Välkommen Gäst! Logga in eller registrera ett konto.

Logga in











Forumtråd

Välkommen till Fuska.nus forum. För att kunna skriva i forumet måste du vara medlem och inloggad. Medlem blir du gratis genom att klicka på Registrera dig i logga in-rutan. Men du kan kika runt i alla forumen och läsa även om du inte är inloggad.



Berätta eran historia! - Hur fick ni Wii?

16/02 -07 20:49 Exidus

Exidus

368 XP 49 inlägg

Skriv fler histoier kul att läsa spec din L1NK! 

// Exidus.
Medlem här på fuska.nu.

27/02 -07 11:51 Malak

Malak

7016 XP 391 inlägg

äh... Wings hitroria gav mig G minus.. Så den får väl duga.

I brist på något bättre:
Gå och ställ dig i ett hörn!
http://www.myspace.com/domnickeehn

27/02 -07 12:37 Grunt24

Grunt24

6198 XP 99 inlägg

Min historia är kort.

Jag fick inget wii, jag vill inte ha något wii, jag pissar på wii!
Kort sagt: Wii... ingenting...

August Stringberg i all sin prakt!

27/02 -07 14:11 Exidus

Exidus

368 XP 49 inlägg

Wii är visst bra.

// Exidus.
Medlem här på fuska.nu.

27/02 -07 16:56 Captain_Jack

Captain_Jack

58 XP 2 inlägg

Förhandsbokade det den 13:e november.

27/02 -07 21:17 Exidus

Exidus

368 XP 49 inlägg

Har du det ?

// Exidus.
Medlem här på fuska.nu.

28/02 -07 12:12 Grunt24

Grunt24

6198 XP 99 inlägg

Grunt24 skrev:
Min historia är kort.

Jag fick inget wii, jag vill inte ha något wii, jag pissar på wii!
Kort sagt: Wii... ingenting...

*Snyft* Det är en så sorlig historia...
Jag börjar gråta varje gång jag läser det *Snyft* :(

August Stringberg i all sin prakt!

18/03 -07 14:45 Zapps

Zapps

153 XP 16 inlägg

Ja, nu kommer min historia.

Jag hade bokat mitt Nintendo Wii den 13 Januari, var förseent, skulle få det i Maj o.O!
Men, fick det 4 Mars  .
3 Mars;

Jag och en kompis nördades oss framför mitt gamla fina GameCube ^.^, spelade James Bond 007 Agent Under fire.
Alltså vi spelade tills 3 på natten, då la vi oss och sov. Min pappa väckte mig och min kompis för att åka upp till elgiganten och BARA köpa Zelda TP.
Vi gick in där till elgiganten och köpte Zelda där sedan skulle vi in på EBGAMES för att fråga i vilken plats vi va på. Men  !
Pappa sa: Ett Nintendo Wii.
Jag, var helt försträckt  !
Asså va skit glad när han lade fram Wii'et sack och åkte hem och spelade  .

I bilen sa pappa:
Goda nyheter, du får ditt Wii i April iallafall.
Vart ganska glad men, fick  det då i Mars :D!

19/03 -07 02:03 irriterande

irriterande

60 XP 1 inlägg

okej allihopa.. håll andan för nu kommer min historia : VARNAR KÄNSLIGA LÄSARE! dagen började med att jag steg på bussen för att åka till BR kl 7 med en kompis... o sen kom vi dit (jag trodde de skulle va FETT MED FOLK) men det satt bara en kille där som varit där 2 timmar innan... vi slog oss ner jämte honom och snackade med honom om spel o allt... sen kom det en kille till som redan hade bokat ett på GAME som ligger precis bredvid.
sen kom det en ULTRA GEEK som hade en ds och psp med sej med 23567698 spel liggandes i en magväska.. han skröt om att han hade nes,snes,n64,dreamcast,ps,ps2,gc,xbox,xbox360 o nu snart wii eftersom han med hade bokat det... vi satt o väntade o väntade och fler o fler folk satte sej jämte oss... men ca tjugo minuter så kom det en kille i min ålder med sin pappa (eller vad det nu var) och dom stod o tjatade om vem som skulle få wii om det inte fanns tillräcklig... man tänkte typ: asså wtf ni bor ju i samma hus? aja sen så öppnade BR expiditen en liten dörr som hon slank in igenom  kl 9 o hon gick runt därinne o höll på med en massa onödiga grejjer... vi ropade på henne o försökte få reda på hur många jävla wii dom hade fått in men hon svarade aldrig... så vi satt där o väntade en timme till... sen när kl va fem i tio så ställde sej alla upp o man blev lite nervös.. sen så frågade han den där pappan (?) vem som suttit här först o de va ju killen före mej så sa pappan: aa men då får ju du gå in först då såklart.. här är vi mogna och vi kör på kösystemet... ok tänkte man.
sen när gallret for upp så sprang pappan under gallret o före alla o skrattade, alla började springa mot disken och ställa sej. jag hade plats nr 3 pappan = 1 killen före mej =2 jag = 3
men ja hörde inte vad dom sa framför mej men när det var min tur att komma fram till disken så sa jag: ett wii och zelda tp!
då sa hon: asså detta är det enda spelet vi fick in..
så var det disneys jävla CARS  :x
så ja sa nej tack till spelhelvetet
men skulle ju såklart ha konsolen, hon la ner det i en kasse och jag tog fram mitt betalkort och precis när ja skulle dra det så sa hon: har du leg?
jag: va?
hon: ja, har du legg med dej?
jag: nej?
hon: då får du inte köpa det!
jag gick ut från affären och ser killen som var före mej sitta o gråta över att han inte fick tag i nåt heller.. han hade med glömt kortet.. och sen vänder jag mej om o ser den här bortskämda ULTRA GEEKen stå där med världens största flin o säga: fick inte ni nåt wii?
man ville typ säga: JO det är ju därför han sitter o gråter o ja sitter här tomhänt ditt jävla cp!
o de roligaste var att min kompis hade sagt till mej när vi sprang till BR från början: du kanske skulle ta ut pengar så att du kan betala det?
jag: ÄH DE GÅR!  snipp snapp snut o så va alla wii konsoler slut...
p.s ja har ingen wii o vill inte längre ha någon... wii sux

19/03 -07 17:10 D2004

D2004

3434 XP 48 inlägg

(MIN KOMPIS HISTORIA)**stav fel**
(jag skriver ag men jag menar min kompis då)


kl:va 03.00 jag vaknade och gick till morsan och sa att jag går till afären nu hon mumlade nåt att hon kommer när det öppnar (10.00) så jag sprang till afären där  va det en väldigt lång kö  (drygt 300 st personer) jag va sista av alla jag pratade med han framför mig,,sen frågade jag han om han skulle köpa wii han sa att han hade tänkt att han skulle köpa det men han pratade  om att han skulle av boka den och köpa nåt nyt spel till (ps2) jag bläv så klart glad 1 mindre som inte skulle köpa. men jag va orolig det va så många i kön till sista kl 13.00 så va jag nästan frame vid kasan alla jag hade set gick nästan därifrån utan nåt wii eller nåt spel men dom va väldigt glada jag undrade om doom va läsna men inte ville visa det sen va det min tur jag visade mit kort och leg han gede fram ett wii och jag bläv glad men förvånad  jag frågade hur många har bokat här han sa 289 st tror jag  då frågade jag litte nervst varför har nästan iget wii med sig då ? han sa  att dom hade avboak det i dag och att det bara fans  8 ex och jag fick det sista  jag bläv supper gad och gick  inna jag gick så hörde jag en anan  bakom mig av bok a en wii okså jag bläv gale och arg för igen köpte wii men det fanns ju igen kvar i alla fall. han i kasan sa varför köper du igen wii då  ska spara till ps3 sen gick jag slut om min polare

20/03 -07 19:37 Holy_Diver

Holy_Diver

164 XP 3 inlägg

Jag var verkligen inte beredd den dagen jag fick det. Trodde jag skulle få vänta minst en månad till så jag gick inte runt och tänkte på det så mycket. Jag kom hem från skolan och satt och lira lite wow, skaffade BC eftersom jag ville ha tidsfördriv tills Wii kom. Satt där och körde en instance med min brorsa då pappa kommer upp och säger "ska vi åka och hämta Wiiet eller"? Min reaktion var förstås "va fan menar du?!"
Det visade sig att snubben som skulle ha Wiiet före mig inte hade haft tillräckligt med pengar när dom hade ringt. Sedan drog jag hem och satte upp allting och börja spela Wii Sports. Zelda spelade jag inte förrens nästa dag =P

01/04 -07 09:31 emiliokevin

emiliokevin

230 XP 2 inlägg

jag gnälde hela sommaren til vintern fik jag den

01/04 -07 19:47 Presenation

Presenation

324 XP 155 inlägg

Fiina histories ;).

// Presenation  - Medlem här på fuska.nu. \\

03/04 -07 23:11 Hugo

Hugo

3123 XP 25 inlägg

FÅR MIN IMORGON!JAG E FETT GLAD!!!!!! :D  :D  :D  :D  :D

Namn Elfei Server Ragnaros
Blood Elf Hunter Specc BM
lvl 70 =)

05/04 -07 17:44 Link88

Link88

1525 XP 186 inlägg

Mitt Wii har inte kommit än, men det är bokat och kommer om ca 1 - 2 veckor, under förutsättning att jag inte tvingas avboka beställningen p.g.a. ekonomiska bekymmer eller förseningar hos GAME. Det ska bli riktigt kul att äntligen få testa det.

Jag kan väl dra historien så som den ser ut så här långt:
Jag och min pappa åkte ut till OnOff där de hade ett par Wii-lådor uppställda på hyllorna, vilket fick det se ut som om de faktiskt hade Wii på lager. Det hade de förståss inte, och det fanns inga lappar i hela butiken som sa att Wii var "tillfälligt slut". :(

Direkt därefter reste vi till GAME där de hade likadant; Wii-lådor på hyllorna, inga lappar med texten "Tillfälligt slut", och inga Wii på lager.
Men jag skrev då in mig som en av de ganska få personerna i Örebro som ännu ville boka ett Wii. Killen vid disken trodde att mitt Wii skulle komma vid nästa leverans - om ca 1 - 2 veckor.
Om allt går som det ska, kommer hela Wii-paketet komma mycket snart. :)


Svara

Du måste vara inloggad för att svara på trådar.

Hoppa till forum

Trådar