Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Fuska.nu World of Warcraft tråd

24/05 -07 18:26 Robotragge

Robotragge

1180 XP 1 inlägg

e det värt att köpa WoW och TBC nu till sommarn elr?

Join Alpha GFX now
Learn to make pictures in PHOTOSHOP
JOIN THE PICTURE PARTY NOW!!!

24/05 -07 20:25 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Ja. WoW är ett av dom mest fantastiska spel jag någonsin spelat (förutom Heroes 3, SC1, Wc3).
Men du kan lätt bli beronde!

Men köp inte TBC för en du har kommit up i hög lvl!

24/05 -07 21:22 Dark

Dark

2758 XP 8 inlägg

WoW är ett ganska patetiskt spel och väldigt simpelt, krävs inga skills. Men de lyckades endå på något sätt sätta ihop en blanding som många gillar.

Jar var Counter-strike på v3
Last.fm Join the music revolution!
Gå med i The Elder Scrolls klubben!

26/05 -07 23:34 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Ingen skill? Krävs massa skills och tacs för kunna köra pvp och raids. Tänker då på gruuls lair magtheridon serpenstive cavern the eye och så vidare.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

27/05 -07 00:43 Lurky

Lurky

202 XP 14 inlägg

WTF? Dark? Stick ifrån WoW forumet.

Lol
Lol
How to Paladin.

27/05 -07 06:37 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Jag instämmer lite. Om man inte gillar WoW ska man inte vara på ett WoW Forum men bara för det behöver man inte attackera nån med hat och spam.
Man måste ju få vissa sina teorier och få tycka som man vill.

27/05 -07 09:01 ACWW_Freaky

ACWW_Freaky

75 XP 1 inlägg

Dark skrev:
WoW är ett ganska patetiskt spel och väldigt simpelt, krävs inga skills. Men de lyckades endå på något sätt sätta ihop en blanding som många gillar.


Inga skills!?!?

Hur ska en elemental shaman klara sig uten skills :S

27/05 -07 12:51 Dark

Dark

2758 XP 8 inlägg

ACWW_Freaky skrev:
Dark skrev:
WoW är ett ganska patetiskt spel och väldigt simpelt, krävs inga skills. Men de lyckades endå på något sätt sätta ihop en blanding som många gillar.


Inga skills!?!?

Hur ska en elemental shaman klara sig uten skills :S

inga prob, i pvp, använder man sig utav de här

spellsen: ES, FS, CL, LB, WS, LHW, ev BL/Her

totems: Grounding Totem vid inc spells, annars Wrath of air, Healing Strem Totem, Fire elemental om man har den redo, Magma & Fire nova totem.

Spec = 44/10/7

jag hade iaf inte prob med att köra ele shaman, fast jag hade iof väldigt bra gear <_>

Jar var Counter-strike på v3
Last.fm Join the music revolution!
Gå med i The Elder Scrolls klubben!

27/05 -07 14:17 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Det är i raider och arena man behöver skillz...

27/05 -07 16:05 Dark

Dark

2758 XP 8 inlägg

man behöver inte skills för att raida, det är bara stå och små hela lite eller dpsa med 2 attacker, en pve rogue har bara 4 attacker han behöver använda.

Arena behövs dock lite skills i men det är inte mycket det är mer att ha de rätta speccen och klasserna tillsammans

Jar var Counter-strike på v3
Last.fm Join the music revolution!
Gå med i The Elder Scrolls klubben!

27/05 -07 16:34 Robgame

Robgame

1382 XP 87 inlägg

Beror på vilken raid det är.

27/05 -07 17:25 teamgg

teamgg

262 XP 1 inlägg

lvl 70 hunter på vashj...

27/05 -07 19:53 magiiet

magiiet

2778 XP 136 inlägg

har nu lvl 70 Hunter vilken är det svåraste questet?

Medlem sedan 2005
Magiiet är tillbaks
A Gold Cave Is Very Rare, Or Is It? WAHAHA POFF

27/05 -07 23:14 Deathwish

Deathwish

2103 XP 78 inlägg

Dark.... en guild på min server kickar en om man ligger sist på damage done/healing done. Men om du wow krävs lite skills. hur gör du om du just nu e shaman elr vad du nu e för class. Paladin och warrior. Paladinen ligger runt 350 resilience samt så har warrior mooncleaver elr gladiator yxan och hela gladiator setet samt ett par kara/gruuls lair epics. Warriorn lär slå minst 1.5 k crits på cloth leather mail om man inte har mer än  200 resilience.

Healsen i raids beror vilken raid man är som robgame sa. Men man måste checka aggron så man inte få aggro. När man kmr över 2k rating handlar det mesta om uthållighet på arena men ändå lite skills dock så är gearet väldigt nice att ha.

Medieval 2 total war!
70 warlock World of warcraft 
Counter Strike 1.6

28/05 -07 21:06 Hugo

Hugo

3123 XP 25 inlägg

Asso har en fråga till alla som kör PvP får man XP om man dödar varandra i PvP?EXEMPEL:Om vi säger att jag är en Draenei Shaman i lvl 69 och ser en Undead Mage i lvl 69 om jag dödar han då får jag XP då?säkert n00b fråga..

Namn Elfei Server Ragnaros
Blood Elf Hunter Specc BM
lvl 70 =)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar