllene ögon, vilket betydde att han skulle vara en extremnt viktig person.

Ägarare till Privat Servrar för MMORPG:
Är alldeles för fega för att betala.
Ett riktigt MMORPG för att det ska vara kul.

26/06 -07 23:17 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Frostmourne ryktas vara det mäktigaste svärdet i Azeroth och Illidan den bästa melee/magiern i Azeroth.
Det ryktas om att Fristmounre gjirde Illidan galen och förlorade kraft av den.

27/06 -07 01:24 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Troligen var det också att han under ganska mycket press.... Om vi titta rpå kiljaden så tortera han nerzhul själ ganska länge och det är ej så trevligt. Illidan blev väl rädd och är ett miffo i black temple nu. Har ni numret till mental sjukhus på wow elr han behöver en läkare.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

27/06 -07 09:53 storfuskare

storfuskare

3089 XP 233 inlägg

då dör han ju utan att man ens behöver attackera honom xD

- You know that huge, emerald, diamond engagement
ring I promised to buy for you? - Oh.. Oh my god!
- That's right, I bought you a horse!

27/06 -07 10:43 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

men alltså illidan är fan bäst men alltså han har inga skills det ser man iallafall på filmen han slår typ uppåt hela tiden medans på spelet har han skills det är fult eller hur? och arthas han är helt jävla psyk för så fort han får svärdet ur den där saken så dör en av hans bästisar och han bryr sig inte + sen så sticker han och dödar sin gamla farsa medans illidan fast han är ond räddar han hans brorsas älskling typ då är ju fan han godare än arthas :D

27/06 -07 16:54 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Fablet fel. Illidan arbetar för burning legion. han har gjort det flera ggr så vem är som ond? Arthas hjälpte burning legion men han arbetar för mesta av lich king och han var ju galen. illidan valde att arbeta burning legion

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

27/06 -07 18:59 Lol_aren

Lol_aren

1288 XP 28 inlägg

Svårt, Jag tycker Illidan är så ful xD
Men arthas ser inte så trevlig ut på wc3 paketet heller förstås......

MingeBag!

27/06 -07 20:27 fablet

fablet

522 XP 23 inlägg

ja men vem tycker ni är godast av dom 2? då tycker fan jag det är illidan


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar