Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Berätta eran historia! - Hur fick ni Wii?

20/04 -07 09:06 Link88

Link88

1525 XP 186 inlägg

Nu har mitt Wii kommit, och historien har fått en fortsättning.

Jag bokade mitt Wii på GAME, som jag nämnde förrut. De ringde och berättade att de hade 1 Wii på lager nu. Det lustiga i det hela var att förutom jag själv var det två andra som beställt Wii, men GAME hade inte fått tag på dem. Därför var det jag som fick konsolen.

Tur kan man lungt säga, men jag kan inte låta bli att tycka lite synd om de två stackarna som nu måste vänta en hel månad extra på sina Wii, bara för att de inte var hemma vid rätt tidpunkt. :|

För övrigt kan jag bara säga att Wii äger, även om jag för närvarande bara äger Wii Sports.

20/04 -07 10:54 Sora_sebbe

Sora_sebbe

3148 XP 4 inlägg

Jag & min bror är nog dom ända här som fick vårat Wii genom jultidningar. :P
Vi sålde och fick upp till premien där man fick ett Wii, sedan så fick vi det hemskickat 2 dagar innan julafton.  :)

Vakna! Vakna! Vakta väl, och var redo för allting!

25/05 -07 22:04 5uperPhreak

5uperPhreak

189 XP 5 inlägg

irriterande skrev:
okej allihopa.. håll andan för nu kommer min historia : VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE! dagen började med att jag steg på bussen för att åka till BR kl 7 med en kompis... o sen kom vi dit (jag trodde de skulle va FETT MED FOLK) men det satt bara en kille där som varit där 2 timmar innan... vi slog oss ner jämte honom och snackade med honom om spel o allt... sen kom det en kille till som redan hade bokat ett på GAME som ligger precis bredvid.
sen kom det en ULTRA GEEK som hade en ds och psp med sej med 23567698 spel liggandes i en magväska.. han skröt om att han hade nes,snes,n64,dreamcast,ps,ps2,gc,xbox,xbox360 o nu snart wii eftersom han med hade bokat det... vi satt o väntade o väntade och fler o fler folk satte sej jämte oss... men ca tjugo minuter så kom det en kille i min ålder med sin pappa (eller vad det nu var) och dom stod o tjatade om vem som skulle få wii om det inte fanns tillräcklig... man tänkte typ: asså wtf ni bor ju i samma hus? aja sen så öppnade BR expiditen en liten dörr som hon slank in igenom  kl 9 o hon gick runt därinne o höll på med en massa onödiga grejjer... vi ropade på henne o försökte få reda på hur många jävla wii dom hade fått in men hon svarade aldrig... så vi satt där o väntade en timme till... sen när kl va fem i tio så ställde sej alla upp o man blev lite nervös.. sen så frågade han den där pappan (?) vem som suttit här först o de va ju killen före mej så sa pappan: aa men då får ju du gå in först då såklart.. här är vi mogna och vi kör på kösystemet... ok tänkte man.
sen när gallret for upp så sprang pappan under gallret o före alla o skrattade, alla började springa mot disken och ställa sej. jag hade plats nr 3 pappan = 1 killen före mej =2 jag = 3
men ja hörde inte vad dom sa framför mej men när det var min tur att komma fram till disken så sa jag: ett wii och zelda tp!
då sa hon: asså detta är det enda spelet vi fick in..
så var det disneys jävla CARS  :x
så ja sa nej tack till spelhelvetet
men skulle ju såklart ha konsolen, hon la ner det i en kasse och jag tog fram mitt betalkort och precis när ja skulle dra det så sa hon: har du leg?
jag: va?
hon: ja, har du legg med dej?
jag: nej?
hon: då får du inte köpa det!
jag gick ut från affären och ser killen som var före mej sitta o gråta över att han inte fick tag i nåt heller.. han hade med glömt kortet.. och sen vänder jag mej om o ser den här bortskämda ULTRA GEEKen stå där med världens största flin o säga: fick inte ni nåt wii?
man ville typ säga: JO det är ju därför han sitter o gråter o ja sitter här tomhänt ditt jävla cp!
o de roligaste var att min kompis hade sagt till mej när vi sprang till BR från början: du kanske skulle ta ut pengar så att du kan betala det?
jag: ÄH DE GÅR!  snipp snapp snut o så va alla wii konsoler slut...
p.s ja har ingen wii o vill inte längre ha någon... wii sux

5tackare.

Fick mitt Wii precis idag... Sprudlar när jag skriver detta!!! =D Men så här gick det alltså.

I morse var jag SKIT-paranoid över att pengarna inte skulle räcka! O.o Men jag tänkte att det fick bära eller brista - Efter skolan så åkte jag till EB, och jag fick till och med in ett Xtra Wii-Mote+Wii Play-paket i köpet! Sedan tog det en JÄVLA tid att få hem Wii't, eftersom det INTE fick plats i ryggsäcken (Dock fick jag in Wii Play där, Phew). Så jag fick gå och släpa på det och stödja mig på cykeln samtidigt. -___-' Efter ett par kilometer från centrum kom jag fram till min mormors hus, eftersom hon inte var hemma så tog jag ut hennes gamla skottkärra ur förrådet, lade Wii-paketet och ryggsäcken i den och gick hem med den!! ^^' Skitjobbigt att gå och släpa på ett Wii samtidigt som man försöker balansera en cykel nedtyngd av en ryggsäck på ena styret!!! Ó_ò

Ska hård-geeka sönder Sports och Play imorgon, eventuellt också ladda ner något retro. F**K, vad jag är spänd! =D Har nämligen gått och väntat på det där ögonblicket i cirka ett halvår nu...

/---------------------------------------------\
5uperPhreak, Retirerad Fuska.Nu-Medlem.
/---------------------------------------------\

27/05 -07 19:52 Sora_sebbe

Sora_sebbe

3148 XP 4 inlägg

Ush för Xbox!  :x

Vakna! Vakna! Vakta väl, och var redo för allting!

29/05 -07 16:41 5uperPhreak

5uperPhreak

189 XP 5 inlägg

Köper ett Wii för att bara kunna eradikera Ganon på TP? Ó.o Otåliga unge.

Och Wii Sports kan man helt enkelt inte tröttna på.

/---------------------------------------------\
5uperPhreak, Retirerad Fuska.Nu-Medlem.
/---------------------------------------------\

29/05 -07 19:25 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Wii sports kan man tröttna på x'D

Have I ever told you the definition of insanity?

29/05 -07 19:27 Kooshkai

Kooshkai

2287 XP 90 inlägg

Lätt. Och fort.

// Mej.

[email protected] - Adda gärna.

29/05 -07 20:29 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Ja, och ja.

Have I ever told you the definition of insanity?

29/05 -07 21:50 Big_The_Budo

Big_The_Budo

662 XP 210 inlägg

Men de vuxna kan inte få nog...

^Ärkenörd

29/05 -07 21:58 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Haha, pappa har fått nog... Nu för tiden spelar han bara PO (Gamla minnen >.<)

Have I ever told you the definition of insanity?

29/05 -07 22:00 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

HUR *** KOM DET IN EN SMILEY DÄR!!!!!!111111oneone11!!! O_O

Testar igen

(>.<)

Have I ever told you the definition of insanity?

30/05 -07 21:30 5uperPhreak

5uperPhreak

189 XP 5 inlägg

\/\/00t, Teh Ma5ter H4s Sp0ken. x'D

/---------------------------------------------\
5uperPhreak, Retirerad Fuska.Nu-Medlem.
/---------------------------------------------\

30/05 -07 22:20 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

^^'

(>.<)

Jag har upptäckt en bugg ^^

Have I ever told you the definition of insanity?

19/06 -07 17:44 nanting

nanting

479 XP 2 inlägg

Min historia: Det var nån gång på vinter(efter nyår).
Klockan var nån gång kring halv två på fredan som jag slutade skolan. Pappa hade hans bil parkerad utanför och skulle skjutsa(Inte säker på hur det stavas)hem mig. Då säger han plötsligt "Jag har lagt undan en Wii och vi ska dra till ONOFF i Luleå och hämta den" "YIPPIE!" Tänkte jag "EN Wiiiiiiii!!!". Så vi drog till Luleå och hämtade ut den. Sen tänkte jag och Pappa "Kanske skulle man köpa Twillight Princess också?" Så vi drog iväg och köpte det också.
Jag hade en Wii och var jätte glad men mina föräldrar är skilda och jag är oftast hos morsan så jag tänkte köpa en att ha där också. Så en dag när vi skulle till Luleå och Shoppa lite(Notera att detta är Lååångt efter vintern....) så tänkte jag "Jamen jag måste ju ta tillfället i akt och handla när jag är här!" men det fanns ingenstans och på ONOFF sa dem bara "Det är slut överallt, Ni kommer ha det svårt att hitta...". Sen några dagar senare( eller veckor) så fick jag reda på att Barnens Hus hade nog några, Och japp, 2st hade dem. Så jag drog dit med en kompis och köpte en.
Yippie-Ki-Yay-Motha'-Fucker' Jag har 2st!!! :D

Rosor är röda,Violer är blå...
Ässh...skit samma jag äger ändå!!!
Nu är signaturen tillbaka gunder.

19/06 -07 17:47 nanting

nanting

479 XP 2 inlägg

(>.<)
Udda...

Rosor är röda,Violer är blå...
Ässh...skit samma jag äger ändå!!!
Nu är signaturen tillbaka gunder.


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar