Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Berätta eran historia! - Hur fick ni Wii?

10/12 -06 02:31 Malak

Malak

7016 XP 391 inlägg

Här kommer dock min historia.

Klockan ringde, jag vakna och tanken slog mig att det var datumet som wii kom ut.
Jag gick in i duchen och duschade. När jag gjort detta klädde jag på mig och sedan så drog jag till plugget, klockan 9:30 var jag framme och efter plugget åkte jag hem till min kompis och vi hade sköjj, när jag sedan kom hem omkring 10 tiden så öppnade jag ytterdörren och kastade av mig skorna, gick in på mitt rum och loggade in på msn, då slog tanken mig igen. "Idag kom Wii ut och jag har inget."

...än idag har jag inget wii och jag är stolt över det.... Men min Wii legend lever vidare.... Och nångång.... Kanske den väks till liv... Kanske nån vacker dag...

I brist på något bättre:
Gå och ställ dig i ett hörn!
http://www.myspace.com/domnickeehn

11/12 -06 12:28 L1NK

L1NK

3201 XP 44 inlägg

Haha Malak xD

Drar från fuska.
Kommer inte tillbaka.
Men kanske kommer jag tillbaka. Väntar ni? ;]

11/12 -06 12:44 Emmin

Emmin

2317 XP 11 inlägg

L1NK skrev:
Hehe gööt jag med!! 
3 timmar i onödan xD
men du, hur gjorde du för å skippa plugget?

Well... Min pappa är ju The Shit! Han sjukanmälde mig ^^

Jag tycker om att vara oseriös

//Emmin

12/12 -06 16:51 L1NK

L1NK

3201 XP 44 inlägg

Hehe ja, det var skoj att hänga där utanför... 

Drar från fuska.
Kommer inte tillbaka.
Men kanske kommer jag tillbaka. Väntar ni? ;]

12/12 -06 22:38 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

Förhandsbokade det den 13:e november. Fick det igår.

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

13/12 -06 18:28 L1NK

L1NK

3201 XP 44 inlägg

ja? 

Drar från fuska.
Kommer inte tillbaka.
Men kanske kommer jag tillbaka. Väntar ni? ;]

13/12 -06 20:08 Majora

Majora

13931 XP 517 inlägg

Det är ju skitkul!  :)

M a j o r a |
Ich Bin Mir Absolut Klar
Ich Trag Den Namen Monster

14/12 -06 15:58 Itchy

Itchy

432 XP 5 inlägg

Jag har väll inte mycket att skriva här eftersom ni bara kan läsa Kramgogo's "historia" istället.

[b]OT: Jag heter Itchy nu istället för "honda_94".

multivitaminberoendesaltapinnar xD

14/12 -06 16:52 Malak

Malak

7016 XP 391 inlägg

Använde alla era historier i plugget som noveller, Fick IG på allehopa, Blev även bannad från skolan pga att dem var så dåliga... Nästan alla... Använde även min och den fick jag MVG på men, men.....

TACK FÖR DET ERA JÄVLAR! Blev bannad från plugget... -.- ...öhm.... ^^' Tack! 

I brist på något bättre:
Gå och ställ dig i ett hörn!
http://www.myspace.com/domnickeehn

14/12 -06 16:55 oscar_pett

oscar_pett

3001 XP 46 inlägg

^^
OO
.V.
___ Vet inte varför jag gjorde den.....

Haxxed by Pettis butt

14/12 -06 17:40 Rich

Rich

235 XP 3 inlägg

Malak skrev:
Använde alla era historier i plugget som noveller, Fick IG på allehopa, Blev även bannad från skolan pga att dem var så dåliga... Nästan alla... Använde även min och den fick jag MVG på men, men.....

TACK FÖR DET ERA JÄVLAR! Blev bannad från plugget... -.- ...öhm.... ^^' Tack! 


jag skulle kunna tänka mig att banna DIG från det här forumet...

The dark side of me is the good side of me...

20/01 -07 14:54 I_S_A_K

I_S_A_K

515 XP 1 inlägg

Så här gick det till för mig:Klockan var 7.00 och jag satt och åt frukost sen gick jag till skolan jag satt och tänkte på svenskan tror jag eller så var det matten min mamma skulle åka till toys´rus och försöka köpa det men då satt det 5 killar och det fanns 5 wii där så hon fråga om dom skulle köpa wii det skulle dom så hon åkte till game skrev upp sig på wii jag sluta skolan och jag gick på fritids klubben jag ringde mamma på mobilen och fråga om hon fick tag i wii men det hade hon inte fått jag blev så  jävla besviken men hon sa att hon hade skrivit upp sig på game den skulle komma 19 februari så det va bara att vänta sen fredagen den 22'andra december ring de från game dom sa att mitt wii hade kommit jag hade så jävla tur så jag fick det i julklapp.

1 PSP
2 PC
3 WII

20/01 -07 15:04 blazeshadow

blazeshadow

4046 XP 286 inlägg

Jag bokade typ i Oktober. Det var för sent. Jag fick INTE på realesen. Jag fick dock den på andra leveransen.. Som var typ.. Ja jag vet inte. Ett tag innan jul iaf. Rätt tidigt.

Internet. Serious Business.

20/01 -07 15:57 Danne_00

Danne_00

17394 XP 1169 inlägg

Inget märkvärdigt med min iaf ^^

Hade tänkt boka Wii en lång stund, men hade inte ork att åka till Game ^^ Efter någon månad så vann jag 2ooo på triss så då bestämde jag mig för att boka det :P Sen den åttånde så tvingade jag pappa till game. Ca klockan 11.30 var jag på väg tillbaka från kiosken där jag slösat 30 kr så ringde jag å frågade om jag fått ett, och det hade jag ^^

Have I ever told you the definition of insanity?

21/01 -07 02:29 L1NK

L1NK

3201 XP 44 inlägg

Malak skrev:
Använde alla era historier i plugget som noveller, Fick IG på allehopa, Blev även bannad från skolan pga att dem var så dåliga... Nästan alla... Använde även min och den fick jag MVG på men, men.....

TACK FÖR DET ERA JÄVLAR! Blev bannad från plugget... -.- ...öhm.... ^^' Tack! 


Haha Zick, ditt flumm! ^^`

Drar från fuska.
Kommer inte tillbaka.
Men kanske kommer jag tillbaka. Väntar ni? ;]


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar